Загальний > ТЕРЕВЕНІ-ПЕРЕБЕНДІ
Електровелосипеди
Cyrax:
--- Цитата: Erazel I-st від 28.08.2010, 19:48:11 ---Обсирають одне - ВАГУ. Бо з зарашніми елементами живлення то основний недолік. Якщо вага буде вкладатися в 2-3 кілограма додаткових то як допоміжний двигун можна буде ставити. А поки що то більше понти, або для тих хто їздить по місту(тобто недалеко від місця де можна підзарядитися). Для серйозних поїздок їх поки що рекомендувати неварто ІМХО.
--- End quote ---
Електровелосипед якраз створений для поїздок по місту. А для міста лишніх 8 кг - то не проблема, тимпаче, що 300Вт двигун компенсує вагу на підйомі + 80-200 Вт потужності самого велосопедиста, і того - класна річ для середньостатистичної людини, котрій потрібен засіб для пересування по місту і без напряга усякого крутити собі педалі.
Etron:
Виявляється, є варіант замість ручки газа (чи додатково до ручки газа) поставити датчик на педалі і мотор буде включатись тільки тоді, коли крутяться педалі, тобто використовуватись лише для допомоги, а не для основної їзди. Перевага в тому, що дальність поїздки значно зростає, в два-три рази.
Тоді можна взяти такий мотор в голденмотора:
його вага 2,6 кг, потужність 250 Вт, напруга 24 В.
І відповідно таку батерею на 24В, 10Аг вагою 2.2 кг.
Всього 4,8, ну 5 кг. Не так вже й багато. І ровер не перетворюється в мопед, а лише полегшується педалювання вгору.
Andrizzio:
мені би таке, я би багатоденки точно катав тоді :D
Etron:
Десь недавно чув, що на одних велоперегонах недобросовісний спіртспмен використав так званий "електричний" допінг, тобто прихований мотор.
А от, як це скоріш усього виглядає.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jmPUze3WBTw&feature=player_embedded#![/youtube]
Вован:
мдааааааа.....
Навігація
Go to full version