arhont , я в коефіцієнтах не дуже розбираюся знаю лиш що зі всіх транспортних засобів найеффективніща аеродинаміка тільки в літаків та ракет , а веломобіль це така форма кузова по замовчуванню , що ЩЕ аеродинамічнішою буває хіба що авіація ...ось цей milan sl без електро підтримки суто на педалях розганяється до 88 кмг .
http://youtu.be/4IHIdGVGKdI Максимально спортсмен там видавав 500 ватт помоєму (є ваттометр збоку ) от що робить аеродинамікахороша ...
Vadila , бокові затоную а лобовуху хіба половину верхню щоб сонце в ранково вечірній період не сліпило , правда ще треба буде розібратися чи підходить звичайна автомобільна плівка на пвс пластик ( в мене мілліметровка ) чи може треба щось спеціальне .
xlibes дякую.
та от про те й мова ! може хтось наприклад ще лежачого одноколійного задумає зробити чи трайк якийсь чи карго , мені б було цікаво таку тему тут зустріти .
Ось те відео
http://youtu.be/PerWh19qzWc . Шикарне рішення , дуже зручний варіант бо можна розмовляти під час руху та дивитися один на одну , плюс огляд дороги прекрасний ДЛЯ ОБИДВОХ . Нажаль я раніще не знав що так можливо ... точніще знав але чомусь думав що ширина тоді вийде десь в межах 1.5 метра а це не гут зовсім ( до того ж в європі напр. веломобілям дозволено рух без реєстрації з шириною до 95 см. ) а ці англійці вклалися в 1 метр ! При чому ноухау просте та геніальне - зміщення сидінь вперед і назад відносно один одного всього лиш на трішки , от і все ! А знав би то можливо зробив би той варіант а не осьцей з одним крутачем педаль ) В мене ширина 85 см. довжина 3.20 , кліренс залишу як є - такий відносно великий кліренс додатковий плюс для обтічності , аеродинаміки , ну і буду більш помітний у вуличному русі , висота вийшла лиш незначно меншою за більшість легковиків малолітражок .