Тема: Вибір велосипеда - Перед першим виїздом (регулювання)  (Прочитано 9234 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline teodor4ik

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« : 25.03.2010, 17:09:37 »
Перед першим виїздом.

Отже, ви - щасливий власник велосипеда. Ось він стоїть - новенький, чистий (поки що) і блискучий. Хочеться швидше викотити його у двір, сісти на нього, і поїхати. Але спочатку треба підготувати його до виїзду.

Регулювання велосипеда по росту.
 
Припустимо, що при покупці розмір рами був обраний правильно. Тепер, для комфортного і безпечного катання, треба відрегулювати сідло та кермо під ріст велосипедиста. Починати слід з сідла.

Висота сідла - повинна бути такою, щоб нога вільно діставала п'яткою до педалі в самому нижньому положенні, при цьому нога має бути повністю пряма. Природно, перед регулюванням треба взути те взуття, в якому ви збираєтеся кататися. Якщо сідло встановлено занадто низько, то м'язи ніг не зможуть працювати в оптимальному режимі, що швидко призведе до втоми. А якщо сідло встановлено занадто високо, то на велосипед буде важко залазити і злазити, а під час їзди нога не буде діставати до педалі.

Нахил сідла - залежить тільки від особистих уподобань. Комусь подобається, щоб носок сідла був трохи піднятий, а комусь, навпаки, хочеться його трохи нахилити вниз. Якщо занадто сильно задерти вгору, то при їзді можливий дискомфорт в області промежини, а занадто низько опущений носок сідла може привести до швидкої втоми рук, тому що велосипедист буде спиратися руками. Спочатку спробуйте встановити сідло горизонтально, а потім, в процесі їзди, підберете найбільш комфортне положення.

Горизонтальне положення сідла - повинно бути відрегульовано так, щоб відстань від носка сідла до виносу дорівнювало відстані від ліктя до кінчиків пальців.

Зверніть увагу! Обов'язково перевірте, щоб підсидільний штир був вставлений в трубу рами на глибину не менше 5-6 см. На підсидільний штир нанесені мітки, які визначають цю мінімальну глибину. Якщо при комфортному положенні сідла ці мітки виявляються вище верхнього зрізу підсидільної труби, то слід придбати підсидільний штир більшої довжини.

Регулювання руля.
Не всі велосипеди мають можливість регулювання руля в достатньо широких межах. Так, на велосипедах з безрізьбовою рульовою рульколонкою руль можна підняти лише на кілька міліметрів, встановивши проставочні кільця. Зменшити висоту руля на таких велосипедах можна, тільки встановивши винос з іншою геометрією, або застосувавши регульований винос. Висота руля залежить від тієї посадки, в якій ви збираєтеся їздити. Якщо ви маєте намір їздити по дорогах з автомобільним рухом, то висота руля повинна бути такою, щоб спина велосипедиста була нахилена під кутом 30° до вертикалі. Якщо кермо підняте дуже високо, то важко рухатись в гору, а при занадто низько опущеному кермі важче контролювати дорожню обстановку. Для шосейних велосипедах посадка повинна бути нижчою.

Перевірка справності перед виїздом.
Щоб поїздка доставила задоволення, і не була затьмарена несподіваними поломками - травмами, не полінуйтеся і перевірте справність велосипеда. Це не займе багато часу. У Правилах Дорожнього Руху сказано, що водій зобов'язаний перевіряти перед виїздом і забезпечувати в дорозі справний технічний стан транспортного засобу. Оскільки велосипед є справжнім транспортним засобом, а велосипедист - його водієм, то відповідно виконувати треба і всі вимоги правил, що відносяться до технічного стану велосипеда.

Відповідно до цього, перед кожним виїздом на велосипеді треба перевірити справність гальм і рульового управління.

Переконайтеся, що руль жорстко закріплений у виносі, а рульова колонка не має люфту.

Перевірте правильність встановлення підсидільного штиря в трубі рами.

Натисніть і відпустіть гальмові рукоятки кілька разів. Вони не повинні впиратися в ручки руля. Переконайтеся, що гальмівні колодки ободних гальм притискаються до обода по всій площині.

У гідравлічних гальм перевірте відсутність витоків гальмівної рідини ..

Для обідних гальм - покрутіть обидва колеса при відпущених гальмах, переконаєтеся, що гальмівні колодки не торкаються ободів і покришок.

Перевірте тиск в шинах.

Якщо планується їзда в темний час доби, то перевірте справність освітлювальних приладів і відбивачів.

bikeua

  • Гість
« Reply #1 : 10.05.2010, 14:54:29 »
В своїх постах ви використовуєте  матеріали взяті з сайту www.bike.inf.ua (www.rover.inf.ua старий домен). Всі права на матеріал належать власнику сайту, копірайт дозволяється при гіперактивному посиланні на сайт. Поставте посилання на наш сайт, або видаліть матеріал з форуму. Тема сюда буду постити переклади статейок на тех. теми... хто хоче помогайте набивати стаття "перед першим виїздом". При частковому використанні матеріалів (які також в вас використанні) ставте посилання "за матеріалами cайту ..."
Поважайте працю інших і авторське право, якщо хочете щоб поважали вас.

Offline teodor4ik

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 10.05.2010, 15:05:59 »
В своїх постах ви використовуєте  матеріали взяті з сайту www.bike.inf.ua (www.rover.inf.ua старий домен). Всі права на матеріал належать власнику сайту, копірайт дозволяється при гіперактивному посиланні на сайт. Поставте посилання на наш сайт, або видаліть матеріал з форуму. Тема сюда буду постити переклади статейок на тех. теми... хто хоче помогайте набивати стаття "перед першим виїздом". При частковому використанні матеріалів (які також в вас використанні) ставте посилання "за матеріалами cайту ..."
Поважайте працю інших і авторське право, якщо хочете щоб поважали вас.
я не проти, але повірте шо данний сайт бачу вперше остільки перекладав статті з російськомовних сайтів, журналів і просто безродних текстовиків :), де авторство мені відоме, там воно вказане... де ні, там відповідно ні...  але повторюсь в жодному разі не хочу образити вашої гідності, можливо це підлі москалі вкрали вашу статтю і переклали на російську, де я її і найшов, потім преклавши назад на історичну українську?  чи ви маєте на увазі авторство перекладу?

Дописано : [time]10.Тра.2010, 15:11:34[/time]
я готовий поставити ваші копіки під усіма статтями, авторство яких ви доведете... якшо ви про авторство перекладу, то максимум шо я зроблю це поставлю "перекладено гугльом"

зрештою, саме для таких випадків цей розділ поки живе в форумах і не винесено на головну...

Дописано : [time]10.Тра.2010, 15:18:44[/time]
переглянув ваш сайт... готовий навскидку потикати пальцем в статті і в то кого ВИ їх передерли БЕЗ вказання авторства, таяк сам робив те саме..

доречі ваше лого 1 до 1-го як лого http://www.kazaa.com/ 5-6 річної давності коли вони були ше p2p... навіть нове похоже стилістично... якшо можна вказуйте в своїх стаатях дату розміщенн щоби можна було визачати право на авторство перекладу у випадку ідентичності.

і взагалі не з того ви починаєте співпрацю... якшо вас така цікавить, як написано на сайті.  *dontknow*

Дописано : 10.05.2010, 17:28:15
перечитав пару ваших статейок, можу по лігво-ляпам довести що це також переклади, а не авторські статті... то хто з нас більший брехун? той хто стверджує шо він автор, чи той хто на це і не претендує?
« Останнє редагування: 10.05.2010, 17:28:15 від teodor4ik »

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #3 : 10.05.2010, 19:19:34 »
Тед правий. Наприклад загадана стаття "Перед першим виїздом на велосипеді"

http://www.bike.inf.ua/statti/1-zagalni/20-pershiy-vuizd-na-velosipedi.html
Цитата: www.bike.inf.ua
Якщо ви мають намір їздити по дорогах з автомобільним рухом, то висота керма повинна бути такий, щоб спина велосипедиста була нахилена під кутом приблизно 30° до вертикалі. Якщо кермо підняте занадто високо, то утрудняється рух у гору, а при занадто низько опущеному із сутужніше контролювати дорожню обстановку. Для шосейних велосипедів посадка повинна бути більше низкою.

Зверніть увагу - у версії Теодорчика немає цих ляпів автоматизованого перекладу, в основному неузгодженність відмінків. Я обома руками за збереження копірайту. Але вибачте, причому тут ви?

П.С. Як сказав Теодорчик - статті висять на форумі лише тому, шо поки вони в такому жалюгідному стані і без копірайтів - ми не маємо права їх виставляти на головну сторінку, яка ще й до того зараз в розробці.

Чекаю на адекватну реакцію. Досить цікаво почути відповідь і міркування з приводу.

Дописано : [time]10 Травень 2010, 19:20:33[/time]
Все це свідчить про те, що "крали" з одної комори. Якшо вже ставити копірайти - то і вам і йому незалежно :).

Дописано : 10.05.2010, 19:27:28
До речі, про комору www.bike-repair.ru/Choose_BeforeRide.htm
« Останнє редагування: 10.05.2010, 19:27:28 від bhagavan »

Offline teodor4ik

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 10.05.2010, 19:46:04 »
Все це свідчить про те, що "крали" з одної комори. Якшо вже ставити копірайти - то і вам і йому незалежно :).
кагбе я не проти, просто все цікаве копіпастив в купу - до вияснення, а шо звідки місцями попровтикував... і зрештою, я даж не адмін, такшо адміністрація відповідальності за мої дії не несе :P

а пояснення я маю... прихована реклама сайту, шоб народ побіг звідси туда по лінкам повтикав на купу реклами... сира болванка з мертвим форумом без каментів... чисто комерційна цяцька... а можна ж було і по люськи звернутись...

вбив в гугль "Вибір велосипеда - Перед першим виїздом" і "Перед першим виїздом" ми перші, вони другі в обох випадках. :) то хто в кого спер? :laugh:
http://velo-stalker.if.ua/articles/2-all/16-before-departure їм тоже напиши... а раптом поведуться? доречі в них тоже переклад кращий, і тоже без копірайтів.. :D
« Останнє редагування: 10.05.2010, 20:37:28 від teodor4ik »

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 11.05.2010, 00:57:34 »
В своїх постах ви використовуєте  матеріали взяті з сайту www.bike.inf.ua (www.rover.inf.ua старий домен). Всі права на матеріал належать власнику сайту, копірайт дозволяється при гіперактивному посиланні на сайт. Поставте посилання на наш сайт, або видаліть матеріал з форуму. Тема сюда буду постити переклади статейок на тех. теми... хто хоче помогайте набивати стаття "перед першим виїздом". При частковому використанні матеріалів (які також в вас використанні) ставте посилання "за матеріалами cайту ..."
Поважайте працю інших і авторське право, якщо хочете щоб поважали вас.

інфа має просто безцінну цінність і без гіперактивного посилання на сайт її вкрай аморально використовувати )))))
чого варті тільки наступні перли:

"Відповідно до цього, перед кожним виїздом на велосипеді треба перевірити справність гальм і рульового управління.

Переконайтеся, що руль жорстко закріплений у виносі, а рульова колонка не має люфту.

Перевірте правильність встановлення підсидільного штиря в трубі рами.

Натисніть і відпустіть гальмові рукоятки кілька разів. Вони не повинні впиратися в ручки руля. Переконайтеся, що гальмівні колодки ободних гальм притискаються до обода по всій площині.

У гідравлічних гальм перевірте відсутність витоків гальмівної рідини ..

Для обідних гальм - покрутіть обидва колеса при відпущених гальмах, переконаєтеся, що гальмівні колодки не торкаються ободів і покришок.

Перевірте тиск в шинах.

Якщо планується їзда в темний час доби, то перевірте справність освітлювальних приладів і відбивачів.
"

автор вищенаведених шедеврів велосипедної думки міг бачити велосипед тільки на фотці або чути про нього по переказам знайомих очевидців...
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline teodor4ik

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 11.05.2010, 09:49:33 »
інфа має просто безцінну цінність і без гіперактивного посилання на сайт її вкрай аморально використовувати )))))
автор вищенаведених шедеврів велосипедної думки міг бачити велосипед тільки на фотці або чути про нього по переказам знайомих очевидців...

узнаю старого доброго вульфа... очевидно поїздочка пішла тобі на користь...

ти назву теми прочитав??? якшо %username% бачив ровер тільки на фотці і купив його на базарі... то повір користь від цього очевидна...