походу баракуда пішла лісом, я її передумав крутити, і її місце зайняв Specialized Enduro sport 01.
Фоток поки нема але скоро будуть.
Ровера кручу не я, а "падонок" в спорт+, бо там без інструмента людського і тверезих ідей ніц не виходить.
Компліт на сьогодня:
Рама - ендуро спорт (100/120 мм.)
Аморт - РС сід дуал ейр
Вилка - Вайт Бразерс УД-150 (150мм.)
рульова - шото ДеХа-шне на промах
Манетки - СЛХ (якшо відберу в роліна)
Переклюки - ЛХ
Шатуни - Хоне
Успок - Шіфтгайд
Касета/Цепко - срам 991
Винос - зум
Руль - Хасфельт (якшо відберу в роліна)
тормоза - хаєс Маг (якшо відберу в роліна)
педалі - ДМР в12
колеса - ше не приїхали
Дописано : 06.10.2010, 09:59:29
рожається цей транспорт в муках фізичних і моральних. З огляду на вік конструкції і мою уяву, абсолютну більшість компонентів приходиться доробляти напилком(болгаркою, молотком, дрелью).
Самий гемор був з суміщенням переклюка, каретки, успока, зірок (саме так... 2 зірки і успок).
38 зірку вирізали з нерозбірної системи 28-38-48, бо нормальні 38 зірки не мають зацепів для перекидання цепки...
Передній переклюк купив давно і випадково, він там з дуже чудернацьким кріпленням під каретку і болтом в раму, спеціально такого би не купив аби вкакався, бо то чисто спешовське рішення для ендури/сх трейл.
Успок на 36 зірку прийшлось довго пиляти шоб туда влізла 38 зірка.
Аморт мав странні ніпелі під РШ насос якого фіг купиш... прийшлось перерізати різьбу і вкорочувати, результат - накачався звичайним насосом високого тиску. Ну і промивка/прокачка/прочистка/заміна масла.
Рама перебиралась повністю, бо попередній власник(мудак) її неправильно склав, шо з підшипниками ше невідомо бо для провірки треба сласти всю конструкцію вкупу і подивитись на люфти.
ше з геморних питань лишилось перебрати вилку, перетягнути переднє колесо коли приїде бо на цій дивній вилці стоїть спейсер щоби комперсувати ширину фланця для кріплення диска, тобто зонта НЕ треба взагалі. Прокацати тормоза... ну і шо там ше вилізе по ходу.
Дописано : 06.10.2010, 10:17:28
оригінальний вигляд байка в зборі.