Тема: Увага будьте обережні  (Прочитано 8072 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Terrorist

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 326
  • Карма: +13/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 20.07.2011, 23:01:57 »
політєх наш ВУЗ ) Але у мене чиста механіка. Електрику на фізиці десь мабуть прошлангував. Але дуже добре пам'ятаю, як лампочка в руках світиться лише від одного полюса батарейки ).

від одного полюса? тож як так? нащо ж тоді, по-твоєму, там другий полюс?
та й ми, чисті механіки, вчили крім електрики (як розділу фізики), ще й електротехніку пів року  :merlin:
Погода не перешкода

Offline bla-bla

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 180
  • Карма: +32/-23
  • Стать: Чоловіча
  • педалі гнути
    • Перегляд профілю
« Reply #16 : 21.07.2011, 00:32:14 »
Думаю, більша імовірність бути вбитим "биком на лєксусі" чим тролейбусною лінією. Но все одно, стрбомний випадок однозначно.
  погоджуюсь

Offline bla-bla

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 180
  • Карма: +32/-23
  • Стать: Чоловіча
  • педалі гнути
    • Перегляд профілю
« Reply #17 : 21.07.2011, 00:35:55 »
нєа... грунт він і в африці ground... від чого тоді за роном феєрверки стріляли?

Я не претендую на експерта в цих питаннях - дуже мало маю знань по електриці (ганьба моєму диплому). Але все таки видається шо померти можна і від одного тролейбусного дрота, якщо ти стоїш на землі.

порий в неті як тільки можна померти, і дивуйся чого ти ше живий :D

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #18 : 21.07.2011, 10:23:37 »
від одного полюса? тож як так? нащо ж тоді, по-твоєму, там другий полюс?
та й ми, чисті механіки, вчили крім електрики (як розділу фізики), ще й електротехніку пів року  :merlin:
цікаво, а в блискавці тоже змінний струм? якшо валить тільки заземлені обєкти... походу питання в тому що струм має йти по колу, якщо кола нема то нема і струму... ну і струм проходить по шляху найменшого опору, якшо земля мокра а - лежить на ній то може і від + ввалити дугою... доречі раз заліз на черешню і чую шось мені мішає.. я мацмац, шото не то, рогорнув гіляки... ога голий дріт... повезло шо був погано заземлений...

Offline Marik1986

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 353
  • Карма: +11/-8
  • Стать: Чоловіча
  • Pride XC-300
    • Перегляд профілю
« Reply #19 : 21.07.2011, 14:10:23 »
Тролейбусна лінія живиться струмом 600 вольт - як би шандарахнуло то вже би певно неспасли, але є одни факт якщо ти на велосипеді то получається колеса резинові, вони і врятують в такому випадку бо ти будеш не заземлений і струм через тіло непройде...
« Останнє редагування: 21.07.2011, 15:33:49 від Marik1986 »

Offline worm

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 533
  • Карма: +15/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Raspberry
    • Перегляд профілю
    • worm.te.ua
« Reply #20 : 21.07.2011, 14:42:24 »
Пропонуй провести експеримент. Хто буде доброволець велосипедист ? :D

P.S. Не сприймайте за флуд, але тема як на мене вже себе вичерпала. Краще боятись все таки навіжених водіїв  :)
« Останнє редагування: 21.07.2011, 14:46:19 від worm »

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #21 : 21.07.2011, 17:02:40 »
Краще боятись все таки навіжених водіїв  :)
хватить і просто дами за рульом, яка висовує носа машини на дорогу шоп подивитись шо там робиться в 3-4м перед тобом... відтормозився з заносом і незаплановано повернув, але не ввалився чудом..

Offline bla-bla

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 180
  • Карма: +32/-23
  • Стать: Чоловіча
  • педалі гнути
    • Перегляд профілю
« Reply #22 : 21.07.2011, 22:52:35 »
Якшо вже мова зайшла про дроти під напругою,то я вам скажу стару мудрість:
-ніколи не чіпайти оголені дроти мокрими руками,ато вони потім ржавіють... :D

Offline 2day

  • Кшатрій
  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 124
  • Карма: +102/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • 2day
« Reply #23 : 22.07.2011, 16:46:14 »
Але розвели флуд....

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #24 : 22.07.2011, 17:16:30 »
так і темі самій туда пряма дорога...

Offline mr.Dream

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 66
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • МайНЕТ
« Reply #25 : 09.08.2011, 16:50:56 »
Тролейбус їздить від 600 вольт. Якщо конкретно, то двополярне живлення +- 310в, отримане в результаті випрямлення змінного струму мережі. Кожен провід тролеї має відносно землі тих самих 310 вольт. Вбило би чи ні - скажу, вбило би на ура, але хай Бог боронить такому статись.
Кому цікаво. Змінний струм "б'є" більше, проте постійний небезпечніший. При контакті зі змінним струмом 50 гц м'язи скорочуються в унісон з "фазою", тому при "легенькому" контакті людина просто настрашиться, при хорошому - ситуація плачевніша. При контакті з постійним струмом людина може нічого не відчути, проте м'яз зкоротиться і визве ланцюгову реакцію - ще кращий контакт з провідником. Наслідок не з приємних.
Якщо комусь цікаво, то 220 вольт постійного струму менш небезпечні, аніж 220 змінного, зарахунок амплітудного значення 310 вольт. А 300 вольт постійного струму рівно вдвічі небезпечніше ніж 220 змінного при тому самому опорі тіла (P=U2/R).
Проте вірогідність, що лінія обрушиться прямо на велосипедиста досить мала, але щоби був електричний удар потрібно стояти босим на вологій землі і взятись рукою за провідник. Стоячи за півметра від провідника, а тим більше взутому - майже безпечно при такій напрузі, так як низька крокова напруженість. Небезпечніше стояти з широко розкинутими ногами у 10-ти метрах від обірваної ЛЕП 100 КВ :)
Міф про те, що для постійного струму, аби вдарило, треба зловитись за "плюс" і "мінус" для тролеї не актуальний, ще раз нагадаю, на майбутнє, що там 600 вольт між провідниками, але відносно землі по 300. (згадайте шкільну фізику, послідовне з'єднання елементів живлення). От в залізниці там покруче, наші вроді 35 кіловольт змінного передають на контакну мережу, але я думаю ніхто по шпалаш не шпарить на ровері )