1
Фрірайд, Дьорт / Re: Прикольна точка зору на велосипеди
« : 12.02.2019, 16:58:49 »Ізя!Ти ж тріснеш стільки пити :-).
пу3ир, шо ти мені тирчиш, ніхто ніколи тобі не спише!
ще і %% капають...
Будьласка залогіньтеся або зареєструйтеся на Шприхатий форум
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Ізя!Ти ж тріснеш стільки пити :-).
пу3ир, шо ти мені тирчиш, ніхто ніколи тобі не спише!
ще і %% капають...
Найперше потрібно визнати, що всьо шо було раньше – там і залишиться. Форуми не будуть такі популярні, як в 2007, групи в соціалках не набиратимуть тисячний трафік активного народу, сайти не будуть чекатись кожні пару годин заради виловлення цікавої новини. Єдиний варіант – зробити нормальну інформаційну систему, де на кожній платформі будуть використовуватись тільки її прямі переваги.Коротко кажучи
Сайт velo.te.ua – агрегація толкових новин, звітів, місць, маршрутів. Тобто вже сформованої, закінченої інформації. З сортуванням за тегами/категоріями. Прийшов, зобачив, просвітивсь. Анонси покатушок тут актуальні, однак навряд чи варто тут постити щось типу “їдем завтра на дальній на волейбол”. Варто розуміти, що сайт є опорним джерелом для людей, що заходять на нього не часто і переважно далекі від місцевих тусовок, їм не буде цікаво про локальні алкорайди на 3.5 людини. Зі звітами аналогічно. Лише розгорнуті повноцінні статті з фото, описами.
Форум (чи шприха, чи вікдейс) – конкретні обговорення конкретних проблем чи стратегічних покатух/походів. Я собі вважаю, що існування форумів зараз можливе при дотриманні таких правил:
- теми одноденки – це круто і корисно, але в окремому блоці (хз, як воно називається: блок, вітка?). Наприклад, назвати “швидкі питання” і хай там накопичується всякий флуд а-ля “їдем на квадрат”, “де поремонтувати вєлік”, “де купити цепку” і т.п.
Завдяки таким темам ще не здохли всілякі лінух-форуми. Тому що юзери гуглять і натрапляють на вирішення конкретних проблем за 1.5 повідомлення.
- Розігнати кхуям усіх форумних червяків, що вважають, наче кожен відвідувач форуму має обов’язково нагуглити або чувствовати дупою, що дане питання вже розглядалось на 64 сторінці в такій-то темі у повідомленні №232210. Це вбивці форумів. Вони спочатку порозганяли неофітів, а потім, заїбавшись сратись одне з одним, і самі звалили. Або відповідь на питання або GTFO
- Жорстка модерація щодо софістіки і повчаннь. Мабуть, найбільшим вбивцею СНГ-форумів став ментальний дефект психіки учасників, що замість прямої відповіді на питання “я зараз в пустелі, як дістати воду?” починають срати “а для чого ти туди поперся”, “йшов в пустелю і воду не взяв от дебіл”, “а нащо тобі вода, згідно наукових даних людина без води може прожити купу часу”, “а ви вірите в єгову” і прочіє танці довкола без конкретики. Або відповідь на питання або GTFO
Тобто – обговорення якнайкоротші і строго по-суті. Форуми в такому випадку будуть мінімалістичні, трафік мізерний, але вони будуть актуальні і з них буде толк. ІМХО, звісно.
Зокрема, форум капець необхідний для реалізації обговореннь стратегічних покатушок. Відповідно, має бути механізм логіну з-під акаунту гугла/фб/тг/ще якогось дідька лисого, де всі сидять, і не треба 100500 часу реєструватись.
Групи у соціалках – залишився лише фейсбук. В зв’язку з тотальною косойобаністю логіки соціалки, вести групу у ній – лютий садомазохізм. Толку з неї як з козла молока, однак можна дублювати туди інформацію з інших ресурсів системи. Може хтось побачить і зреагує.
Канали в ТГ
1. Основний
Система оперативного одностороннього сповіщення. Використовується виключно для важливих новин, анонсів стратегічних покатушок, івентів, посиланнь на вартісні публікації з інших ресурсів. По-суті копія групи ФБ.
2. Покатушний.
Анонси будь-яких пропозицій покатушок. На півко на квадрат, квотер, тижневий похід в карпати. Стратегічні пінити.
Чатіки – ну, тут всьо само собою зрозуміло.
Хотілось би бачити канал в зелло – дуже крута штука для велосипедистів, але чомусь з намертво забитим болтом.
чото дивно якось з тим сірим.Ну так драйвер у нього налаштований, походу на мінімалці він світить десь на 25% потужності, на середній на 60-70%, на максималці на 110%(гріється як дурний).
на максимальній яскравості заливка світлом досить широка, певно найкраща з тесту, а на мінімальній - якась маленька плямка по центру.
я щось не зрозумів чесно кажучи як він світить - вузьким пучком чи широким.Досить широким, але неоднорідним. по центру потужна пляма, периферія слабше освітлена. Той чорний з лінзою світить сильно рівномірніше, але край плями різко закінчується(я так зрозумів корпус відсікає промені).
Сова мені здається по яскравості не сильно програє, але заливка ширша. мене просто в цих ліхтариках напрягає, що бачиш лише перед собою, почуваєшся ніби в шорах. В місті чи на дорозі пофігу, в лісі досить неприємноНу у сови два діоди, як не як, от і ширше. Але китайці трохи затупили. Треба було бо різні коліматори ставити на сову(коліматорів взагалі нема), або трішки під кутом розвернути діоди. Щоб вони світили трішки в сторони, так пляма освітлення була б куди ширша.
а йа таки дозволю собі поцікавитися в ЕразелаЯ просто не флужу багато, а тихою сапою катаюсь по селах :-). Нафіга тобі ті європи, он яка краса навколо, катай теж короткометражки по навколишніх районах