Тема: Електровелосипеди  (Прочитано 56424 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #105 : 15.04.2011, 21:57:57 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=S0umaCioQ1o&feature=player_embedded[/youtube]
Циклоноподібний набор. Правда з такими цінами німці будуть курити бамбук.
Європа вже значно відстала від Китаю в питанні електротранспорту, бо там це видають за неймовірне ноу-хау, а для китайців - звичайний дешевий транспорт.
« Останнє редагування: 15.04.2011, 22:11:44 від Etron »

Offline Earl

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 248
  • Карма: +4/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #106 : 15.04.2011, 22:23:04 »
а доречі хтось в курсі до якої потужності в нас ровер ше рахують ровером? в Європах 250Вт, в штатах 350Вт... а вот у нас хз... але вважаю шо 500 Вт і не тра... 250 рулить, а якшо не рулить під горку то для цього є главний по "рулєнію"

Транспортні засоби, керування якими дозволяється за наявності посвідчення водія, залежно від їх типів і призначення поділяються на категорії:
А1 — мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об’ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт;
...

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #107 : 16.04.2011, 11:36:42 »
Транспортні засоби, керування якими дозволяється за наявності посвідчення водія, залежно від їх типів і призначення поділяються на категорії:
А1 — мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об’ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт;
...

Які по паспорту мають електродуигун. Якщо ж на звичайному велосипеді стоїть самовстановлений кіт набір - не я повинен доказувати, а мені повинні доказати, що, по-перше, це двигун (презумпція невиновності), а не динамка для фари чи прикраса (до речі, звичайна динамка для фари - це також двигун, то що - треба права - абсурд).
По-друге, якщо це навіть і двигун (колись був), то чи я його використовую як двигун, можливо функція двигуна вже давно мертва і я використовую цей девайс лише як динамку чи електротормоз, чи просто прикрасу.
Основний аргумент - велосипед - транспортний засіб, що приводиться в дію мускульною силою. Є педалі, отже приводиться в дію мускульною силою, крапка.
Тим більше, курсів навчання їзди на електровелосипеді - немає, є лише на мопеді, чого це я повинен вчитись їздити на мопеді, щоб потім їздити на велосипеді - знову абсурд.
Коротше, менти на дорозі можуть і розвести якогось лоха (хоча, судячи з подібних тем на електрофорумах, ще нікого не тормозили, а якщо і тормозили, то лише з цікавості, про права й мови не було), но поки законодавство в цьому питанні не врегульовано, в суді нічого не доведуть.

Дописано : 17.04.2011, 11:05:00
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TxSxxpN_U8c&feature=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jT6gPRPfNHs[/youtube]
На такому веломобілі на роботу б їздив в любу погоду. От тільки ойропейці видають це за неймовірне ноу-хау, тому ціна десь з 20 тис. ойро.

А цей взагалі простенький.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gdyV6cZ4ZMg&feature=related[/youtube]
« Останнє редагування: 17.04.2011, 11:05:00 від Etron »