ТехМайданчик > Наші залізні коні :)

BeOne 29er custom by CoRacK

<< < (3/4) > >>

Erazel I-st:
Угу, а потім ще я на гібриді приєднаюсь на дорозі  :)

teodor4ik:

--- Цитата: CoRacK від 24.03.2011, 09:13:02 ---Добре, але тільки в кукурудзі, щоб було м"яко падати :) ::).

А якщо серйозно, то бажано було б, щоб ти виїхав на спеші, а я на В1, потім би мінялися велосипедами, заодно провели б тест-драйв в порівнянні.

--- End quote ---
тобі не здається що то трошка різні класи?  :)

CoRacK:
Якраз, в плані різних властивостей і цікаво порівнювати, плавність ходу в спеша буде дещо краща, ніж в В1, а от прохідність в В1 вища, от і цікаво, що переможе підвіска чи 29" колесо :D.
Бо 26" хардтейл нема смислу порівнювати з 29", бо 26" програє по всіх параметрах крім ваги загальної і, можливо, ваги коліс.
За прискорення можу відповідально заявити, що при однаковій масі коліс 29" і 26", воно буде однаковим, тобто різницею можна сміливо знехтувати.

teodor4ik:

--- Цитата: CoRacK від 24.03.2011, 13:33:13 ---Якраз, в плані різних властивостей і цікаво порівнювати, плавність ходу в спеша буде дещо краща, ніж в В1, а от прохідність в В1 вища, от і цікаво, що переможе підвіска чи 29" колесо :D.
Бо 26" хардтейл нема смислу порівнювати з 29", бо 26" програє по всіх параметрах крім ваги загальної і, можливо, ваги коліс.
За прискорення можу відповідально заявити, що при однаковій масі коліс 29" і 26", воно буде однаковим, тобто різницею можна сміливо знехтувати.

--- End quote ---
неа... якраз радіус то в квадраті... тобто інертність буде вищою, зато це допоможе зберегти енергію при постійній швидкості... крім того мають бути проблеми з керованістю на горбатокривуватих ділянках... зато на прямих і швидкісних ділянках 29 рулить...

CoRacK:
Ніякої проблеми з керованістю я не помітив, принаймі на кросі їхав там само де і Женя на 26" хадтейлі.
Насправді розгін дещо гірший, але за рахунок, того, що як не крути, колесо 29" буде завжди дещо важче і шина 29" теж важча в 80 % випадків. Крім того на розгін впливає не лише радіус і вага, а й ступінь стискання шини (в найнера вона гірше стискається, відповідно кращий розгін), площа контакту (в 29" більша) і тиск на поверхню (в 29" він менший).
Так що в реалі розгін дещо гірший, але це важко помітити. Мені це дійсно відчувалося лише на кросі з 980 грамовими покришками і в друзів в той час стояли по 650-700 грам 26" шини.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version