Я тобі розкажу про свій, може щось підійде. Від старого ровера залишив тільки вилку і раму 90-го року. Немалював бо ще рідна фарба нормальна. Все решта купляв, 2 роки назад обійшлось в 400-500 грн. зараз не набагато більше. Не бери зразу дорогі комплектуючі, через пів року зрозумієш що тобі треба, тоді по черзі половину поміняєш, а на другій половині дотянеш до наступного ровера. На базарі люба фігня 20-40 грн. коштує так що потім викинути не шкода. Єдине що колеса відразу бери нормальні, я поставив ФОРТ 28' з подвійним ободом, вони відразу зі втулками разом 100-120 грн за колесо, покришку бери шириною 30 мм і їхати легко і по щебеню можна пройти коштує 25-35 грн за шт. На вужчих легше їхати, але сильно трясе на поганій дорозі і вони набагато дорожче. 40 мм якщо треба купиш на болото і для лісу потім, але будуть проблеми з бризговиками. Передні 3 зірочки з шатунами 28-38-48 бери звичайні китайські інших на базарі нема. Ніякої різьби нарізати не прийшлося все підійшло як рідне, відразу постав нові чашки та підшипники. На заднє колесо поставив 6 зірочок 14-...-28 зараз хочу поміняти на 7 щось тіпа 12-...-30, на 8 зірочок можуть бути проблеми не влізуть між перами. Решту тобі продавці підкажуть.
Перемикачі передач переніс на руль. Варити було лінь, тому упори під рубашку троса приклепав пістолетом алюмінієвими закльопками 5 мм вже 2 роки проблем нема, або для початку купи довгі суцільні шланги по 1,5 м (4 грн.) і кинь від руля відразу до перемикача, але так трос гірше рухається.