Загальний > ДТП
ДТП на Монастирській
дихлофос:
можу тобі сказати, що тобі фист повезло, що той мудак не ушкодив ділянки тіла.
так , саме йо-ий мудак, бо любий адекватний водій в такому випадку зупиняється.
це й же не став, бо був або бухий, або накурений.
по твому питанню :1. залізо поміняй і радій , що це залізо а не ноги-руки.
2.в темну пору часу для своєї безпеки рухатись бажано по тротуару.
3.пересікай дорогу після повної зупинки на обочині і перегляду всіх напрямків руху авто.
це все я провірив на собі і набагато краще робити так, ніж лежати в лікарні(не дай Бог).
Meriter:
Дякую за підтримку! :)
switch:
--- Цитата: Meriter від 31.01.2016, 13:55:38 ---А як тоді правильно повертати ліворуч на Монастирській? Там немає розмітки, хоча візуально дорога на два корпуси авто. В будь-якому випадку, негарно тікати з місця ДТП.
--- End quote ---
а де воно є це місце конкретніше. якусь схемку накинути можна?
за правилами, якщо більше однієї смуги в одному напрямку - то перехрестя проїжається в прямому напрямку по правій смузі, після того переводиться велосипед по переходу на лівий бік і їдеться далі по правій смузі.
Ну тобто в правилах так не написано, але такий варіант НЕ суперечить тому, що є в правилах. А повертати з лівої смуги - це вже суперечить.
Насправді так звісно майже ніхто не робить, в тому числі і я, але в спірній ситуації перше питання буде - чого велосипедист їхав посередині дороги, а не біля правого краю.
Пункт 11.14:
--- Цитувати ---Рух по проїзній частині на велосипедах, мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об’їзд. Поворот ліворуч та розворот дозволяється на дорогах з однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині. Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам.
--- End quote ---
switch:
тут це сталось? Біля "клумби" тієї?
Ну скажу так - днем я би їхав так як Ви... І то, якщо би дуже жвавий рух був, то мабуть не ризикнув би висовуватись на ліву смугу.
Вночі - 100% їхав би до переходу на Л.Українки і там перекочував би.
У мене подібна ситуація часто виникає на Збаразькому повороті, коли їду з Баму на Теребовлю: там мені треба через кільце їхати прямо, правий ряд - для повороту направо, на Бандери, і щоб їхати прямо я мушу вилазити з "свого" ряду в другий. Скажу так - якщо машин не багато або переді мною їде якесь авто - то я пристроююсь за ним і акуратно проїжаю кільце, хоч і з порушенням правил.
Але коли рух насичений - я не ризикую, повертаю на Бандери і перекочую вел по переходу.
Meriter:
Ось схема ДТП:
Чи можна вважати дану дорогу як такою, яка має 1 смугу для руху в одному напрямку, якщо розмітки, яка б розділяла Монастирського на 2 смуги в паралельному напрямку, не існує? Вона одностороння до точки з'єднання з поворотом на Малишка, остання теж є односторонньою з рухом в протилежному напрямку.
Як би там не було, я зрозумів, що більшість їздить по дорогах загального користування велосипедом, почуваючись безпечно і розраховуючи на власний досвід і досвід та толерантність інших учасників дорожнього руху, доки не стається якийсь казус. Зі мною за 28 років життя і досвід їзди велосипедом, який майже дорівнює віку фізичному, вперше сталась подібна сутичка з автомобілем. До цього моменту я не почував, що мені що-небудь загрожує на дорозі. Але тепер, звісно, увімкнувся подвійний рівень захисту. Деколи забуваю, що я не за кермом авто, і внаслідок пригоди захисту від удару менше, ніж в металевій шкаралупі. Можна знати всі правила і застрахуватися всіма можливими велозасобами, як-то шолом, ліхтарик, яскравий одяг. Але від інших людей за кермом не застрахуєшся на 100%. Хтось любить сидіти в телефоні за кермом, хтось перемикає радіо, в когось погано(або взагалі) не світять фари, хтось схильний до паніки, хтось нетверезий, хтось просто довбойоб.
Навігація
Go to full version