Тема: Mustang після кап. ремонту  (Прочитано 3548 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Peleshchak

  • Новачок
  • Повідомлень: 24
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« : 26.01.2013, 15:57:23 »
Ось мій залізний коник:)

Offline Vadila

  • Ветеран
  • Повідомлень: 1554
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 26.01.2013, 17:51:54 »
Sparko   :D :D

Offline Peleshchak

  • Новачок
  • Повідомлень: 24
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 26.01.2013, 19:12:33 »
Відео мого велика до, під час і після реставрації:

http://youtu.be/Xlqgd25jVO4
« Останнє редагування: 26.01.2013, 19:17:02 від Peleshchak »

Offline дихлофос

  • Ветеран
  • Повідомлень: 837
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 26.01.2013, 19:20:14 »
кльовий фон  підібрав  для зйомки,  :)
це  апарат з витривалої серії ?
сонце  в долонях...

Offline Peleshchak

  • Новачок
  • Повідомлень: 24
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 26.01.2013, 19:23:46 »
кльовий фон  підібрав  для зйомки,  :)
Спасибі, у відео набагато кращі фони :)

Offline Peleshchak

  • Новачок
  • Повідомлень: 24
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 26.01.2013, 19:33:24 »
це  апарат з витривалої серії ?
Так,так, я вже був виложував його фотки.

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 26.01.2013, 20:22:02 »
крутий захист переключатєля  8)
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • Повідомлень: 3764
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 26.01.2013, 20:53:42 »
аутентичний апарат  :)

окремо за грыпси - в багатостраждальному Тернополі є самий-пресамий чемпіон Вовочка Г.
нинішнього року йому тікне 60...
так цей кадєр вчепив на свій шосейний карбоновий Віллер такі самі гріпси, куплені на базарі за 8 грн і хоче продати тюнінгований в такий спосіб вел за 3 кілобакса, при тому шо купив його за 500, коли ще долар був по 4,5 грн )))
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline Frenky

  • Ветеран
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 27.01.2013, 01:19:47 »
А можна поцікавитись, якою була мета капремонту? Особливо оце з рульовою, нова вилка...

Offline Peleshchak

  • Новачок
  • Повідомлень: 24
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 27.01.2013, 10:48:06 »
А можна поцікавитись, якою була мета капремонту? Особливо оце з рульовою, нова вилка...
Мета  завжди є, а от можливість не завжди.
Відповідь дуже проста, люблю свого велика, мене з ним дуже багато пов'язує і він мене ніколи в дорозі не підводив. Тому завжди, якщо є можливість і бажання, я це використовую.
Рульова переварена, тому що на стару, вилки б не поставив. Вилка з дюралюмінію.

Offline Frenky

  • Ветеран
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 27.01.2013, 14:04:29 »
Я все це розумію, але я мав на увазі власне мету, наприклад: покращити ходові характеристики(розгін, накат, гальмування)/надійності/комфорту/зовнішній вигляд/зменшити вагу.

Поставити нову вилку - це ж не самоціль. Які переваги це надало? Які мінуси?

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 27.01.2013, 14:16:13 »
ти відео бачив? ну любить чоловік свого ровера сильно, а покращення по мірі можливості. перехід на пружинну вилку вже прогрес!!
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #12 : 04.02.2013, 14:48:04 »
крутий захист переключатєля  8)
Ай, та ладно. Ну не дивиться він, і що. Мене ось пару раз такий захист спасав від поломки перекидки задньої. Хоча враховуючи ціну тої що на сабжевому ровері то дешевше нову перекидку взяти  :).

А топікстартеру все ж варто було б трішки поміняти дизайн. Зробити все в більш монотонному стилі без непотрібних надписів "ара-тюнінг стайл"  :)
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.