Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Erazel I-st

Сторінок: [1] 2 3 ... 21
1
https://www.strava.com/activities/3346976116
Вирішили сьогодні трішки тряхнути стариною і катнути в Прошову старою компанією.
Виїхали з східного в поля вздовж залізниці, попетляли городами(дякуємо дядькові в одному садку що не огрів нас нічим за те що їхали поміж саджанців дерев). А там вже виїхали в центр Гаїв і поїхали звичним маршрутом в Прошову. Все стандартно, ну окрім того що в Мишковичах ми зрозуміли "маловато буде" і я вмовив хлопців заїхати на джерело в Лучці. Краєви там хороші, тому посиділи там годинку і поїхали назад в Мишковичі. А звіти вирішили їхати на Буцнів, щоб не повертатися по трасі навантаженій. Але просто так їхати асфальтовою дорогою скучно, тому я знову ж підбив хлопців їхати полями вздовж річки. Попетлявши трішки польовими дорогами виїхали в Буцнів і там вже звичним маршрутом через пасовище і ліс виїхали до джерела в Острові,  і по накатаній схемі через петрики вїхали в місто в районі Дружби.
Ось така от відносно невеличка поїздка для ознайомлення з власними силами на початку сезону. Можна було б зробити ще менше асфальту і більше полів і лісів, але виїхали ми аж в обід, тому вільного часу не було. Нічого, то буде заділ на майбутнє.

2
https://www.sports-tracker.com/workout/erazel/5e667004ff1f4625a5eae178
Загалом маршурт пролягає на четверть по залозецькій дорозі від Чистилова, попри Івачів до Ігровиці, де зїзджаємо на сількьку дорогу. На велику дорогу виходимо аж в Гаях, тому більшість часу автомобілі не будуть заважати.
Покриття не надто хороше, на тонких 28 колесах їхати буде незручно.
приблизно на 5 кілометрі треку буде дорога “в берізках” вздовж залізниці. Там часто стоять калюжі чи болото

Тип: поїздка вихідного дня
Відстань: 45км
Тип покриття: асфальт різної степені паршивості.
6-11 кілометри звичайний сільський асфальт, з ямами, але в більшості рівний.
21-22 кілометри вселяють надію на чудовий рівний асфальт, але за Ігровицею він закінчується і починається роздовбаний асфальт з болотом.

 Котрий і буде тривати до Дубівців(28км) Їхати треба уважно. В самих дубівцях і Стегниківцях участки рівнесенького асфальту перемежовуються з не ремонтованими участками.
Дороза до Лозової(37км) звичайна сільська, загалом рівний асфальт з деякими недоліками.
37-41 кілометри самі незручні, дорога складається з асфальту котрий вимило/продавило до камінців.

Абсолютно не зручне покриття. Вібрація по роверу та відсутність накату. Сильно забирає сили.
Це якщо про недоліки.
Переваги: чудові краєвиди по дорозі, переважну більшість маршруту автомобілі не будуть турбувати, зустрічаються дуже рідко(виключення лише ділянки Чистилів-Ігровиця та Гаї-Тернопіль). В Стегниківцях чудовий ставок з сосновим ліском біля нього. Чудове місце для відпочинку. Якщо їхати вечором то дуже красиві види від сідаючого сонця. Надто великих підйомів по дорозі нема, все проїзджається нормальними зусиллями. Багато магазинчиків по дорозі де можна закупитися водою чи їжею.

3
Раптово у вечір понеділка Юрці стрільнула думка викотитися у вівторок зранку кудись. Думка раптова була настільки що я не встиг анонсувати  :(
Зібрались в 11 ранку на площі

Народ хотів їхати в Івачів, але я настояв на тому що велосипедисти без пошуків НОВИХ вражень то не велосипедисти. Тому ми спочатку поїхали в В. Гаї, там звернули в поля до залізниці. І тут був мій перший прорахунок - я не звернув увагу що сонця було дуже мало останні дні. Земля не встигла висохнути, тому на польовій дорозі котра зазивчай вкатана та гладенька нас очікував 10-20 сантиметровий шар болота. Хлопці погрузли капітально.

Я ж здогадався одразу перелізти через кущі на залізницю і їхати по ній, наспівуючи собі "а я по шпалам, в дичків по шпалам рулю по привичці". В дичкові обтрусились від болота, виїхали на нормальний асфальт і попиляли в Бірки, а звідти в Ступки і одразу на північ в напрямку Збаража. Польові дороги радували нас вкатаними дорогами, красивим небом і легеньким вітерцем.

Далі був обід в Збаражі, традиційний екскурс в печери та блукання лісом. А далі постало питання - гнати пошвидше але по трасі, чи довше але менщ небезпечними сільскими дорогами, бо дощ все насувався на нас

Вибрали села. І майже не прогадали. Дощ нас наздогнав аж перед Лозовою. Трохи намочило, але за 15 хв вже обсохли. Гірше було те що у селах дощ закінчився, а от у Тернополі ні. Отак з матюканнями, прокльонами і кислими мордами ми і змушені були вїхати знову у дощ, бо додому ж треба повертатися. І добре що вирішили не перечікувати дощ. Бо закінчився він тільки сьогодні зранку  :D.
Фото тут
https://photos.app.goo.gl/81SvhPgRs9ChRZ7YA
Трек:
https://www.strava.com/activities/2331505560

4
Хочеться повторити давню поїздку на пагорби Франка. Заодно заскочити на озера у Вікні. На око по асфальту получається 100 км. Є якісь поради як оптимально спланувати маршрут щоб поїздка була максимально цікавою?

5
От за два місяці буде велодень. Варто було б якось оживити той захід. Варто придумати різні заходи. Наприклад зранку стрільнула одна ідея. Можна повторити аукціон(можна дрібязковий, як було раніше, а можна повноцінний).
  А є ще ідея "секонд-хенд розпродажу аукціон", бо навіяло ціною за кг різною кожен день у секноді. Тобто є у кожного лота своя ціна. На аукціон відводиться година. Починається все з ціни "ціна лота * 6". І кожні 5 хв множник падає на 0,5. Тобто на 50 хвилині буде "ціна*5", на 35 хвилині ціна*3,5 і т.д. поки не впаде до заявленої ціни.  Звісно найкраще вичекати якомога довше. щоб подешевше купити, але є шанс що хтось це зробить перед тобою :-). Хто перший підняв руку той і має право купити той лот по поточній ціні :-). Як на мене то має бути цікаво. Залишилось діло за малим - щоб народ попритаскував все те що хоче продати. Але бажано не надто дороге, щоб не жалкувати що продалось задешево :-).

6
От в черговий раз зустрів в інторнетах згадку про яндекс-їду, це коли піші курєри розвозять замовлення з хавкою

 От цікаво це така тема тільки в російських мегаполісах(де на метро набагато швидше чим автомобілем) чи і у нас починає зявлятися? Просто стало цікаво наскільки таке перспективне у нас. Бо доставка велосипедом куди оперативніша(в масштабах Тернополя) чим автомобілем. Памятаю Орест пробував курєрську службу організовувати, але щось не пішло. Не те щоб я хотів свій бізнес такий  :). просто стало цікаво, все таки якби якась контора таке започаткувала то молодому поколінню був би непоганий спосіб підробітку.

7
Так сталось що Шприха останні два роки втратила активність по відвідуваності. В силу природніх процесів виникли нові осередки координування.
Виник чат в телеграмі:
https://t.me/terbicyclist
і Орг з Пашкою зробили сайт https://velo.te.ua
Щоб довго не розпинатися про ідеології проектів і різниці з Шприхою то процитую Пашку Лотоцького
Цитувати
Найперше потрібно визнати, що всьо шо було раньше – там і залишиться. Форуми не будуть такі популярні, як в 2007, групи в соціалках не набиратимуть тисячний трафік активного народу, сайти не будуть чекатись кожні пару годин заради виловлення цікавої новини. Єдиний варіант – зробити нормальну інформаційну систему, де на кожній платформі будуть використовуватись тільки її прямі переваги.

Сайт velo.te.ua – агрегація толкових новин, звітів, місць, маршрутів. Тобто вже сформованої, закінченої інформації. З сортуванням за тегами/категоріями. Прийшов, зобачив, просвітивсь. Анонси покатушок тут актуальні, однак навряд чи варто тут постити щось типу “їдем завтра на дальній на волейбол”. Варто розуміти, що сайт є опорним джерелом для людей, що заходять на нього не часто і переважно далекі від місцевих тусовок, їм не буде цікаво про локальні алкорайди на 3.5 людини. Зі звітами аналогічно. Лише розгорнуті повноцінні статті з фото, описами.

Форум (чи шприха, чи вікдейс) – конкретні обговорення конкретних проблем чи стратегічних покатух/походів. Я собі вважаю, що існування форумів зараз можливе при дотриманні таких правил:
 - теми одноденки – це круто і корисно, але в окремому блоці (хз, як воно називається: блок, вітка?). Наприклад, назвати “швидкі питання” і хай там накопичується всякий флуд а-ля “їдем на квадрат”, “де поремонтувати вєлік”, “де купити цепку” і т.п.
Завдяки таким темам ще не здохли всілякі лінух-форуми. Тому що юзери гуглять і натрапляють на вирішення конкретних проблем за 1.5 повідомлення.
- Розігнати кхуям усіх форумних червяків, що вважають, наче кожен відвідувач форуму має обов’язково нагуглити або чувствовати дупою, що дане питання вже розглядалось на 64 сторінці в такій-то темі у повідомленні №232210. Це вбивці форумів. Вони спочатку порозганяли неофітів, а потім, заїбавшись сратись одне з одним, і самі звалили. Або відповідь на питання або GTFO
- Жорстка модерація щодо софістіки і повчаннь. Мабуть, найбільшим вбивцею СНГ-форумів став ментальний дефект психіки учасників, що замість прямої відповіді на питання “я зараз в пустелі, як дістати воду?” починають срати “а для чого ти туди поперся”, “йшов в пустелю і воду не взяв от дебіл”, “а нащо тобі вода, згідно наукових даних людина без води може прожити купу часу”, “а ви вірите в єгову” і прочіє танці довкола без конкретики. Або відповідь на питання або GTFO
Тобто – обговорення якнайкоротші і строго по-суті. Форуми в такому випадку будуть мінімалістичні, трафік мізерний, але вони будуть актуальні і з них буде толк. ІМХО, звісно.
Зокрема, форум капець необхідний для реалізації обговореннь стратегічних покатушок. Відповідно, має бути механізм логіну з-під акаунту гугла/фб/тг/ще якогось дідька лисого, де всі сидять, і не треба 100500 часу реєструватись.

Групи у соціалках – залишився лише фейсбук. В зв’язку з тотальною косойобаністю логіки соціалки, вести групу у ній – лютий садомазохізм. Толку з неї як з козла молока, однак можна дублювати туди інформацію з інших ресурсів системи. Може хтось побачить і зреагує.

Канали в ТГ
1. Основний
Система оперативного одностороннього сповіщення. Використовується виключно для важливих новин, анонсів стратегічних покатушок, івентів, посиланнь на вартісні публікації з інших ресурсів. По-суті копія групи ФБ.
2. Покатушний.
Анонси будь-яких пропозицій покатушок. На півко на квадрат, квотер, тижневий похід в карпати. Стратегічні пінити.

Чатіки – ну, тут всьо само собою зрозуміло.

Хотілось би бачити канал в зелло – дуже крута штука для велосипедистів, але чомусь з намертво забитим болтом.
Коротко кажучи
Оперативне спілкування - чати
Звіти про поїздки і довідкова інфа - Велотеуа і шприха
Обговорення стратегічних великих поїздок - шприха(ну чи інший форум).

8
За роки велосипедного життя у мене назбиралось кілька різних китайських фар на діодах Cree(ну чи підробок під них, але якісних).Вчора вирішив провести тестування їх сумісне.

ось так воно приблизно виглядає.Так як №2 і №3 вилетіли по освітленості в білу пляму на максимальному режимі то вирішив зменшити яскравість фотографії , получилась ось така от картина


Що дивно, фонарик на одному новішому діоді світить не гірши чим сова на двох старіших. Напевне таки або потужніші драйвери почали ставити, або діоди кращі стали робити.
Для порівняння малюнок діода для вказаних фонариків.
Чорний(Cree XML T2)


Сова


Сірий на новому діоді

Як бачимо сова на тому ж типі діода що й старий чорний фонарик.  А от діод сірого фонаріка має свій власний малюнок. Але у товаришів є сови що світять по різному, різний колір, різна сила освітлення. Тому перед тим як брати "китайську" сову варто добряче її перевірити, бо та сама модель може бути на різних діодах.
 А короткий висновок з цього всього простий - не варто гнатися зараз за багатодіодними фонаріками. Нові і з одним діодом вже світять не гірше прожектора.

9
Завтра в 9-10 ранку з площі народ хоче стартанути десь по селах покататися асфальтом. Тому якщо є бажаючі то обговорення деталей в чаті телеграма - https://t.me/terbicyclist

10
Для перевірки власних сил товариш пропонує рвану такий маршрут, хоче спробувати чи потягне 130 км(100 потягнув минулої неділі, ну та собсно на моєму то гібриді  :D). Темп їзди ПЛАНУЄТЬСЯ матрасний - 15км/год +-. Хочеться виїхати в 5-6 ранку, до 11 доїхати до Збаража, там відпочинок в лісі/печерах/замку, і в годині 16 поїхати в Тернопіль. Тобто основна ідея в тому щоб десь перечекати обідню спеку.
Дата ще не визначена, маршрут приблизний. Але якщо когось би таке зацікавило то пишіть свою думку.

11
Тут Ancik пропонував мені в теребовлю рванути через гаї, лошнів і т.д. Я напевне пас, бо є справи, але якщо хтось має натхнення сільськими дорогами і полями проїхатися то давайте підтягуйтесь. Темп правда буде не самий повільний, але думаю нікого в полях не залишать.

12
Сьогодні накінець то вибрався на роботу велосипедом. Блін, перший же день активних покатух і вже встигли вкурвити. Оті півторарядники на дорогах. Виїде на половину в сусідній ряд і повзе собі так. На який біс? Один ж чорт свій ряд не обгонить, то навіщо займати частину чужого? Найбільше цим грішать маршрутчики. І питається навіщо це їм? Щоб їх велосипедисти не обганяли і пасажири не питали водія чого так помало повзеться?

13
Ну собсно все в заголовку є. Товаришу треба працівника, всі сертифікати на матеріали є, ніякої шкідливості. Обіцяють від 7000.  Великої кваліфікації не треба, навчать на місці. Головне руки не з задниці  :).
 Тому якщо хтось шукає роботу то пишіть.

14
Погодка хороша, спеки нема. Давайте завтра десь селами покатаємось.
Збираємось на 11:00 на театральному майдані
виїзд в 11:30 .
Проїдемось куди очі дивляться.

15
Тільки що чуть дівчину не збив. Їхав по Кривоноса вниз на швидкості, повертаю до сільпо, а там поворот під 90 градусів і з спуском. Тобто швидкість добряча. Переходять дорогу дві дівчини від педуніверу. Думаю обїду їх ззаді, якраз подо доїду до них воно перейдуть більшу частину дороги. вирішив зайти по широкій дузі, і тут одна вирішила типу "пропустити мене" і зупинилась на початку дороги. І що мені блін робити коли одна стала на одній полосі, а інша йде по іншій в той час? Ледве уникнув зіткнення

Сторінок: [1] 2 3 ... 21