ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда
Старе масло з вилок і амортів.
Andrizzio:
ну, нормальна ідея ніби.
Ігор:
Працював в Глубичку на станції тех-обслуговування(В малярці правда). Часто забігав і до майстрів-мотористів. Бо і самому приходилося в них робити свого старого Москалика. Одним словом в савдепо-машинах нищого класу з маслом не бавляться. Інша справа хороший автомобіль. Там масло міняли і в амортизаторах часто.Бо, як не чисть, чи фільтруй - то мікрочастини всерівно залишаються.
Вичинав ще в Неті про Харлей - Під час цього процесу кінетична енергія трансформується в тепло. (Тому варто регулярно міняти масло амортизатора - тепло руйнує масло).
Вован:
--- Цитата: Erazel I-st від 22.03.2010, 11:42:15 ---Ладно. Все . поняв. Купиш літру масла Мотюль за 250 грн для своєї майбутньої ДропОфф тоді й поговоримо. :P
До того ж ти путаєш моторе масло і амортизаційне. Різні умови роботи. В моторах воно має спарву з високими температурами. В амортах ж масло просто набирає домішок від вироботку тертя поршня в циліндрах. Тому відстоявши масло його можна далі використовувати. Його можна використовувати взагалі без заміни. Але є ризик домішками забити клапани демпфера.
--- End quote ---
Так що заливай собі по 200 раз одне й теж масло, і буде тобі щастя в лапках :D :D :D :D :D, тоість для твоєї вилки
Vintage:
Масло бажано повністю міняти на нове, бо старе просто від роботи поміняло свої властивості (воно ж підлягало при роботі різкому перепаду тиску, ... )
Erazel I-st:
--- Цитата: Вован від 22.03.2010, 13:19:08 ---Так що заливай собі по 200 раз одне й теж масло, і буде тобі щастя в лапках :D :D :D :D :D, тоість для твоєї вилки
--- End quote ---
Ловлю на слові. Якщо не будеш міняти масло що 25 годин катання як, здається, написано в мануалі до вилки то значить ти дієш зовсім не так як говориш :P
Навігація
Go to full version