Загальний > Справжні велосипедисти
Нещасні випадки підчас поїздок
Taras:
--- Цитата: Антон Одобецький від 13.05.2010, 16:43:58 ---Перекидка попала в шприхи. Хоча до того було все ок, налаштована була ідеально, можливо від вібрації так сталося.
--- End quote ---
В мене теж саме.
teodor4ik:
--- Цитата: Антон Одобецький від 13.05.2010, 16:16:38 ---Мораль - на великих обертах не перемикати на велику зірочку ззаду.
--- End quote ---
мораль - не ставити торней... *No*
буває прикол шо при скиданні спереду ланц. "закусується" і розтягує того торнея від чого його викривляє в сторону колеса. особливо при різких переключеннях.
Антон Одобецький:
Ну Турней я тоді мусив ставити, бо на інше грошей не вистарчало, тепер збираю на Тіагру (у мене шоссер).
Стечкин:
--- Цитата: Антон Одобецький від 13.05.2010, 16:16:38 ---Мораль - на великих обертах не перемикати на велику зірочку ззаду.
--- End quote ---
імхо не зовсім так.
там була типова ситуація - спуск, потім підйом.
так вот, під ЧАС СПУСКУ вкрай небажано включати найбільшу задню зірку.
має місце такий момент - при відсутності навантаження рух заднього перемикача має більшу амплітуду, тобто якщо при наванженні перемикач не залізе в шприхи, то при відсутності навантаження може залізти.
під час спуску бажано максимально розігнати вел на найменшій задній зірочці, щоб по інерції пройти максимально можливу відстань на підйомі.
а переключення на великі задні зірки треба робити ПІД ЧАС ПІДЙОМУ, коли вел вже втрачає набрану на попередньому спуску інерцію.
так що нема що звинувачувати у всьому "безответній" перемикач :)
Дописано : [time]13.Тра.2010, 18:31:34[/time]
--- Цитата: teodor4ik від 13.05.2010, 16:58:19 ---мораль - не ставити торней... *No*
--- End quote ---
мораль - справа не в тому,який вел, а в тому, який роверист... - доки я їхав до Москви, до вела взагалі не дивився, а задній перемикач в мене якийсь дуже дешевий
Антон Одобецький:
--- Цитата: Стечкин від 13.05.2010, 18:25:20 ---імхо не зовсім так.
там була типова ситуація - спуск, потім підйом.
так вот, під ЧАС СПУСКУ вкрай небажано включати найбільшу задню зірку.
має місце такий момент - при відсутності навантаження рух заднього перемикача має більшу амплітуду, тобто якщо при наванженні перемикач не залізе в шприхи, то при відсутності навантаження може залізти.
під час спуску бажано максимально розігнати вел на найменшій задній зірочці, щоб по інерції пройти максимально можливу відстань на підйомі.
а переключення на великі задні зірки треба робити ПІД ЧАС ПІДЙОМУ, коли вел вже втрачає набрану на попередньому спуску інерцію.
--- End quote ---
Та я то все знаю, але просто в той момент завтикав.
Навігація
Go to full version