продовжу тему... нарешті добрався до своєї каретки і шатунів. рішив поміняти все разом... пишу шоб ніхто не напорювався на мої граблі, з тих хто ше їх не найшов.
взяв в янека бхагавнівські зйомники(каретка, шатуни), як на диво все підійшло, але от не догадався понабирати плоских ключів, мав тіко всілякі головки і розвідний, тутже виявив шо витискати шатуни маленьким розвідним ключиком досить незручно, але можливо... дурна справа не хитра, зняв...
далі дойшла черга до каретки, знялась як ніби 3+ роки й не стояла там... нашо я відкручував пласмаску зі сторони шатуна без зірок досі не знаю, але ключ підійшов, то чого би не відкрутити?
довго думав, бо деоровська каретка значно коротша ніж рідна, але ж стару вже викрутив? значить тра пробувати... вкрутив, навішав шатуни, вроде ніде нічо не тре... затягнув... подумав... поматюкався... зняв назад... поставив ту пласмаску шо перед тим зняв... вчепив шатуни, затягнув... подумав... поматюкався... зняв назад шатуни і каретку... промазав все, вчепив каретку, перекрутив педалі, вчепив шатуни... шось не то... точно, лівий шатун черкає раму, з чого б то?... подумав... поматюкався... зняв назад лівій шатун, відкрутив педаль, взяв той шатун шо треба (вбийте не знаю, як так сталось, але я прикрутив педаль назад туда звідки зняв), прикрутив педаль, прикрутив шатун...
таяк зірки були48-38-28, а стали 42-32-22 глибше посажені і під вужчу цепку, то виявилось шо треба ше опускати нижче і перенастроювати передню перекидку і манєтку...
вже домовився за вижимку.... тепер тра цепку вкоротити, бо реально стала задовга...