Смисл тоді включати його в ремкомлекти, якщо його задача відпрацювати на перших порах? Його задача не зняти з ноги масло?
Те що не на всіх вилках є - факт, десь навіть попадалась тема, де хлопаки "апгрейдили" свої (доставляли кільця).
З термінологією тут хз - ремкомплект, який включає в себе манжетку з кільцевою пружинкою і поролонку, називають як пильником, так і сальником, так і просто манжетом.
По ідеї пильник захищає амортизатор від зовнішнього бруду, сальник - від витоку масла, то я відповідно десь так їх і поділив "по функіоналу"
Ну то таке - суть просто чи не буде без поролонки оставатись на нозі масло, до якого в свою чергу буде налипати бруд, що вб'є з рештою той же пильник а за ним покриття ноги?