може я чогось не знаю, а імхо на гоночних шосейниках, коли я на таких іздив найбільша задня зірка мала 22 зуби і відповідно ставилися тільки перемикачи з коротою лапкою - вони легші.
довші лапки використовуються для задніх зірок більшого розміру в туристичних, городских і гірських роверів - чи я неправий?
В шосейному велоспорті набір зірочок як передніх так і задніх вибирається відповідно до етапу, на простішій мові в залежності від місцевості...
Що ж до найбільших задніх шосейних зірочок то є зірочки на 27 зубців, в окремих випадках навіть ставлять і 28 а наймені передні 30, коли вони використовуються..?, а тоді, коли гонщики піднімаються в гори на висоту до двох кілометрів над рівнем моря, протяжністю 11-15 км з середнім інградієнтом 11% і максимальним 24%...
От хотів би я подивитись як вони б там крутили співвідношення 39Х22...
що ж до середніх лапок, то вони ставляться тоді коли місцевість дуже перепадиста, тобто коли передачі будуть гуляти дуже серйозно, тобто така як внас, коли на одному участу можна крутити 53Х13 а через метрів 500 вже треба ставити 39Х25
Дописано : 06.03.2011, 09:20:49
ІМХО але щось важкуваті колеса як для шосейника. Колеса також карбонові?(((( Хороші колеса для ДХ важуть біля 2.0-2.2 кг., ну а топові Mavic Deemax Ultimate 1965 грам
ні колеса не карбонові, середні карбонові колеса коштують 10 000 грн, хороші 17 000-20 000 гривень
та й взагалі шоссейні компоненти найдорожчі, якщо збирати шоссейний велосипед по отдєльності то він вийде як досить хороша машина...))) а ще якщо раздєлочний, то там взагалі космос, для прикладу хоча б скажу що тільки один задній маховик коштує 19 000 гривень...)))
P.S. Доречі найдорожчий велосипед в світі теж шоссейний і його ціна на сьогоднішній день складає 60 000 ЄВРО
За словами розробників він може розвивати швидкість по рівнині 72 км/год а на спусках до 120 км/год і важить менше 7 кілограм. Розробляли його проектанти формули 1 і конструктори з літакобудування