Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Erazel I-st

Сторінок: [1] 2 3 ... 384
1
Ізя!
пу3ир, шо ти мені тирчиш, ніхто ніколи тобі не спише! >:D
ще і %% капають...
Ти ж тріснеш стільки пити :-).

2
Так сталось що Шприха останні два роки втратила активність по відвідуваності. В силу природніх процесів виникли нові осередки координування.
Виник чат в телеграмі:
https://t.me/terbicyclist
і Орг з Пашкою зробили сайт https://velo.te.ua
Щоб довго не розпинатися про ідеології проектів і різниці з Шприхою то процитую Пашку Лотоцького
Цитувати
Найперше потрібно визнати, що всьо шо було раньше – там і залишиться. Форуми не будуть такі популярні, як в 2007, групи в соціалках не набиратимуть тисячний трафік активного народу, сайти не будуть чекатись кожні пару годин заради виловлення цікавої новини. Єдиний варіант – зробити нормальну інформаційну систему, де на кожній платформі будуть використовуватись тільки її прямі переваги.

Сайт velo.te.ua – агрегація толкових новин, звітів, місць, маршрутів. Тобто вже сформованої, закінченої інформації. З сортуванням за тегами/категоріями. Прийшов, зобачив, просвітивсь. Анонси покатушок тут актуальні, однак навряд чи варто тут постити щось типу “їдем завтра на дальній на волейбол”. Варто розуміти, що сайт є опорним джерелом для людей, що заходять на нього не часто і переважно далекі від місцевих тусовок, їм не буде цікаво про локальні алкорайди на 3.5 людини. Зі звітами аналогічно. Лише розгорнуті повноцінні статті з фото, описами.

Форум (чи шприха, чи вікдейс) – конкретні обговорення конкретних проблем чи стратегічних покатух/походів. Я собі вважаю, що існування форумів зараз можливе при дотриманні таких правил:
 - теми одноденки – це круто і корисно, але в окремому блоці (хз, як воно називається: блок, вітка?). Наприклад, назвати “швидкі питання” і хай там накопичується всякий флуд а-ля “їдем на квадрат”, “де поремонтувати вєлік”, “де купити цепку” і т.п.
Завдяки таким темам ще не здохли всілякі лінух-форуми. Тому що юзери гуглять і натрапляють на вирішення конкретних проблем за 1.5 повідомлення.
- Розігнати кхуям усіх форумних червяків, що вважають, наче кожен відвідувач форуму має обов’язково нагуглити або чувствовати дупою, що дане питання вже розглядалось на 64 сторінці в такій-то темі у повідомленні №232210. Це вбивці форумів. Вони спочатку порозганяли неофітів, а потім, заїбавшись сратись одне з одним, і самі звалили. Або відповідь на питання або GTFO
- Жорстка модерація щодо софістіки і повчаннь. Мабуть, найбільшим вбивцею СНГ-форумів став ментальний дефект психіки учасників, що замість прямої відповіді на питання “я зараз в пустелі, як дістати воду?” починають срати “а для чого ти туди поперся”, “йшов в пустелю і воду не взяв от дебіл”, “а нащо тобі вода, згідно наукових даних людина без води може прожити купу часу”, “а ви вірите в єгову” і прочіє танці довкола без конкретики. Або відповідь на питання або GTFO
Тобто – обговорення якнайкоротші і строго по-суті. Форуми в такому випадку будуть мінімалістичні, трафік мізерний, але вони будуть актуальні і з них буде толк. ІМХО, звісно.
Зокрема, форум капець необхідний для реалізації обговореннь стратегічних покатушок. Відповідно, має бути механізм логіну з-під акаунту гугла/фб/тг/ще якогось дідька лисого, де всі сидять, і не треба 100500 часу реєструватись.

Групи у соціалках – залишився лише фейсбук. В зв’язку з тотальною косойобаністю логіки соціалки, вести групу у ній – лютий садомазохізм. Толку з неї як з козла молока, однак можна дублювати туди інформацію з інших ресурсів системи. Може хтось побачить і зреагує.

Канали в ТГ
1. Основний
Система оперативного одностороннього сповіщення. Використовується виключно для важливих новин, анонсів стратегічних покатушок, івентів, посиланнь на вартісні публікації з інших ресурсів. По-суті копія групи ФБ.
2. Покатушний.
Анонси будь-яких пропозицій покатушок. На півко на квадрат, квотер, тижневий похід в карпати. Стратегічні пінити.

Чатіки – ну, тут всьо само собою зрозуміло.

Хотілось би бачити канал в зелло – дуже крута штука для велосипедистів, але чомусь з намертво забитим болтом.
Коротко кажучи
Оперативне спілкування - чати
Звіти про поїздки і довідкова інфа - Велотеуа і шприха
Обговорення стратегічних великих поїздок - шприха(ну чи інший форум).

3
Дякую, але влом. Не любитель я по снігах лазити. Та й ровер як законсервував в листопаді так і до весни. Бо щоьс жлоблюсь по весні всю трансмісію міняти  :)

4
чото дивно якось з тим сірим.
на максимальній яскравості заливка світлом досить широка, певно найкраща з тесту, а на мінімальній - якась маленька плямка по центру.
Ну так драйвер у нього налаштований, походу на мінімалці він світить десь на 25% потужності, на середній на 60-70%, на максималці на 110%(гріється як дурний).
я щось не зрозумів чесно кажучи як він світить - вузьким пучком чи широким.
Досить широким, але неоднорідним. по центру потужна пляма, периферія слабше освітлена. Той чорний з лінзою світить сильно рівномірніше, але край плями різко закінчується(я  так зрозумів корпус відсікає промені).

Сова мені здається по яскравості не сильно програє, але заливка ширша. мене просто в цих ліхтариках напрягає, що бачиш лише перед собою, почуваєшся ніби в шорах. В місті чи на дорозі пофігу, в лісі досить неприємно :)
Ну у сови два діоди, як не як, от і ширше. Але китайці трохи затупили. Треба було бо різні коліматори ставити на сову(коліматорів взагалі нема), або трішки під кутом розвернути діоди. Щоб вони світили трішки в сторони, так пляма освітлення була б куди ширша.
Ну і подумую чому досі не роблять козирьки на фонаріки. Їдеш в місті -видвинув верхній козирьок і вже не сліпиш людям по очах. Так можна добитися широкого і водночас не високого променя. Адже основна проблема в місті що ти або сліпиш людей попереду, або мусиш світити собі перед колесом, сильно вперед не посвітиш.

5
Хм, це був бот для просування термовзуття чи що?
Якщо ж повертатися до суті дискусії то як на мене пофіг яке взуття. Головне щоб не сандалі. Поки їхав на велосипеді то ніразу в ноги не мерз. А от коли зупинявся і ставав на землю то так, швидко тепло втрачав через контакт підошви і холодної землі  :D

6
За роки велосипедного життя у мене назбиралось кілька різних китайських фар на діодах Cree(ну чи підробок під них, але якісних).Вчора вирішив провести тестування їх сумісне.

ось так воно приблизно виглядає.Так як №2 і №3 вилетіли по освітленості в білу пляму на максимальному режимі то вирішив зменшити яскравість фотографії , получилась ось така от картина


Що дивно, фонарик на одному новішому діоді світить не гірши чим сова на двох старіших. Напевне таки або потужніші драйвери почали ставити, або діоди кращі стали робити.
Для порівняння малюнок діода для вказаних фонариків.
Чорний(Cree XML T2)


Сова


Сірий на новому діоді

Як бачимо сова на тому ж типі діода що й старий чорний фонарик.  А от діод сірого фонаріка має свій власний малюнок. Але у товаришів є сови що світять по різному, різний колір, різна сила освітлення. Тому перед тим як брати "китайську" сову варто добряче її перевірити, бо та сама модель може бути на різних діодах.
 А короткий висновок з цього всього простий - не варто гнатися зараз за багатодіодними фонаріками. Нові і з одним діодом вже світять не гірше прожектора.

7
Завтра в 9-10 ранку з площі народ хоче стартанути десь по селах покататися асфальтом. Тому якщо є бажаючі то обговорення деталей в чаті телеграма - https://t.me/terbicyclist

8
Та не факт що там метал якісний. От де може бути заковика.

9
Тобто поїздка без конкретної цілі кінцевої, чисто прогнати ноги і випробувати свої сили ранішньою поїздкою. Якщо в 5-6 ранку виїдемо то більшу частину поїздки проведемо у ранішній прохолоді(по попередніх підрахунках в Заложцях будемо в 10-11 годині ранку), а вже спеку десь перечекаємо. Можна в малій березовиці, там чудовий сосновий ліс, можна в Збаражі, або Заложцях. Просто в Заложцях рано відпочивати, а в Збаражі якось пізно - година їзди до Тернополя.  В Заложцях не хочу відпочивати(хоча місцина там класна) бо організм розслабиться, а пиляти ще буде 60 км, краще вже відпочивати ближче до фінішу.
Думав замахнутися на Вишнівець, але хз чи ноги витримають 170-180 км. Особливо враховуючи що я буду на підвісі на 2,35 покришках  :D.

10
Тип доріг - друг хоче асфальт порівніше. Бо їде на моєму гібриді.Тобто тонкі 28 колеса. Тому їдемо по трасі Тернопіль-Львів. Зранку автомобілів планується не багато(ну в теорії). В селі Млинівці біля Зборова повертаєм на Заложці. Яка там дорога біс його зна. Ніразу не їздив. В Заложцях виходимо на трасу на Тернопіль. Дорона на 4 бала десь. В селі Хомівка повертаємо налівоі сільськими дорогами пиляємо на Збараж. Дорога в міру розбита, але підйомів мало, автомобілів мало. краєвиди чудові. в другі половині взагалі рівна пряма поміж дерев(сонце не буде жарити).Там вїзджаємо у Збараж, затарюємось провізією і десь трохи відпочиваємо. Якщо спеки не буде то можна упустити культурну програму і одразу рванути на Тернопіль.
ОРІНЄНТОВНО чистої поїздки має бути 8 годин. Ну але це в теорії. Дорога від заложців до Збаража десь на 20-25 км/год виглядає. Все залежить від сил і натхнення. https://www.sports-tracker.com/workout/erazel/5b0ad69dc3d6393653a14f6c ось трек з минулої поїздки. Але там Андрій(друг що все організовує) був добряче розбитий сонцем. Якщо відкинути сонце то там можна гнати гнати і гнати. Ну всмислі дорога класна.
https://www.google.com/maps/dir/Тернопіль,+Тернопільська+область/Млинівці,+Тернопільська+область/Залізці,+Тернопільська+область/Хомівка,+Тернопільська+область/Збараж,+Тернопільська+область/Тернопіль,+Тернопільська+область,+46001/@49.6750529,25.3118079,11z/data=!3m1!4b1!4m38!4m37!1m5!1m1!1s0x473036ad4b82ce75:0xc484a447edb154e8!2m2!1d25.594767!2d49.553517!1m5!1m1!1s0x4730110609cb3d7d:0x5fd5f30e73f55576!2m2!1d25.1366345!2d49.6949354!1m5!1m1!1s0x47301f24abacb409:0x80c90571300ff8de!2m2!1d25.3739849!2d49.7937517!1m5!1m1!1s0x47302438abd87a7d:0x68bc22a43dd7aaae!2m2!1d25.552495!2d49.7204398!1m5!1m1!1s0x47302c68631df7c1:0x47bda374489036bd!2m2!1d25.7723085!2d49.6669762!1m5!1m1!1s0x473036ad4b82ce75:0xc484a447edb154e8!2m2!1d25.594767!2d49.553517!3e0 - ось приблизний маршрут.

11
Для перевірки власних сил товариш пропонує рвану такий маршрут, хоче спробувати чи потягне 130 км(100 потягнув минулої неділі, ну та собсно на моєму то гібриді  :D). Темп їзди ПЛАНУЄТЬСЯ матрасний - 15км/год +-. Хочеться виїхати в 5-6 ранку, до 11 доїхати до Збаража, там відпочинок в лісі/печерах/замку, і в годині 16 поїхати в Тернопіль. Тобто основна ідея в тому щоб десь перечекати обідню спеку.
Дата ще не визначена, маршрут приблизний. Але якщо когось би таке зацікавило то пишіть свою думку.

12
а йа таки дозволю собі поцікавитися в Еразела
Я просто не флужу багато, а тихою сапою катаюсь по селах :-). Нафіга тобі ті європи, он яка краса навколо, катай теж короткометражки по навколишніх районах  :)

13
Друг захотів провірити чи потягне 100 км. Тому я запланував маршрут Тернопіль-Глибочок-Залізці-Хомівка-Збараж-Тернопіль.
https://www.sports-tracker.com/workout/erazel/5b0ad69dc3d6393653a14f6c
Дороги були як рівний асфальт так і сільські ями :-).
Що я можу сказати, "губит людей не пиво, губит людей вода"... Відстань то таке, а от сонце вимотало неймовірно. Робили привали в тіньку, щоб трішки ожити. Ну я тілкьи трохи підпікся, бо ітак вже смуглуватий, а друг походу добряче спікся. Тому якщо плануєте десь якісь поїздки на весь день то краще ну його нафіг, або запасітся сонцезахисним кремом.
 Села Івачів-Вертелка мають дуже фігові дороги, трясе дуже сильно. Траса Заложці-Хомівка так собі, їхати можна. А от Хомівка-Збараж як завжди порадувала. Дорога не погана, нічого поганого не скажеш, але от краєвиди класні і за малою Березовицею до збаража була рівна дорога поміж дерев. Ще й з невеликим схилом вниз. Ну і траса кременецька порадувала. Обочина хрінова, але отой кусок збоку від полоси дозволяє досить комфортно їхати. Не зважаючи на те що ми були обоє сильно стомлені ми вижимали там 20-25 км/год без всяких проблем. Якби ще машини не їхали так близько від нас.
Загалом поїздка вдалась. Просто спланували фігово. Треба виїзджати десь в 7 годині ранку і від 11 до 16 десь перечікувати, бо сонце виматує дуже сильно.

14
https://www.sports-tracker.com/workout/erazel/57530ff3e4b044bf995be99b
Ось трек моєї з Сергієм поїздки. Ну щоб приблизно орієнтувались по відстанях і наборах висот.

15
особисто я б радив їхати через гаї :-). там завжди спуски, машин меньше і т.д. Нафіг ті траси. Вчора відкатали до прошової. Ну то до скоморохів було 80% спусків. Єдине що перед Лошнівом буде 3-4 км підйому в лісі, зате потім класний серпантин-спуск біля Кровінки.

Сторінок: [1] 2 3 ... 384
Тут ходять в походи
Мы используем TeamLab Online Office