Тема: Стабілізатор для відеозйомки з велосипеда  (Прочитано 7396 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« : 23.12.2010, 14:42:33 »
Прочитав ось цю статтю http://www.ixbt.com/divideo/steadicam.shtml

 і вирішив спробувати щось схоже придумати для кріплення на велосипед, звісно з простішою конструкцією, але з таким же принципом. Як гадаєте, реально?
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 23.12.2010, 17:24:09 »
так, цілком реально. Але до конструції тре буде додати ще одну "ступінь свободи". Запропонований стаб "відпрацьовує" тільки наклони в одній площині, обертання навколо осі не враховую, бо його і так тре буде виключити з процесу, адже камера повинна "дивитись" в напрямок руху велосипеда. тре буде робити шось на зразок цього:  площина, що обведена чорним дає свободу руху в право-ліво, червоним вперед-назад. За допомогою довжини трубки і ваги тягарців можна буде впливати на ступінь стабілізаці, чим довша трубка і важчі тягарці тим краще камера буде "тримати горизонт".

[вкладення вилучене Адміністратором]
« Останнє редагування: 23.12.2010, 17:31:46 від A.F.C. »

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #2 : 23.12.2010, 17:47:59 »
Ну то треба буде ще трішки порозкинути мозками і підкинути роботьонку Позітіву  :). Конструкція досить проста, думаю буде нескладно виговтовити.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 23.12.2010, 19:52:01 »
я тут подумав, що запропонований мною стаб не буде гасити коливання в строго вертикальній площині... тому прийшла в голову така "мисля"(правда вона в дуже "сирому" вигляді) 1-місце кріплення до руля, 2-фото/відео камера,3-механізм з попереднього посту, 4 шарнір який оберт в напрямку стрілки, 5 "противовес". Стрілки показують прибл. взаємодію маси камери і тягарка(на схемі він над синьою стрілкою) Пи Си згідний, що механізм не досконалий...

[вкладення вилучене Адміністратором]

Offline arhont

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 185
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 23.12.2010, 20:18:09 »
це все звичайно добре,НО!як ви збираєтесь погасити вібрації руля? чи зніматимете тільки їздячи по паркету?і судячи з останнього малюнку система буде досить громіздка... і ще одне питання: нащо стабілізувати камеру в двох площинах,ви будете по контрах з нею їздити?

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 23.12.2010, 20:37:47 »
Вібрації від руля гасяться по мех. з другої схеми.  Знімати матрасні поїдки не дуже цікаво, тай при потребі взагалі можна закріпити камеру намертво на рулі і буде цілком достатньо стабілізації що вмонтована в фотіку/камері). Такий Мех. виправдовує себе, коли тре зняти динамічний сюжет, не знаю як правильно класифікуються дисципліни, але ж є набагато екстримальніші способи катання. Наприклад, при швидкому повороті велосипед досить сильно буде відхилятись від вертикалі і якщо "зафіксувати" площину право/ліво то відповідно при відтворенні на зображенні буде постійно "гуляти" горизонт, аналогічно положення вперед/назад  при наїзді на перешкоду, камера буде знімати небо. Тай самий кадр від того тільки виграє, бо природніше дивиться через те, що людина звикла бачити саме так.... Ви ж коли головою трошки крутите то очі всерівно тримають горизон? на рахунок розмірів конструції, то думаю, що вона не буде великого розміру()прибл10-10-10см, я навіть згадав що маю дуже підходяще кріплення для того діла... П.С.  ця тема не створена для того, щоб обговорити доцільність того пристрою, а для самого створення.
« Останнє редагування: 23.12.2010, 20:46:44 від A.F.C. »

Offline arhont

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 185
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 23.12.2010, 20:53:28 »
Може й ти правий,проте не знаю чи хтось буде екстремально ганяти з такою байдою.Щодо амортизації так і не зрозумів того принципу  *dontknow*
Я зараз намагаюся зробити приспособу для кріплення кпк на руль,але щоб можна було їздити по сходах,а він того не відчував

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 23.12.2010, 20:55:04 »
О то ти взявся за ще серйознішу справу ніж ми!)

Дописано : 23.12.2010, 21:01:00
та не буде та байда така велика...) то тільки схема так виглядає. Друга схема вималювалась коли я нагадав, як колись... на уроці фізики вчитель зчепив дві вилки вставив туди сірник і повісив то всьо на горлишко бутилки...(мож колись таке бачив?) малюнок
« Останнє редагування: 09.01.2011, 00:12:43 від bhagavan »

Offline arhont

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 185
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 23.12.2010, 21:31:26 »
було-було таке,тож пам"ятаю.доречі оці ободки шо на схемах можна зробити повідрізавши куски труб санвузлів

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 23.12.2010, 21:52:11 »
про труби також думав, але алюмінєві.

Offline arhont

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 185
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 23.12.2010, 22:30:59 »
в мене щось таке вийшло,може вам чимось допоможе


[вкладення вилучене Адміністратором]

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #11 : 24.12.2010, 08:11:29 »
Може й ти правий,проте не знаю чи хтось буде екстремально ганяти з такою байдою.
А хто тут з самим великим шилом в заду? Звісно я. Мені щось засіло велике шило на рахунок зробити класні зйомки на контрах.
А що до вертикальної тряски передаваємої через руль то в відеоредакторах є всякі плагіни для усунення вібрацій зображення.
І також треба забрати шарнір обертанна в горизонтальній осі. А то на велосипеді камера буде крутитися в різні сторони. І кріпити тоді не до руля, а до рами. В такому випадку буде найбільша стабільність зображення.

Буде вільний час то куплю штук 10 малих підшипників пару кусків труб і попробую спаяти(ну не зваркою ж то все скріплювати) ту байду.
Доречі, пофлудив на форумах по тому стедікаму. кажуть що зрівноважувати верх і низ треба щоб небуло ефекту маятника. Бо коли верх легкий а низ дуже важкий(як я хотів робити для стабільності) то система починає хитатися як маятник. А при зрівноважені верху і низу вона стає більш інертна і стабільна.
« Останнє редагування: 24.12.2010, 08:19:29 від Erazel I-st »
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline spirit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 514
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 24.12.2010, 10:11:55 »
про байду-

тут є моменти з цього ракурсу (дуже круто)- http://www.pinkbike.com/video/165850/
GO HARD OR GO HOME!

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #13 : 24.12.2010, 15:24:28 »
Нє Андрюх, сам вози таку дуру на шоломі. Воно мені шию зверне нафіг.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Vadila

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1554
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 24.12.2010, 15:34:17 »
Нє Андрюх, сам вози таку дуру на шоломі. Воно мені шию зверне нафіг.


я думаю що ця конструкція набагато легша,чим та,що ви тут придумали,

Чого вона тобі голову зверне?зранку качаєш шию 3 підходи по 30 раз і потім ти навіт непочуєш тої камери.

Тіло-воно само амортизує удари і вібрації,а на рулі як не старайся тряска буде полюбому