Тема: Вело Марафон - Концепція проведення!  (Прочитано 4678 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline Ruslan 75

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 824
  • Карма: +45/-7
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« : 19.12.2012, 16:39:38 »
....загалом добре що є такий форум Шприха і що на ньому можна поспілкуватись на теми повязані з велосипедом і не тільки!
за це черговий раз творцям Шприхи плюс до забутої карми і гарних новорічних подаруночків від Діда мороза! 

а тепер трохи по суті як кажуть...
недавно відбувся Велофорум....теж Андрій і інші молодці що доклались організаційно до цієї справи.
багато питань ми обговорили, але є в мене ще одне питання яке потребує Ваших ідей і пропозицій!

Питання щодо проведення марафону...приблизно уявляю як це має бути бо вже вдалось його провести.
я не проти його організувати ще раз...
Але зрозумів що його можна провести ще краще і тому буду радий Вашим ідеям і пропозиціям і зауваженням!!!

Питання наступні :

1. Чи взагалі він потрібний на Тернопільщині (мова йде не про гонку премєр класу а просто про наш любительський)? так ні
 
2. Коли його краще проводити ??? весна осінь літо

3. Який повинен бути кілометраж ??? 30 50 70 85 90 100

4. Вид траси ? асфальт грунтова, комбінований варіант

5. Якщо погода заваджає - чи все рівно проводити ?... дощ наприклад....

6. Фінансовий збір з учасника?  збирати чи не збирати

7. Сума збору ? 10 грн, 20 грн, 30 грн ?....інші суми вважаю недоцільними....

8. Траса напрямок - наприклад на Бережани, На Скалат, На Кременець, на Бучач, ініші варіанти

9. Питання призів... які мають бути ???? спорт інвентар, скоріш за все....або просто що саме бути доречним?????????

10. Вартість призів.... мінімум  - Максимум від 10 грн і до 1000 ?????

11. Грамоти медалі подяки  - що кому і скільки ????????

12. Правила змагань....... якісь цікаві і нестандарті ідеї...або класика ???

13. ......????.....сам  ще не знаю...(невідоме питання)

14. Фотограф ? замовляти професійного щоб були гарні фото і йому за це заплатити з подальшим врученням фоток
      чи фотографую сам все підряд ....або ваші фотоідеї ??????

15. Чоловіки Жінки  - як тут бути - чи розділяти категорії....

16. Вік  :) - з якого ВІКу народ бере участь у веломарафоні ???? 

17.  Хто бажає приєднатись в організаційний комітет по проведенню марафону ...майже як волонтер)))   ???

18.  Хто бажає приєднатись в організаційний комітет по проведенню марафону ... як Спонсор   ???
       (ну типу в когось на роботі в Банку немають де грошики потратити на соціальні ідеї - хай даються чути)

19. Медики ?????????? скільки їх потрібно ?

20. Спец машини супроводу ?????? .................................

......... та ще багато всього........

Взагалі конструкцію проекту проведення марафону маю, Але буду радий Вашим ідеям, пропозиціям, зауваженням чи просто вільним думкам.....не претендую на якусь посаду керівник марафону, але особисто вважаю ВелоМарафон - класною штукою!
якщо вже хтось має все готове з цього приводу - то не буду йому заважати а тільки прийму участь....
якщо ми формуєм в цій темі правила марафону - то в спірних моментах давайте домовлятись...щоб ми прийняли рішення для всіх прийнятне, це не завжди реально...але давайте спробуємо....
« Останнє редагування: 19.12.2012, 16:43:17 від Ruslan 75 »
Операція "Квадрокоптер"!

Offline Sancho11

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 216
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 19.12.2012, 17:49:49 »
Побачив близьку по духу тему і зразу вирішив відписатися.
1. Чи взагалі він потрібний на Тернопільщині (мова йде не про гонку премєр класу а просто про наш любительський)? так ні
- Так
 
2. Коли його краще проводити ??? весна осінь літо
- Можна не один, а кожної пори року по одному, якщо забагато тоді кінець весни і початок осені, 2 марафони в рік.

3. Який повинен бути кілометраж ??? 30 50 70 85 90 100
- 50 - 85км.

4. Вид траси ? асфальт грунтова, комбінований варіант
- комбінований варіант, але якщо є шосери, дуже шкода вбивати велосипеди на такій дорозі. Вибирати так, щоб була більш менш проїжджаюча для шосерів.

5. Якщо погода заваджає - чи все рівно проводити ?... дощ наприклад....
- проводити
6. Фінансовий збір з учасника?  збирати чи не збирати
- збирати

7. Сума збору ? 10 грн, 20 грн, 30 грн ?....інші суми вважаю недоцільними....
- 20 - 30

8. Траса напрямок - наприклад на Бережани, На Скалат, На Кременець, на Бучач, ініші варіанти
- напрямок будь який, головне щоб старт і фініш співпадали, відпадуть зайві проблеми.

9. Питання призів... які мають бути ???? спорт інвентар, скоріш за все....або просто що саме бути доречним?????????
- велоаксесуари.
10. Вартість призів.... мінімум  - Максимум від 10 грн і до 1000 ?????
- це від кількості учасників залежить, якщо 30 спортсменів по 20 грн - 600грн Перше місце 50%, 2ге - 30%, 3тє - 20% (приблизно написав)

11. Грамоти медалі подяки  - що кому і скільки ????????
- грамоти можна, медалі приємно але дорого (від фінансів) подяки організаторам, призовим місцям грамоти.

12. Правила змагань....... якісь цікаві і нестандарті ідеї...або класика ???
- розділяти на категорії, кожен бориться в своїй групі. Можна роздільний старт, типу першими їдуть МТБ, потім через 10 чи "n" хвилин гібриди, потім шосери. Думаю буде значно цікавіше всім, а так шосери вирвались і пропали як було весною. Час звичайно для кожної групи свій буде.

13. ......????.....сам  ще не знаю...(невідоме питання)

14. Фотограф ? замовляти професійного щоб були гарні фото і йому за це заплатити з подальшим врученням фоток
      чи фотографую сам все підряд ....або ваші фотоідеї ??????
- професійного знайомого, який буде робити за шоколадку))))

15. Чоловіки Жінки  - як тут бути - чи розділяти категорії....
- розділяти

16. Вік  :) - з якого ВІКу народ бере участь у веломарафоні ????
до 18 з письмовим дозволом батьків, або разом з ними)

17.  Хто бажає приєднатись в організаційний комітет по проведенню марафону ...майже як волонтер)))   ???
- якщо буде вільний час, то допоможу!

18.  Хто бажає приєднатись в організаційний комітет по проведенню марафону ... як Спонсор   ???
       (ну типу в когось на роботі в Банку немають де грошики потратити на соціальні ідеї - хай даються чути)
-

19. Медики ?????????? скільки їх потрібно ?
-

20. Спец машини супроводу ?????? .................................
- потрібно

Дякую, що дали змогу висловити свою думку по поводу марафону, думаю якщо кожен внесе якусь інформацію, можна організувати гарний марафон і хорошу традицію.
Помни: неважно, выиграешь ты или проиграешь; важно лишь, выиграю или проиграю я.

Offline Ruslan 75

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 824
  • Карма: +45/-7
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 19.12.2012, 18:27:26 »
О! якщо будуть такі конструктивні дописи - то будемо мати свою ВелоКонституцію!!!-)
Операція "Квадрокоптер"!

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 19.12.2012, 22:10:05 »
1. Чи взагалі він потрібний на Тернопільщині (мова йде не про гонку премєр класу а просто про наш любительський)? так ні

 Так.
 
2. Коли його краще проводити ??? весна осінь літо

 На мою думку будь коли,(весна, осінь, літо) аби не жарило

3. Який повинен бути кілометраж ??? 30 50 70 85 90 100

 70 - золота середина, це щоб не перетворювати в першу чергу забаву на повне виснаження організму.
4. Вид траси ? асфальт грунтова, комбінований варіант

Тут більш капризні шосери, відповідно до них я б і прислухався.

5. Якщо погода заваджає - чи все рівно проводити ?... дощ наприклад....

Тут я б зважав на температуру.

6. Фінансовий збір з учасника?  збирати чи не збирати

Звичайно збирати.

7. Сума збору ? 10 грн, 20 грн, 30 грн ?....інші суми вважаю недоцільними....

 Що таке навіть 30грн? А як приємно після марафону попити гарячого чайку з печеньком...

8. Траса напрямок - наприклад на Бережани, На Скалат, На Кременець, на Бучач, ініші варіанти

 Якщо йдется про якість доріг, думаю що в Україні це питання буде розглядатись щорічно, з яких причин - зрозуміло. По складності - нехай організатори самі зроблять нам сюрприз.   

9. Питання призів... які мають бути ???? спорт інвентар, скоріш за все....або просто що саме бути доречним?????????
 
 Будем раді тому що буде. Було б не коректно казати щось типу -  я хочу найнера.
 
10. Вартість призів.... мінімум  - Максимум від 10 грн і до 1000 ?????
  Це питання відпадає за нявності 9-го, але буде актуальним вразі якщо ми будем самі собі спонсорами.
 
11. Грамоти медалі подяки  - що кому і скільки ????????

 Грамоти всім, (вроді не є сильно дорого), медалі? якщо нема призів - першій трійці обов'язково.
 Мені грамота більше подобається, в гарній рамочці на стіні, виглядає краще.

12. Правила змагань....... якісь цікаві і нестандарті ідеї...або класика ???

   *dontknow*
13. ......????.....сам  ще не знаю...(невідоме питання)

14. Фотограф ? замовляти професійного щоб були гарні фото і йому за це заплатити з подальшим врученням фоток
      чи фотографую сам все підряд ....або ваші фотоідеї ??????

 Ой та ладно, заплатити, то шо вісілля?

15. Чоловіки Жінки  - як тут бути - чи розділяти категорії....

 Це шо? Для Ліди окремий заїзд? :o

16. Вік   - з якого ВІКу народ бере участь у веломарафоні ????

 Санчо писав. 

17.  Хто бажає приєднатись в організаційний комітет по проведенню марафону ...майже як волонтер)))   ???

 Тре дивитись по обставинах, так щоб на постійно точно не зможу.

18.  Хто бажає приєднатись в організаційний комітет по проведенню марафону ... як Спонсор   ???
       (ну типу в когось на роботі в Банку немають де грошики потратити на соціальні ідеї - хай даються чути)

19. Медики ?????????? скільки їх потрібно ?
 
 Якщо надіятись на краще - то одного посадити в супровід вистачить. Якщо готуватись до гіршого - то швидку.

20. Спец машини супроводу ?????? .................................

Мені подобається, відчуваєш себе справжнім гонщиком...

......... та ще багато всього........
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline Schults

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 838
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • я буду долго гнать велосипед...
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 20.12.2012, 14:42:58 »
1. Чи взагалі він потрібний на Тернопільщині (мова йде не про гонку премєр класу а просто про наш любительський)? так ні

 Так.
 
2. Коли його краще проводити ??? весна осінь літо

 На мою думку будь коли,(весна, осінь, літо) аби не жарило

3. Який повинен бути кілометраж ??? 30 50 70 85 90 100

 70 - золота середина, це щоб не перетворювати в першу чергу забаву на повне виснаження організму.
4. Вид траси ? асфальт грунтова, комбінований варіант

Тут більш капризні шосери, відповідно до них я б і прислухався.

5. Якщо погода заваджає - чи все рівно проводити ?... дощ наприклад....

Тут я б зважав на температуру.

6. Фінансовий збір з учасника?  збирати чи не збирати

Звичайно збирати.

7. Сума збору ? 10 грн, 20 грн, 30 грн ?....інші суми вважаю недоцільними....

 Що таке навіть 30грн? А як приємно після марафону попити гарячого чайку з печеньком...

8. Траса напрямок - наприклад на Бережани, На Скалат, На Кременець, на Бучач, ініші варіанти

 Якщо йдется про якість доріг, думаю що в Україні це питання буде розглядатись щорічно, з яких причин - зрозуміло. По складності - нехай організатори самі зроблять нам сюрприз.   

9. Питання призів... які мають бути ???? спорт інвентар, скоріш за все....або просто що саме бути доречним?????????
 
 Будем раді тому що буде. Було б не коректно казати щось типу -  я хочу найнера.
 
10. Вартість призів.... мінімум  - Максимум від 10 грн і до 1000 ?????
  Це питання відпадає за нявності 9-го, але буде актуальним вразі якщо ми будем самі собі спонсорами.
 
11. Грамоти медалі подяки  - що кому і скільки ????????

 Грамоти всім, (вроді не є сильно дорого), медалі? якщо нема призів - першій трійці обов'язково.
 Мені грамота більше подобається, в гарній рамочці на стіні, виглядає краще.

12. Правила змагань....... якісь цікаві і нестандарті ідеї...або класика ???

   *dontknow*
13. ......????.....сам  ще не знаю...(невідоме питання)

14. Фотограф ? замовляти професійного щоб були гарні фото і йому за це заплатити з подальшим врученням фоток
      чи фотографую сам все підряд ....або ваші фотоідеї ??????

 Ой та ладно, заплатити, то шо вісілля?

15. Чоловіки Жінки  - як тут бути - чи розділяти категорії....

 Це шо? Для Ліди окремий заїзд? :o

16. Вік   - з якого ВІКу народ бере участь у веломарафоні ????

 Санчо писав. 

17.  Хто бажає приєднатись в організаційний комітет по проведенню марафону ...майже як волонтер)))   ???

 Тре дивитись по обставинах, так щоб на постійно точно не зможу.

18.  Хто бажає приєднатись в організаційний комітет по проведенню марафону ... як Спонсор   ???
       (ну типу в когось на роботі в Банку немають де грошики потратити на соціальні ідеї - хай даються чути)

19. Медики ?????????? скільки їх потрібно ?
 
 Якщо надіятись на краще - то одного посадити в супровід вистачить. Якщо готуватись до гіршого - то швидку.

20. Спец машини супроводу ?????? .................................

Мені подобається, відчуваєш себе справжнім гонщиком...

......... та ще багато всього........

Круто....
Я почему вредным был? Потому что у меня велосипеда не было...

Offline Ruslan 75

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 824
  • Карма: +45/-7
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 20.12.2012, 14:51:10 »

15. Чоловіки Жінки  - як тут бути - чи розділяти категорії....

 Це шо? Для Ліди окремий заїзд? :o


....,-) розумієш VikTor-II це така дівчина, що вона заслуговує на окремий заїзд!!!, - в разі якщо вона його забажає!!!
і майже насправді - пропоную не розділяти категорії, бо організаційно це важко зробити!!!, по перше,
а по друге - зараз жінки борються за рівноцінні права з чоловіками, тому СеЛяВі - робимо мафон разом
є ж відома в нас чемпіонка - якщо вона займає призове місце то два наступні теж за жінками?))))

жартую це питання складне....

Велонарод - приєднуйтесь до обговорення концепції!!!

питання призів ??? - пропонуйте свої варіанти ...

якщо чесно -  я наприклад хочу палатку, рюкзак і велокомпютер

ви добавляйте свої пропозиції і сформуєм вимоги спонсору
бо щоб я прийшов з чіткими пропозиціями до спонсора!

якщо Саша і Вітя, і ще плюс хто забажає , не проти - то вони відповідають за призи!

ви кажіть що конкретно має бути, яку суму мені має дати спонсор - і все. (призи у марафону є!!!)

тобто ви відповідаєте за вибір призів а я за його оплату.
« Останнє редагування: 21.12.2012, 08:45:59 від Ruslan 75 »
Операція "Квадрокоптер"!