Тема: Електровелосипеди  (Прочитано 55768 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline worm

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 533
  • Карма: +15/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Raspberry
    • Перегляд профілю
    • worm.te.ua
« Reply #30 : 28.08.2010, 12:30:21 »
Доречі на таких конденсаторах уже успішно курсують автобуси у піднебесній. На кожній зупинці пізаряджаються :)

Offline Vadila

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1554
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #31 : 28.08.2010, 16:26:09 »
Доречі на таких конденсаторах уже успішно курсують автобуси у піднебесній. На кожній зупинці пізаряджаються :)


можна пасажирів,які сидять заставити крутити педалі

Offline Avanar

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 367
  • Карма: +21/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #32 : 28.08.2010, 17:59:15 »
На ще одну статтю "Электровелосипед своими руками"
http://habrahabr.ru/blogs/DIY/102000/
може щось корисне знайдеш. На вул. Козацька 15 якийсь пацан має електровелосипед, я його в темноті тільки бачив, коли він біля мене просвистів, так що деталі не розкажу, поки вдень його знову не побачу.

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #33 : 28.08.2010, 19:45:18 »
На ще одну статтю "Электровелосипед своими руками"
http://habrahabr.ru/blogs/DIY/102000/
може щось корисне знайдеш.
Дякую. Коисного багато, наприклад про особливості зборки і реальні характеристики.
Особливо порадували коментарі. Як завжди, той хто мав з цим справу - хвалить або конструктивно критикує, а хто й уяви не може, як воно працює - просто обсирає.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #34 : 28.08.2010, 19:48:11 »
Обсирають одне - ВАГУ. Бо з зарашніми елементами живлення то основний недолік. Якщо вага буде вкладатися в 2-3 кілограма додаткових то як допоміжний двигун можна буде ставити. А поки що то більше понти, або для тих хто їздить по місту(тобто недалеко від місця де можна підзарядитися). Для серйозних поїздок їх поки що рекомендувати неварто ІМХО.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Cyrax

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 184
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
  • 1001001
    • Перегляд профілю
« Reply #35 : 28.08.2010, 20:35:13 »
Обсирають одне - ВАГУ. Бо з зарашніми елементами живлення то основний недолік. Якщо вага буде вкладатися в 2-3 кілограма додаткових то як допоміжний двигун можна буде ставити. А поки що то більше понти, або для тих хто їздить по місту(тобто недалеко від місця де можна підзарядитися). Для серйозних поїздок їх поки що рекомендувати неварто ІМХО.
Електровелосипед якраз створений для поїздок по місту. А для міста лишніх 8 кг - то не проблема, тимпаче, що 300Вт двигун компенсує вагу на підйомі + 80-200 Вт потужності самого велосопедиста, і того - класна річ для середньостатистичної людини, котрій потрібен засіб для пересування по місту і без напряга усякого крутити собі педалі.
Безневинних не існує, є лише різні ступені провини. (c) Warhammer 40k

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #36 : 28.08.2010, 22:27:09 »
Виявляється, є варіант замість ручки газа (чи додатково до ручки газа) поставити датчик на педалі і мотор буде включатись тільки тоді, коли крутяться педалі, тобто використовуватись лише для допомоги, а не для основної їзди. Перевага в тому, що дальність поїздки значно зростає, в два-три рази.
Тоді можна взяти такий мотор в голденмотора:

його вага 2,6 кг, потужність 250 Вт, напруга 24 В.
І відповідно таку батерею на 24В, 10Аг вагою 2.2 кг.

Всього 4,8, ну 5 кг. Не так вже й багато. І ровер не перетворюється в мопед, а лише полегшується педалювання вгору.

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #37 : 28.08.2010, 22:30:15 »
мені би таке, я би багатоденки точно катав тоді  :D
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #38 : 28.08.2010, 22:56:03 »
Десь недавно чув, що на одних велоперегонах недобросовісний спіртспмен використав так званий "електричний" допінг, тобто прихований мотор.
А от, як це скоріш усього виглядає.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jmPUze3WBTw&feature=player_embedded#![/youtube]

Offline Вован

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 615
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Specialized Camber 2011 р.
    • Перегляд профілю
« Reply #39 : 29.08.2010, 01:18:40 »
мдааааааа.....

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #40 : 29.08.2010, 10:14:00 »
Тоді можна взяти такий мотор в голденмотора:

Злобно нагадує динамо-втулку(втулка з інтегрованою дінамкою щоб живити фонарі) Shimano Nexave. була ідея "піти від обратного", тобто подати живлення на ту втулку. По ідеї вона ж мала б почати крутитися. Правда?

Дописано : 29.08.2010, 10:15:10
недобросовісний спіртсмен
Ігор "Огірок" шолі?  :D
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #41 : 29.08.2010, 16:05:32 »
"Огірок" шолі?  :D
Fabian Cancellara використав "механічний" допінг.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8Nd13ARuvVE&feature=related[/youtube]
Саме цікаве після 3:40 хв.
Тільки де він акумулятори сховав?

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #42 : 29.08.2010, 16:23:51 »
Тільки де він акумулятори сховав?
Банально в підсиділ  :)
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #43 : 08.09.2010, 15:38:21 »
Особливо порадували коментарі. Як завжди, той хто мав з цим справу - хвалить або конструктивно критикує, а хто й уяви не може, як воно працює - просто обсирає.

можна я ше пообсираю?

такої речі як електровелосипед не існує і не може існувати за визначенням велосипеду як транспорту який пиводиться в рух МУСКУЛЬНОЮ силою... тобто проблема в НЕПРАВИЛЬНОМУ визначенні цього транспорту, це електромопед з можливістю педального приводу. При такому формулюванні ніхто не буде нічого обсирати... попробуй втерти вегетаріанцю про корисність тваринних білків, чи мотоциклісту про то шо 4 колеса це надійніше...

Я не бачу сенса в електротязі так як:
1. Не поїдеш далеко.
2. Хрен випреш на еНий поверх
3. додаткові деталі, які зменшують надійність.
4. твоя порада брати ардіса, як базу... сам ардіс на 5-8 кг важчий за мій ровер, я вже не говорю про решту, якшо наввішати то на мого ровера, то ціна виде така шо заплачеш.
5. Головне тепер... суть то в тому, шо я зранку кручу педалі шоб прити в чуства сутреца перед роботою, а шо я буду мати з мотором? жоповоз? я і на маршрутці можу проїхатись... тобто він мені не нужен... вот і обсираю...

Offline Steve

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #44 : 08.09.2010, 16:19:15 »
> такої речі як електровелосипед не існує і не може існувати за визначенням велосипеду як транспорту
Ти путаєшся в поняттях, оприділись про що ти говориш, про електровелосипед, чи таки про велосипед; проблеми з визначенням пропадуть.
Велосипед з можливістю електроприводу тобі чим не вгодив?

1. 200 Км при додатковій масі меньше 30 кг, не крутячи педалі.
2. Якщо використовуєш для поїздок на роботу, чи по місту, то додаткової маси в 10 кг повністю вистачить, і дивно мені що 10 кг + велосипед важко затягнути на поверх.
3. В якому місці зменьшується надійність? В тебе повнопривідний велосипед: згорів контролер, крутиш педалі; порвався ланцюг, їдеш на електротязі. Надійність зростає.
4. Ну грошей воно вартує, але важко це назвати недоліком, все коштує своїх грошей.
5. Шоб прити в чуства сутреца перед роботою, краще випий філіжанку кави, здоровіше буде.
А ше мені двохпідвіс не потрібен, але ж це не привід обсирати.