Тема: Вибір першого ровера  (Прочитано 57231 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #60 : 15.05.2014, 12:01:20 »
Мужики, нєфіг понтуватись ;)
От реально :)
гонщиків крос-кантрі з усіх власників велосипедів - одиниці.
Більшість катається довкола озера і парками, і поїздка в Прошову - це для них вже досягнення. Хоча ще років 20 тому на протих Українах люди їздили по 30 км в один бік просто по справах :)
Але я вже писав - кому що. Кому кататись і отримувтаи задоволення, а кому давитись слинкою і збирати по 6-7 штук на велик, на який вельмишановне панство дасть "одобрямс" :)))

Offline Філько

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 177
  • Карма: +1/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Весела білка лісапедом помчала в ліс по жолуді..
    • Перегляд профілю
« Reply #61 : 15.05.2014, 12:06:27 »
в мя велосипед - збірна совєцкаго союза: рама - команч ніагара, вилка - якась дефолтна, запчастини бралися альбо б.у, або - базар. Винос у мя фірмА - Кельбаджари зоветься :) - ні у кого такого нема більше...  Колеса тілько були нульцеві, зібрані в ровер-байку, ну і всякі свистілки-перділки - типу гріпсів, ручок і тормозних колодок :) Спочатку трансмісія була торней - але на другий сезон життя мого дюралевого коня я купив алівіо (торней - таки те ще залізяччя) - брав цілий гірсет в китайців, який успішно і проінсталив - під кінець другого мого велосезону. Два повних сезони вже з ними поїздив. Пра я вел швидше як дорожник юзаю (асфальт/польовки) - тому трансмісія ще зо два сезони точно проживе. Але планую планову заміну коліс - пятий рік вже їм йде (з гальмами ві-брейками, до речі), то вже й касету, як мінімум, міняти треба буде.


Але я ровер досить щадяще користаю - на роботу - з роботи + десь-колись по обїздній катнути, чи до ближніх сіл ( 20-30 км на день в середньому). Іноді можу поїздку кілометрів на 50-60 замутити - але то рідко - десь раз на місяць. Літає апарат не зле - швальбовські лендкрузери напомпані до 3,5 - 4 атмосфер, моя особиста масса і втулки - шімановські паралакси забезпечують доволі непоганий накат, хоча задню втулку я вже майже угробив - минулої весни вирішив заглянути до неї - як вона поживає, і чуток конуса перетягнув. Довелося їх замінити.

Вилку б ще ригідну спробував би - замість моєї дефолтової недовилки. накат, гадаю, став би трішки ліпший - через відсутність пружин, лишньої масси ну і власне - нижчу посадку велосипедиста.

Головне аби жалізяка приносила задоволення, все решта не має значення.

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #62 : 15.05.2014, 13:02:02 »
Цитувати
Винос у мя фірмА - Кельбаджари зоветься
В стечкіна ше такй є
Озеро суспеншн http://board.te.ua

Offline Філько

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 177
  • Карма: +1/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Весела білка лісапедом помчала в ліс по жолуді..
    • Перегляд профілю
« Reply #63 : 15.05.2014, 16:17:03 »
Ех... холєра. а я думав шо я особливий  8)