ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда
Старе масло з вилок і амортів.
Erazel I-st:
Ось рішив підняти таку тему. Як вважаєте можна просто старе масло фільтрувати через якийсь фільтр (типу до кавоварки) і відстоювати, а потім заливати назад, чи все ж мусово заливати суто нове?
Просто давніше перебирав свого тотема і старе масло не виливав а злив у баночку. На днях дістав ту баку а масло чисте і прозоре, а весь осад осів на дно. Тобто получилось знову чисте масло. СОбсно коли перебирав Мурзу Дріма то теж за кілька днів весь осад в маслі осів і ми отримали чисте масло без домішок.
Задався цим питанням бо хотів би перебрати СупертТ свій, а масло там досить каламутне. Однак нового масла немаю, бо в байкшопі закінчилось. Да й Дімці вон треба теж цілий літр масла на його монстра. А це дорого блін.
Які будуть думки панове.
Ratamahatta:
По ходу можна та от тіко вязкість не та бде :) думаю ти навіть особливо не відчуєш!
Erazel I-st:
А чому не та? Масло ж залишається тим же. ПРосто ми забираємо з нього домішки у виді "виработки" від тертя поршнів.
Вован:
А може масло із моторів BMW також почнемо відстоювати, і знов заливати його :D . Тре порадити таку технологію німцям :D :D :D
Erazel I-st:
Ладно. Все . поняв. Купиш літру масла Мотюль за 250 грн для своєї майбутньої ДропОфф тоді й поговоримо. :P
До того ж ти путаєш моторе масло і амортизаційне. Різні умови роботи. В моторах воно має спарву з високими температурами. В амортах ж масло просто набирає домішок від вироботку тертя поршня в циліндрах. Тому відстоявши масло його можна далі використовувати. Його можна використовувати взагалі без заміни. Але є ризик домішками забити клапани демпфера.
Навігація
Go to full version