Тема: Жорсткий ровер  (Прочитано 16144 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.


Offline alisa

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 17
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Жіноча
  • Підпис під аватаром
    • Перегляд профілю
« : 02.07.2010, 00:26:27 »
Допоможіть розібратися
Куплю 2 дорослих велосипедних шоломи і 1 дитячий

Offline Сім самураїв

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 1097
  • Карма: +76/-2
  • міністр пропаганди
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 02.07.2010, 00:28:30 »
детальніше, будь-ласка.
в чому саме розібратись?
твій ровер анадто жорсткий і ти хочеш зробити його м"якшим?
чи навпаки?

Offline alisa

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 17
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Жіноча
  • Підпис під аватаром
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 02.07.2010, 00:43:46 »
Я з чоловіком нещодавно стали власниками 2-х симпатичних гібридиків Б/у.Обоє без будь яких амортизаторів, 26-ті колеса, мала рама.Один фірмовий,centurion, з класними комплектуючими, другий-простіший, ходить справно. Але є непорозуміння: фірмовий, centurion, гума у нього широчезна , колеса тракторні, іде м"яко так, що за амортизатори забудься.А другий, обода аналогічні першому, гума вужча і лисіша, іде так, що відчуваєш всі ями, де забули асфальту докинути...
А от власне і ПИТАННЯ: ВІД ЧОГО В МОМУ ВИПАДКУ ЗАЛЕЖИТЬ М"ЯКІСТЬ ХОДУ РОВЕРА?
Може, від гуми?Колеса ми приспустили. Чи передній аморт поставити?..
Куплю 2 дорослих велосипедних шоломи і 1 дитячий

Offline Earl

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 248
  • Карма: +4/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 02.07.2010, 01:16:40 »
Гібриди це ж ніби 28?.. А 26 - MTB

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #4 : 02.07.2010, 07:57:24 »
аЛіса, фото в студію  :), а там розберемось.
 Маю гібрида на тонкуватих колесах. Ями відчуваю всі, незважаючи на "мягку" вилку. Може просто на Центуріоні стоїть мягке сідло з амортом в підсидлильному штирі?
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 02.07.2010, 11:42:11 »
Я з чоловіком нещодавно стали власниками 2-х симпатичних гібридиків Б/у.Обоє без будь яких амортизаторів, 26-ті колеса, мала рама.Один фірмовий,centurion, з класними комплектуючими, другий-простіший, ходить справно. Але є непорозуміння: фірмовий, centurion, гума у нього широчезна , колеса тракторні, іде м"яко так, що за амортизатори забудься.А другий, обода аналогічні першому, гума вужча і лисіша, іде так, що відчуваєш всі ями, де забули асфальту докинути...
А от власне і ПИТАННЯ: ВІД ЧОГО В МОМУ ВИПАДКУ ЗАЛЕЖИТЬ М"ЯКІСТЬ ХОДУ РОВЕРА?
Може, від гуми?Колеса ми приспустили. Чи передній аморт поставити?..

гібрід - це умовно кажучі МТВ, тіко колеса 28" - шоссер для поганих доріг і перевезення велобаула.
гібрід і МТВ можуть мати передній аморт або не мати.

мягкість ходу в даному випадку залежить від покришек, тобто від гуми - чим ширше, тим менше трусить і тим важче крутити педалі - "сопротивление качению".
якщо не їздити по багнюці - треба ставити лису гуму - сліки - вони набагато краще котять ніж шипи.
їхали б з нами по замках - Юра би все це розказав і показав на прикладі.
спускати колеса, щоб не трусило - ні в якому разі - важче їхати, бьються ободи, псується гума.
я якось мав передній аморт, то так з ним змучився, що поставив базару жостку вилку за 25 грн і вел покотився вдвічи швидше :)

САМЕ ГОЛОВНЕ - в нормального велосипедиста основні точки опори - руки і ноги, а дєфєкатор відіграє додаткову функцію.
тобто при їзді по ямах зад треба піднімати з седла...
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #6 : 02.07.2010, 11:51:54 »
Чесно кажучи, я на своєму шосері не відчуваю дискомфорту (майже). При чому колеса тоненькі і туго накачані з сильно натягнутими шприхами, сідло жорсткеньке. Вилка - само собою.
З порад, щоб не трусило сильно, пораджу наступне:
1) Нормальні гріпси, чи, навіть,, шоссерна обмотка руля.
2) Рукавиці.
3) Як казав Стечкін - на ямах привставати.
4) Нормальне жорстке сідло - не буде купи проблем.
5) Велотруси.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 02.07.2010, 12:34:55 »
короче не використовуйте для амортицації зад, піднімайте його з седла, а амортизуйте руками і ногами і буде Вам счастя.

до речі, коли з"їзжаєте з горба, треба привстати з седла і поставити шатуни паралельно землі.
я  постійно спостерегаю на спуску біля фінансового - їде якесь чудо, шатуни перпендикулярно землі, дєфєкатор на сідлі і ловить ним всі ями.
 
« Останнє редагування: 02.07.2010, 20:35:57 від Стечкин »
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline wuwuzange

  • Контр-Адмірал
  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 644
  • Карма: +26/-14
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 02.07.2010, 13:02:22 »
аморти на велі взагалі - це винахід чисто на користь дегенератів, що називають себе екстремалами - Соррі, не втримався!
Браво, Пізник! Ти такий розумний!
Давайте катати ДХ на тріальних роверах!

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #9 : 02.07.2010, 13:29:43 »
аморти на велі взагалі - це винахід чисто на користь дегенератів, що називають себе екстремалами - Соррі, не втримався!
Мда, що тут ще скажеш. Для твого відома роль амортів не стільки в гасінні ударів на руки/жопу(хоча це теж вагома частина), як в забезпечені кращого контакту колеса з дорогою, щоб не втрачати керування на складних участках.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 02.07.2010, 15:26:27 »
Браво, Пізник! Ти такий розумний!
Давайте катати ДХ на тріальних роверах!

Аліса, Ви даунхіл катаєте?


Дописано : 02.07.2010, 15:31:57
Мда, що тут ще скажеш. Для твого відома роль амортів не стільки в гасінні ударів на руки/жопу(хоча це теж вагома частина), як в забезпечені кращого контакту колеса з дорогою, щоб не втрачати керування на складних участках.

чомусь я вважаю що велосипедні амортизатори з"явилися для кращого контакту з гаманцями лохів...

для особливо затятих пояснюю - на чому більш виробник заробить: на жосткій вилці за 25 грн чи на аморті за $300 ?
« Останнє редагування: 02.07.2010, 15:31:57 від Стечкин »
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline mlad

  • Кшатрій
  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 204
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 02.07.2010, 15:34:08 »
плавайте поездами аэрофлота  8)

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #12 : 02.07.2010, 15:55:59 »
чомусь я вважаю що велосипедні амортизатори з"явилися для кращого контакту з гаманцями лохів...
для особливо затятих пояснюю - на чому більш виробник заробить: на жосткій вилці за 25 грн чи на аморті за $300 ?
Я розумію твою шосерську позицію, але ти неправий, в мтб дещо інші пріорітети. Давай тоді "пролетимо"(тобто щоб швидкість була біля 20 км/год) на швидкості по гайовій зверху від обїздної до "рогатки", ти на ригіді, а я на підвісі.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 02.07.2010, 19:06:40 »
Я розумію твою шосерську позицію, але ти неправий, в мтб дещо інші пріорітети. Давай тоді "пролетимо"(тобто щоб швидкість була біля 20 км/год) на швидкості по гайовій зверху від обїздної до "рогатки", ти на ригіді, а я на підвісі.

є певна проблема - зазначену ділянку дороги я практично завжди їду в зворотньому напрямку - чомусь мені так виходить.

ну сам подумай - не буде же Аліса навмисно вишукувати погані дороги.
мабуть вона буде їх навмисно уникати.
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 02.07.2010, 20:33:52 »
чомусь я вважаю що велосипедні амортизатори з"явилися для кращого контакту з гаманцями лохів...

для особливо затятих пояснюю - на чому більш виробник заробить: на жосткій вилці за 25 грн чи на аморті за $300 ?


всьо то так, але шо нам тоді жити в печерах, шоб на нас ніхто не заробляв



" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "