Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Erazel I-st

Сторінок: [1] 2 3 ... 385
1
Якщо сьогодні не буде дощу великого то завтра, 12 травня, хочемо кудись рванути по селах. Попередньо збір на площі на 10 годину.
З досвіду попередніх поїздок можу прогнозувати що середня швидкість буде 15-20 км на годину, сільські дороги, полів і лісів НЕ ПЛАНУЄТЬСЯ(а  як на ділі буде то грім зна) бо земля ще мокра. Тому гібридами їхати можна спокійно, шосерами то не знаю.

2
От лише старий хрич Стєчкін собі не зраджує в манері написання дописів  :D. Народ, та найдіть ви йому симпатичну спортивну пенсіонерку, хай сє вспокоїть.

3
А коли плануєте їхати, чи вже їздили?)
Та то лише планується. Отак треба маршрут добре продумати, щоб і цікаво було і нормально їхати. Поки що в чаті народ забув про то, треба буде нагадати  :). Можна буде навіть кількома групами, швидких і не дуже. Просто чекати будемо один одного на ключових точках, бо що шосерам МТБшників чекати :-).

4
Раптово у вечір понеділка Юрці стрільнула думка викотитися у вівторок зранку кудись. Думка раптова була настільки що я не встиг анонсувати  :(
Зібрались в 11 ранку на площі

Народ хотів їхати в Івачів, але я настояв на тому що велосипедисти без пошуків НОВИХ вражень то не велосипедисти. Тому ми спочатку поїхали в В. Гаї, там звернули в поля до залізниці. І тут був мій перший прорахунок - я не звернув увагу що сонця було дуже мало останні дні. Земля не встигла висохнути, тому на польовій дорозі котра зазивчай вкатана та гладенька нас очікував 10-20 сантиметровий шар болота. Хлопці погрузли капітально.

Я ж здогадався одразу перелізти через кущі на залізницю і їхати по ній, наспівуючи собі "а я по шпалам, в дичків по шпалам рулю по привичці". В дичкові обтрусились від болота, виїхали на нормальний асфальт і попиляли в Бірки, а звідти в Ступки і одразу на північ в напрямку Збаража. Польові дороги радували нас вкатаними дорогами, красивим небом і легеньким вітерцем.

Далі був обід в Збаражі, традиційний екскурс в печери та блукання лісом. А далі постало питання - гнати пошвидше але по трасі, чи довше але менщ небезпечними сільскими дорогами, бо дощ все насувався на нас

Вибрали села. І майже не прогадали. Дощ нас наздогнав аж перед Лозовою. Трохи намочило, але за 15 хв вже обсохли. Гірше було те що у селах дощ закінчився, а от у Тернополі ні. Отак з матюканнями, прокльонами і кислими мордами ми і змушені були вїхати знову у дощ, бо додому ж треба повертатися. І добре що вирішили не перечікувати дощ. Бо закінчився він тільки сьогодні зранку  :D.
Фото тут
https://photos.app.goo.gl/81SvhPgRs9ChRZ7YA
Трек:
https://www.strava.com/activities/2331505560

5
Хочеться повторити давню поїздку на пагорби Франка. Заодно заскочити на озера у Вікні. На око по асфальту получається 100 км. Є якісь поради як оптимально спланувати маршрут щоб поїздка була максимально цікавою?

6
Слідуюча ідея, котра стрільнула тільки що, зробити конкурс з сурплясу, чи як воно вірно зветься - ну хто довше простоїть на велосипеді на місці. Нічого спецом готувати не треба, а народу розвага.

7
От за два місяці буде велодень. Варто було б якось оживити той захід. Варто придумати різні заходи. Наприклад зранку стрільнула одна ідея. Можна повторити аукціон(можна дрібязковий, як було раніше, а можна повноцінний).
  А є ще ідея "секонд-хенд розпродажу аукціон", бо навіяло ціною за кг різною кожен день у секноді. Тобто є у кожного лота своя ціна. На аукціон відводиться година. Починається все з ціни "ціна лота * 6". І кожні 5 хв множник падає на 0,5. Тобто на 50 хвилині буде "ціна*5", на 35 хвилині ціна*3,5 і т.д. поки не впаде до заявленої ціни.  Звісно найкраще вичекати якомога довше. щоб подешевше купити, але є шанс що хтось це зробить перед тобою :-). Хто перший підняв руку той і має право купити той лот по поточній ціні :-). Як на мене то має бути цікаво. Залишилось діло за малим - щоб народ попритаскував все те що хоче продати. Але бажано не надто дороге, щоб не жалкувати що продалось задешево :-).

8
Та тебе хрін хтось дожене:-). Хіба що дімку на хвіст тобі вішати :-). Той ще з тобою потягається.

9
Вчора закріпив відкриття велосезону.
https://www.strava.com/activities/2220718151
Катав тільки по місту, бо проворонив покатушку хлопаків по селах.

 Але як показав вечір - добре зробив, бо приїхали вони всі в болоті



Ну зате вечором ще склав їм компанію в поїздці по набережній :-).
Загалом нормально ноги розімяв.
Хлопці хочуть наступних вихідних теж котити кудись, тому якщо хто теж хоче десь по селах то приєднуйтесь.

10
Майбутні / Re: Ранкові покатушки
« : 11.03.2019, 12:31:38 »
У мене одна ранкова покатушка - о 9 годині на дружбу з Злуки :-), на роботу пиляю.

11
От в черговий раз зустрів в інторнетах згадку про яндекс-їду, це коли піші курєри розвозять замовлення з хавкою

 От цікаво це така тема тільки в російських мегаполісах(де на метро набагато швидше чим автомобілем) чи і у нас починає зявлятися? Просто стало цікаво наскільки таке перспективне у нас. Бо доставка велосипедом куди оперативніша(в масштабах Тернополя) чим автомобілем. Памятаю Орест пробував курєрську службу організовувати, але щось не пішло. Не те щоб я хотів свій бізнес такий  :). просто стало цікаво, все таки якби якась контора таке започаткувала то молодому поколінню був би непоганий спосіб підробітку.

12
Ізя!
пу3ир, шо ти мені тирчиш, ніхто ніколи тобі не спише! >:D
ще і %% капають...
Ти ж тріснеш стільки пити :-).

13
Так сталось що Шприха останні два роки втратила активність по відвідуваності. В силу природніх процесів виникли нові осередки координування.
Виник чат в телеграмі:
https://t.me/terbicyclist
і Орг з Пашкою зробили сайт https://velo.te.ua
Щоб довго не розпинатися про ідеології проектів і різниці з Шприхою то процитую Пашку Лотоцького
Цитувати
Найперше потрібно визнати, що всьо шо було раньше – там і залишиться. Форуми не будуть такі популярні, як в 2007, групи в соціалках не набиратимуть тисячний трафік активного народу, сайти не будуть чекатись кожні пару годин заради виловлення цікавої новини. Єдиний варіант – зробити нормальну інформаційну систему, де на кожній платформі будуть використовуватись тільки її прямі переваги.

Сайт velo.te.ua – агрегація толкових новин, звітів, місць, маршрутів. Тобто вже сформованої, закінченої інформації. З сортуванням за тегами/категоріями. Прийшов, зобачив, просвітивсь. Анонси покатушок тут актуальні, однак навряд чи варто тут постити щось типу “їдем завтра на дальній на волейбол”. Варто розуміти, що сайт є опорним джерелом для людей, що заходять на нього не часто і переважно далекі від місцевих тусовок, їм не буде цікаво про локальні алкорайди на 3.5 людини. Зі звітами аналогічно. Лише розгорнуті повноцінні статті з фото, описами.

Форум (чи шприха, чи вікдейс) – конкретні обговорення конкретних проблем чи стратегічних покатух/походів. Я собі вважаю, що існування форумів зараз можливе при дотриманні таких правил:
 - теми одноденки – це круто і корисно, але в окремому блоці (хз, як воно називається: блок, вітка?). Наприклад, назвати “швидкі питання” і хай там накопичується всякий флуд а-ля “їдем на квадрат”, “де поремонтувати вєлік”, “де купити цепку” і т.п.
Завдяки таким темам ще не здохли всілякі лінух-форуми. Тому що юзери гуглять і натрапляють на вирішення конкретних проблем за 1.5 повідомлення.
- Розігнати кхуям усіх форумних червяків, що вважають, наче кожен відвідувач форуму має обов’язково нагуглити або чувствовати дупою, що дане питання вже розглядалось на 64 сторінці в такій-то темі у повідомленні №232210. Це вбивці форумів. Вони спочатку порозганяли неофітів, а потім, заїбавшись сратись одне з одним, і самі звалили. Або відповідь на питання або GTFO
- Жорстка модерація щодо софістіки і повчаннь. Мабуть, найбільшим вбивцею СНГ-форумів став ментальний дефект психіки учасників, що замість прямої відповіді на питання “я зараз в пустелі, як дістати воду?” починають срати “а для чого ти туди поперся”, “йшов в пустелю і воду не взяв от дебіл”, “а нащо тобі вода, згідно наукових даних людина без води може прожити купу часу”, “а ви вірите в єгову” і прочіє танці довкола без конкретики. Або відповідь на питання або GTFO
Тобто – обговорення якнайкоротші і строго по-суті. Форуми в такому випадку будуть мінімалістичні, трафік мізерний, але вони будуть актуальні і з них буде толк. ІМХО, звісно.
Зокрема, форум капець необхідний для реалізації обговореннь стратегічних покатушок. Відповідно, має бути механізм логіну з-під акаунту гугла/фб/тг/ще якогось дідька лисого, де всі сидять, і не треба 100500 часу реєструватись.

Групи у соціалках – залишився лише фейсбук. В зв’язку з тотальною косойобаністю логіки соціалки, вести групу у ній – лютий садомазохізм. Толку з неї як з козла молока, однак можна дублювати туди інформацію з інших ресурсів системи. Може хтось побачить і зреагує.

Канали в ТГ
1. Основний
Система оперативного одностороннього сповіщення. Використовується виключно для важливих новин, анонсів стратегічних покатушок, івентів, посиланнь на вартісні публікації з інших ресурсів. По-суті копія групи ФБ.
2. Покатушний.
Анонси будь-яких пропозицій покатушок. На півко на квадрат, квотер, тижневий похід в карпати. Стратегічні пінити.

Чатіки – ну, тут всьо само собою зрозуміло.

Хотілось би бачити канал в зелло – дуже крута штука для велосипедистів, але чомусь з намертво забитим болтом.
Коротко кажучи
Оперативне спілкування - чати
Звіти про поїздки і довідкова інфа - Велотеуа і шприха
Обговорення стратегічних великих поїздок - шприха(ну чи інший форум).

14
Дякую, але влом. Не любитель я по снігах лазити. Та й ровер як законсервував в листопаді так і до весни. Бо щоьс жлоблюсь по весні всю трансмісію міняти  :)

15
чото дивно якось з тим сірим.
на максимальній яскравості заливка світлом досить широка, певно найкраща з тесту, а на мінімальній - якась маленька плямка по центру.
Ну так драйвер у нього налаштований, походу на мінімалці він світить десь на 25% потужності, на середній на 60-70%, на максималці на 110%(гріється як дурний).
я щось не зрозумів чесно кажучи як він світить - вузьким пучком чи широким.
Досить широким, але неоднорідним. по центру потужна пляма, периферія слабше освітлена. Той чорний з лінзою світить сильно рівномірніше, але край плями різко закінчується(я  так зрозумів корпус відсікає промені).

Сова мені здається по яскравості не сильно програє, але заливка ширша. мене просто в цих ліхтариках напрягає, що бачиш лише перед собою, почуваєшся ніби в шорах. В місті чи на дорозі пофігу, в лісі досить неприємно :)
Ну у сови два діоди, як не як, от і ширше. Але китайці трохи затупили. Треба було бо різні коліматори ставити на сову(коліматорів взагалі нема), або трішки під кутом розвернути діоди. Щоб вони світили трішки в сторони, так пляма освітлення була б куди ширша.
Ну і подумую чому досі не роблять козирьки на фонаріки. Їдеш в місті -видвинув верхній козирьок і вже не сліпиш людям по очах. Так можна добитися широкого і водночас не високого променя. Адже основна проблема в місті що ти або сліпиш людей попереду, або мусиш світити собі перед колесом, сильно вперед не посвітиш.

Сторінок: [1] 2 3 ... 385
Тут ходять в походи
Мы используем TeamLab Online Office