Тема: Велосипедний одяг і захисти  (Прочитано 91991 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Віталько

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 2179
  • Карма: +3/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #75 : 04.05.2008, 11:22:59 »
а то тут більше пишуть: на велосипеді краще їздити в велошортах  :D або дощовик використовується для захисту від дощу  :(
Ти не повіриш ,але ми дощовик і від вітру використовуємо  :D.
 А на рахунок велошортів то ти не правий. Особисто я пишу що на велосипеді краще їздити в броньованих джінсах(так як я катаю).  Так що  :-X

Враховуючи той час поки ти на квіп переходив то ми ше і на велошорти тебе підсадим :)

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #76 : 04.05.2008, 11:34:57 »
Ні. ЗАРАЗ не підсадите. Бо одного падіння хватить щоб ті шорти порвались на клаптя. А от коли зберу КК агрегат то буду думати. Там вже як вийде.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Andy

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 1067
  • Карма: +69/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Magellan Polaris
    • Перегляд профілю
« Reply #77 : 04.05.2008, 11:55:56 »
Це ти скажи одному хлопаці на Вінері Алігаторі  ;D. Наслухався таких порад у катає на 1-3, 1-4. Аж ноги в бідолаги відвалюються, зупиняється що 200 метрів перепочити....

Було-було  :D

Але тепер не Віннер Алігатор, а Магеллан Поляріс  ;)
Хто в пробці постояв, з велосипеда не сміється.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #78 : 04.05.2008, 13:11:14 »
Було-було  :D
Але тепер не Віннер Алігатор, а Магеллан Поляріс  ;)
Ой, тоді не алігатор А Пантера. Не ти мався наувазі. А смуглявий кучерявий хлопчина що катає із Стасом і Фредом. Сонце і Вєталь знають про кого я.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #79 : 23.09.2009, 20:53:10 »
Ну і, панове? Чому заглохла така прикольна тема? Особливо мене запер пост Удава про те що контакти то відстій. Для новачків поясню - він перший серед нас всіх перейшов на контакти  :D
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #80 : 23.09.2009, 21:49:43 »
звичайно, оптимальний каданс 60-80 (90), але його не треба валити з язиком на плечах а поступово розвивати.

я чогось завжди думав шо оптимальний каденс в кожного свій... в мене на 175-их шатунах каденс високий просто не виходить (довжина велика= більше плече=менше зусилля - компенсується повищеною передачою). да і довжина мязів у всіх різна... довгі мязи кращі на нагрузку, короткі на швидкість... в мене довгі... тому в мене каденсу майже нема... тому і льотаю на останній передачі завжди...

Offline mlad

  • Кшатрій
  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 204
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #81 : 24.09.2009, 09:50:38 »
а от я за першийд день в контактах зловив 2 рублі... обидва раза по привичці швидко встав )) а потім швидко завалився )) і то коло власного під'їзда на очах всього звору...
"Встал поклонился ушол"   *hurray*

Offline andriy

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 253
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #82 : 24.09.2009, 19:01:34 »
2mlad
Але як?
Легше їздити? Вистрибувати на бордюр?
Вчуся їздити на ровері.

Offline Віталько

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 2179
  • Карма: +3/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #83 : 25.09.2009, 02:43:12 »
Так, легше, я вже не вернусь на топлалки (хіба ш ов універ їздити - мої капці стукають по асфальту, не поймуть). Вистрибувати на бордюр так ж само як і без контактів (якшо до того правильно вистрибував), ну можна просто тупо тягнути кросовком :). Ось таке моє враження, чекаєм млада

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #84 : 25.09.2009, 07:32:03 »
Легше їздити? Вистрибувати на бордюр?
- Легший розгін(ну бо сила двох ніг то не одної).
 - Краща управляємість на бездоріжжі, бо ноги жорстко звязані з задньою частиною велосипеда і можна нею управляти ногами, получається щось типу того як вершник управляє конем  :D .
 - Менше ноги змучуються. Ну бо просто на кожну ногу окремо припадає все ж менше навантаження за рахунок того що інша нога теж приймає участь в любий момент часу. Дехто скаже що мол при топталках нога половину часу відпочиває коли інша нога давить униз. Але є одне АЛЕ, в ті моменти коли педаль йде в гору працюють інші мязи, тому відповідно кожна група мязів всеодно працює лише половину оберта педалі. Тому маємо те що мязи при круговому педалюванні не починають більше втомлюватися.
 - Тут одне саме  головне - навчитися автоматично без роздумів вищолкуватися з контактів. Бо якщо при поїздці на далекі відстані зупинки рідкі і ти можеш за пару метрів до зупинки вистібнутися і спокійно зупинититися то в місті часто приходиться різко зупинятися(машина попереду, пішоходи, і т.д.) і тут треба за долі секунди встигнути вистібнутися і виставити ногу. Іменно по таких причинах я і падав в контактах.  Походу і Млад з цих же причин навертався. Так що треба тренуватися і ще раз тренуватися. Доречі прикол на цю тему. Їхав позавчора вночі від вокзалу до "вічного вогню". Там є сходи. І ось виїзджаючи на ті сходи я поняв що накат замалий. Накату мені хватило лише до середини сходів. Я так і зупинився посередині. Все, думав кранти, впаду зараз на бік, на сходи. З переляку я вистібнувся вертикально вверх. Не провернув ногу і в сторону а просто ВИСКОЧИВ ВВЕРХ. Хто має контакти то пойме, для інших зауважу - так вистібнутися практично нереально, хіба що будеш падати і сила відриву буде ну дуже велика. Тепер я повірив в історії про бабульок які з пожарів вистакували важелезні сундуки з пожитками. З переляку і адреналіну і не таке зробиш.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #85 : 25.09.2009, 16:22:12 »
а є десь схеми/креслення механізмів контактних педалей і кріплень? повтикати як це чудо зроблене...
Здається, оте зусилля перпендикулярного "вистібування" яким так тішиться еразел - мало б регулюватися... там ж пружини чи нє?

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #86 : 25.09.2009, 16:44:49 »
а є десь схеми/креслення механізмів контактних педалей і кріплень? повтикати як це чудо зроблене...
Здається, оте зусилля перпендикулярного "вистібування" яким так тішиться еразел - мало б регулюватися... там ж пружини чи нє?
там є бляха яку можна зігнути... :laugh:

Offline skeleton13

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 989
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #87 : 25.09.2009, 17:02:42 »
а є десь схеми/креслення механізмів контактних педалей і кріплень? повтикати як це чудо зроблене...
Здається, оте зусилля перпендикулярного "вистібування" яким так тішиться еразел - мало б регулюватися... там ж пружини чи нє?
схем механізмів немаю, але знаю шо там є болтік який регулює силу відстубівання...типу чи при любому рику воно вистубується...чи при прикладанні зусиль  відстібнутись
Via est Vita

Offline mlad

  • Кшатрій
  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 204
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #88 : 25.09.2009, 17:20:58 »
Скажу вам так, їздити в контактах зручно піпєц. Прискорення шалене, рух під гору не вимагає таких зусиль (задня нога не бовтається в повітрі коли працює передня на топтуні). При падінні відстрілюються обидві ноги )) (перевірено неодноразово).

От часом останнім часом при їзді на дорогах під час екстренних зупинок можливий завал на бік. Взагалом враження цілком позитивне!!!
я топтуни тримаю впрозапас, але ставити їх назад я не збираюсь!!!

Offline Dreamland

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1382
  • Карма: +11/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #89 : 25.09.2009, 18:04:50 »
а є десь схеми/креслення механізмів контактних педалей і кріплень? повтикати як це чудо зроблене...
Здається, оте зусилля перпендикулярного "вистібування" яким так тішиться еразел - мало б регулюватися... там ж пружини чи нє?
навіщо схеми - просто подивився на педалі - там все зрозуміло...
там є болтик який регулює силу прижимання пружини - себто силу яку тре прикласти щоб відстібнутися
я спочатку їздив з легким відстібуванням - легко відстібається - но при активному педалювані - особливо вгорку бували випадки що відстібувалися... зараз прикрутив трішки на більшу силу і все ок.
до контактів якось привиклося дуже швидко і все робиться підсвідомо. на топталки переходити не хочеться...