Перш ніж купити каску обов'язково переконайтеся в тому, що здобуваєте надійну каску. Краще купувати каску відомої фірми і, бажано, у її представника у вашому регіоні. Також каска повинна підходити за розміром, мати надійну систему кріплення на голові і регулюватися під анатомічні особливості будови черепа кожної людини. Пам'ятайте - ніякої шолом не захистить від всіляких падінь та зіткнень, тому дотримуйте таку ж обережність при їзді, ніби ви не в касці. Каска розроблена, таким чином, щоб поглинати удари окремими руйнуваннями пластикового покриття і основи. Часом, ці ушкодження неможливо побачити. Отже, якщо каска піддається серйозному удару, тоді вона може бути зруйнована і її слід замінити, навіть якщо шолом здається непошкодженим. Не мийте каску бензином і нафтопродуктами. Ці продукти руйнують матеріали, з яких виготовляються каски.
Система кріплення
Хороша каска має ремінець для кріплення під нижньою щелепою. Відрегулюйте його так, щоб він не здавлював горло і не бовтався. Шолом треба носити правильно (надягніть каску на голову і відрегулюйте всі кріплення), тоді від нього буде користь. Похитав головою і спробуйте посувати його вперед і назад. Правильно відрегульований шолом повинен бути зручний, не повинен зміщуватися під час руху головою, не повинен заважати огляду і повинен повністю закривати лоб.
Особливості конструкції сучасних касок.
Замість приклеювання зовнішньої пластикової оболонки каски до внутрішньої основі з полістиролу застосовується метод лиття, тим самим забезпечується цілісність всієї структури каски і підвищується її надійність. Основа шолома при методі лиття міцніша до руйнування при ударі, ніж основа з традиційним способом приклеювання зовнішньої оболонки і полистироловом основи. Метод литва - найбільш просунутий технологічний процес створення велосипедних касок. Він дає шолому більший захист і надійність. Фірма MET початку дослідження даного методу в 1992 і представили перший шолом із застосуванням методу лиття в 1995.
Відмінність між шосейної і байковской каскою.
Головна відмінність касок - застосування в різних умовах. Поза дороги ви обов'язково будете мати справу з брудом та гілками дерев. Козирок є на большінсіве MTB моделях, тому що він захищає обличчя від грязі, що летить, а також захищає очі від гілок. Інша велика відмінність - система вентиляції. При їзді велосипедиста витрачається велика кількість енергії. Тіло спортсмена дуже нагрівається, тому грамотно спроектована система вентиляції каски грає не останню роль.
На шосейних касках з метою захоплення найбільшої кількості повітря більшість вентиляційних отворів розміщено в передній частині каски. Позаду - великі діри для відкачування повітря. З боків розташовуються поперечні воздухопропускние канавки. Так як висока швидкість забезпечує хорошу вентиляцію, немає необхідності робити великі отвори вгорі шолома, тим самим забезпечується додаткова аеродинамічної.
Швидкість велосипедиста на байку набагато менше швидкості шосейника, тому вентиляція байковской каски повинна істотно відрізнятися. На MTB шоломах, верх усіяний дірами. Це дозволяє гарячому повітрю навіть на дуже маленькій швидкості без перешкод йти вгору і всмоктувати холодне повітря через бокові щілини.
Вимоги безпеки.
Оскільки постачальники касок повинні гарантувати, що їхні вироби повинні відповідати правилам техніки безпеки, що застосовуються в усіх країнах, де продається їхня продукція, тому існує система світових стандартів. Для Європи це стандарт EN 1078. При покупці каски, на внутрішній стороні шукайте мітку "CERTIFIED TO EN 1078". Якщо ця позначка присутня, значить ця каска відповідає світовому стандарту виготовлення велосипедних шоломів і відповідає всім правилам техніки безпеки.
Ціна каски.
Якісна велосипедна каска коштує не менше 30 $. Бувають каски і за 80 $. Але якщо каска відповідає всім стандартам, то це не означає, що чим дорожче каска, тим вона міцніша. Наприклад, каски MET відрізняються один від одного вагою, дизайном та кількістю вентиляційних отворів. Каски і за 30 $, і за 80 $ відповідає тим же міжнародним стандартам і однаково міцні і надійні.
Зміна каски.
Так як деякі люди використовують шолом три рази на рік, а інші щодня, тому дуже важко назвати точну дату зносу каски. Каска псується під впливом ультрафіолетових променів, холодної температури, дощу. Що можна точно сказати, так це те, що Полістирол - головна складова шолома велосипеда - є довговічним матеріалом, який зберігає здатність поглинання удару протягом довгих років, але за умови обережного поводження. У будь-якому випадку, бажано міняти шолом кожні два / три роки, тому що науково-дослідний процес не стоїть на місці і приносить щороку значні поліпшення на ринок велосипедних касок.