я взяв би карбон:
1. легший ~ 550 гр проти ~ 950 гр алюма
2. коштує при замовленні в китаї як Моссо, може і дешевше
2.1. хіба Моссо не китай робить?
3. карбонової рігідної вилки на дискарь ніби ніхто не має, так шо маєш шанс стати першим хлопцем в нашому селі )
ніби на карбон ще тре спеціальну ромашку, меншу за розміром, бо грубші стінки штока і відповідно менший внутрішній діаметр
я вже років 5 катаю з алювилкою, діскомфота не відчуваю, але таки схиляюся скласти собі карбоновий вел, просто грошей нема
був минулого року в Берліні в веломагазині - в них повно рігідів на дискарях, то в нас допродають шо в Європі не куплять...
щодо надійності - тре усвідомити шо то не ВМХ, тобто на бордюри с розгону не в"їзжати
теоретично алюм ще можливо заварити, а на практиці при наявності трищіни краще викинути
якшо хочеш дешеву залізну, тобто хром-молібден:
1. береш звичайну дешеву різьбову вилку, краще без півотів
2. відрізаєш болгаркою крілення дискового гальма і шток від старої непридатної до екплуатації безрізбової вилки
3. надіваєш відрізаний шток на шток різьбової вилки - розміри дозволяють
4. приварюєш кріплення дискового гальма до нової вилки
5. ловиш торч )