Тема: Проми в звичайні втулки.  (Прочитано 11413 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« : 12.01.2012, 12:48:03 »
Хочу спраобувати встановити в втулки пром підшипники. Хтось пробував таке зробити? Цікавить все, що стосується самого процесу.

Offline Vadila

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1554
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 12.01.2012, 16:40:11 »
Також таке цікавить,взагаліто можна таке зробити,але чи варто.

Offline ROLLIN

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1083
  • Карма: +9/-4
  • ROLLIN
    • Перегляд профілю
    • www.zholudi-neon.prom.ua
« Reply #2 : 12.01.2012, 17:22:17 »
Можна вибиваєш чашки і заприсовуєш проми.
www.zholudi-neon.prom.ua   veloshop? neonshop

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 12.01.2012, 18:03:57 »
Змістовна порада)

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 12.01.2012, 19:06:59 »
простіше втулку поміняти
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #5 : 12.01.2012, 20:07:24 »
Змістовна порада)
А що ти хотів почути? Так і виглядає процес заміни підшипників.
Ось пару статей по переборці втулок з промами(описано як забивати ті підшипники)
http://www.x-bikers.ru/forum/show_topic.php?id=76469
http://velolife.com.ua/viewtopic.php?f=17&t=1552 - холівор на тему проми/конуса
« Останнє редагування: 12.01.2012, 20:36:18 від Erazel I-st »
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 12.01.2012, 21:51:01 »
А що ти хотів почути? Так і виглядає процес заміни підшипників.
Ось пару статей по переборці втулок з промами(описано як забивати ті підшипники)
http://www.x-bikers.ru/forum/show_topic.php?id=76469
http://velolife.com.ua/viewtopic.php?f=17&t=1552 - холівор на тему проми/конуса
Сергій, то що "чашки вибити і проми поставити" то так само, як я би тобі сказав, що для того, щоб зробити якісну фотку тре взяти фотік і натиснути на кнопочку, чи наприклад колись тут на форумі прозвучала фраза, що якщо мати вел. на модному обвісі, то можна достойно виступати на змаганнях по ДХ;) Хіба це так?? Сам розумієш, що будь який процес, навіть не самий складний, важко повністю спрогнозувати і відтворити не маючи досвіду чи обгрунтованих знань.  На рахунок доцільності, то не то питання яке мене зараз цікавить. Маю втулку і навіть ціле колесо над яким готовий "познущатись". А от за посилання дякую!
« Останнє редагування: 12.01.2012, 23:00:04 від A.F.C. »

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 12.01.2012, 22:03:23 »
простыше то показати ніж писати про то... діма (архонт), вродє і майстер, але при мені раз втулку під час такої операції розбив на куски... долі міліметра різниці в посадці конусів рішають при спробі установки промів, крім того тра якогось файного запресовувача, або файнецьке чуття шоп його забити рівно... тобто успіх процедури 1. НЕ гарантований. 2. Сумнівний. 3. Залежить від випадку.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #8 : 12.01.2012, 23:00:05 »
В общім, Сєрий, фігня то все. Неварте воно того геморою. та й дуже важко буде зробити посадочні місця точно під діаметр підшипника. Я колись пробував посадити підшипник в зовнішню чашку від рідного(треба було підшипник з зовнішнім діаметром 26мм, а були лиш на 24), так трішки недоточив ту чашку, але запресував таки підшипник. За пару км він банально тріс. Потім та втулка перейшла до Сергія Сузукі. Він вроді таки засунув підшипник в неї, але деталі незнаю.
 Тому краще експериментуй з чимось іншим, тут ти багато не виграєш. Вон краще спробуй полірнути покриття конуса в підшипнику і пошукати якісь змазки які відновлюють поверхні(вроді є такі) за рахунок заповнення мікротріщин наповнювачем.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 12.01.2012, 23:17:59 »
В конусах мене не влаштовує те, що їх тре часто перебирати, час від часу вони прослаблюються і їх тре підтягати і то підтягати так, щоб і шату не було і накат був нормальний.  Наприклад після поїдки в Польщу я виявив, що переднє колесо отримало невеличкий люфт, підтягнувши конуса змінюється відстань між ротором і каліпером, а значить тре ще й тормоза мінімально підлаштувати. З промами в тому плані значно простіше. Купувати нові колеса на проми зараз накладно(. Міняти тільки втулки також не дуже вигідно. А так як є деорівська втулка без конусів і решти супутніх причандалів то вирішив спробувати на ній. Ще є ціле переднє  колесо. Також є знайомий токар який при потребі виточить необхідні кавалки "за пиво". Тож кошти підуцть лише на проми, найгірше, шо може статись то я вб"ю і так непотрібну втулку і втрачусь на декілька промів. Тре спочатку вибити чашки і заміряти діаметри посадочних місць і підшукати проми. Решту підводних каменів не знаю тому і попросив поділитись досвідом.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 13.01.2012, 09:07:58 »
якшо є токар, то все стає простішим... виходимо з того що токар ідеально відцентрує втулку, бо буде вібрувати.

підводний камень з тих що я знаю, проми краще впресовувати, а не забивати, впресовувати варто не на рідній осі, а на лєвій шпильці широчезною гайкою з 2ма шайбами, які між собою добре промазані і діаметром більші ніж треба для такої шпильки, щоб впирались в зовнішню дорожку прома не торкаючись внутрішньої.

проми... маєш якісь певні чи будеш шось підбирати? я не спец в тому шо продається, але якщо зможеш пошукай радіально-упорні підшипники


Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 13.01.2012, 10:15:55 »
Дякую Тед, про проми ще не думав, бо спочатку тре знати діаметри посадочних місць. Як трохи розгребу свою роботу, то буду пробувати втілити той задум. Зараз стараюсь зібрати максимум інфи по самому процесу, інструментах і матеріалах. На рахунок радіально упорних, то дійсно було б краще ніж звичайні.(знав за них, але шось не подумав, що їх можна використати) Основна маса холівору на тему "проми VS насип" зводиться до того, що насип краще тримає нагрузки так як по суті вони і є  тими самими радіально упорними підшипниками. Але думаю, що якісні радіально упорні підшипники будуть коштувати дуже дорого((, хоча тре буде взнати.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 13.01.2012, 11:28:42 »
да можна ы просты радіалки, але вони скоро розлетяться

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 13.01.2012, 11:45:39 »
А хіба в фірмових втулках проми не радіалльного типу?

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 13.01.2012, 14:32:55 »
в китайских да... а шимано тому і не робить на промах втулок.. доречі заміть шо насипні по своїй суті і є радіально-упорними