Вчора злегка пробували обкатувати і різниця не передати. За рахунок такої посадки і каденса на комбінації передач 48Х19 вчора без броблем моментально розганяється до 35 і тримається не в напряг швидкість... Правда що робити з рештою зубцями ще не знаю 48Х17, 48Х15, 48Х13, 48Х11 . Правда з часом буде думатись за шатуни 53 і 39 спереді...
дивно... я стабільно кручу 48/16 - 48/14 при 30км/год...
імхо:
рекомендую подивитись не на зуби спереду а на довжину шатунів.. тобто як на мене тобі варто поставити зірку спереду на 44 зуба, тоді рішаєш проблему однієї зірки (48/19=2,53 44/17=2,59 шо по суті одне і те ж) і подумати про довші шатуни(збивають каденс але росте потужність за рахунок довшого плеча і повнішого користання мязів) навіть заміна 165 на 175 дає 6% до потужності а 185 вже 12% (тобто твій коеф 2,55*1,12=2,86 і 44/2,86=15,4=15) тобто вот те ше 1 зірка.
далі варто продумати про гуму... твоя їзда вже дозволяє купити шото вроде максіс овердрайв(200грн пара)
http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=457 і не втрачати накат при поворотах(нахилах)... або для камікадзе детонатор
http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=427 даже дешевше вийде
можу пошукати за розумні гроші нормальну касету на зад шото типу 11-12-14-16-18.... але тоді вже тра і передній переклюк людський, бо почнеш часто перемикати спереду(на днях приїдуть альтус і деор), але то вже бде видно по ходу...
тормоза!!! варто подумати про деори, вони ходють легко і точно регулюються тобто можна виставити на 2-3 мм від ободу(залежно від його геометрії
) шоб не люфтило зря... бо просто швидко розігнатись, то не штука