На правах апчика і може кому цікаво буде:
Покришки ці добре йдуть на переднє колесо, на зад можна ставити щось більш накатисте, наприклад якийсь напівслік. На передньому ж вона забезпечує суперову керованість і чітке гальмування практично на любій поверхні, крім хіба гладкого льоду. При цьому зубате переднє колесо на накат впливає мало.
Історія їх покупки: взяв їх для зимових, пізньоосінніх і ранньовесняних вилазок. Брав 2.1, бо до того мав випадки, коли мої 2.3-дюймові псевдосліки підламувались в поворотах. Але 2.1 для мене виявилась некомфортною, тому після заміни заднього обода на ширший - докупив для заднього таку ж 2.25. Відповідно одна з пари використовувтаись перестала, і пройшла до того може з півтори сотні км по грунту - звідси й стан такий.
Також використовував пару 2.1 адвентедж спереду + 2.1 кросмарк ззаду. Накатвідчутно кращий, але знову ж таки відчуваю, що хочу на задньому більш широку покру.
На даний час використовую на передньому Кросмарк 2.1 на задньому псевдослік ДТН 2.3 в суху погоду або Адвантедж 2.25 щоб помісити болота.
Кросмарк порівняно з Адвантеджем більш підступний на слизькій поверхні, гальмує помітно гірше, трохи забивається грунтом і може зриватись в занос. Адвантедж однозначно більш керований, і при цьому великої різниці в накаті не помітив, незалежно від того, яка з них стоїть спереді.
Наразі маю бажання розжитись на широку накатисту кантрійну резину для заднього, на зразок Семіслік, Кросмарк,Аспен і залишити для переднього 2.25 адвантедж.
Кросмарк 2.1 - ще не вирішив його долю
Думав дружині сподобається, но вона їздить тільки в гарну погоду і не любить болото
ПС: пропозиція тестдрайву остається в силі. тільки потім повернути чистою і без коцок
ППС: можливий також обмін з доплатою з мого чи вашого боку на щось, що мене цікавить. А цікавлять даний час наприклад: передня втулка Діор для дискових гальм, на болти, каліпер (машинка) для дискових гальм рівня того ж Діора, або ВВ7, ротори для дискових гальм під болт, орієнтовно 160+180 мм, якщо ще ось надумаю - вкажу.