Тема: Електровелосипед (Тернопіль)  (Прочитано 88947 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline Tiger

  • Кшатрій
  • Старожил
  • ***
  • Повідомлень: 437
  • Карма: +7/-0
    • Перегляд профілю
« : 08.07.2011, 10:47:14 »
Сьогодні на до мене на роботу приїхав Елекровелосипедист  Мирослав:).

Сам зібрав.
Мотор батарею і .т.д. купив в черкасах http://electransport.com.ua/
Байк ще на стадії розробки, тесту і окультурення, але доволі прикольно.

мінусом вважаю лише +15 кг до байка

Offline Andre

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 77
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
  • duncon amstaff
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 31.08.2011, 10:32:50 »
я не побачив або там не вказано які саме там акумулятори... з вигляду ніби кислотні... якщо так, то вони хоч і дешевші, але куди важчі і габаритніші ніж LiFePO4 акумулятори.

недавно катався Тернополем, від рогатки в сторону березовиці під гору змагався з груженим трактором... )) зрештою я його таки взув, але... )) мене взула дівчина на велику)) в неї на велику схожа втулка-мотор була... потім я її всерівно догнав, але мені довелось трохи понапрягатись.. ) прикольна штука.  от тільки цікаво, чи можна з такою втулкою стрибати з бурдюрчиків і т.п.

і краще акумулятори і можливо навіть мотор в Китаї замовляти.. дешевше
« Останнє редагування: 31.08.2011, 10:35:55 від Andre »

Offline Vadila

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1554
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 31.08.2011, 11:06:14 »
Бачив я такого велосипедиста акумулятор прикріплений до рами,а мотор ппц здоровий десь на пів колеса

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 31.08.2011, 11:10:45 »
да я тут вже грішним ділом думаю чи мені такого не тра... чисто для міста... батю присадити.

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 31.08.2011, 11:36:29 »
кріплення до вилки 2ма хомутами - то тільки українці таке могли придумати  :D *overhead*
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #5 : 31.08.2011, 15:18:36 »
кріплення до вилки 2ма хомутами - то тільки українці таке могли придумати  :D *overhead*
Це просто щоб ось в дропауті не прокручувалась від навантаження. Адже тут сила приклдається до осі колеса. ЇЇ звісно легше прокрутити чим ровер під гору рухати. Тому треба щоб був упор для моменту сили мотора.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Andre

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 77
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
  • duncon amstaff
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 31.08.2011, 18:21:41 »
Це просто щоб ось в дропауті не прокручувалась від навантаження. Адже тут сила приклдається до осі колеса. ЇЇ звісно легше прокрутити чим ровер під гору рухати. Тому треба щоб був упор для моменту сили мотора.
Andrizzio мав на увазі, що треба було якось надійніше закріпити ніж хомутами для шлангів...

виглядає паскудно і ненадійно ) думаю, якщо не буде прокручуватись, то рухатись туди-сюди точно має.
"Универсальный" не означає хороший. зазвичай навпаки.
Тобто краще робити кріплення суто під конкретну вилку.

Але от чи на довго хватить передньої амортизаційної вилки при нестандартних навантаженнях... тобто вперед і назад, замість вверх і вниз.
« Останнє редагування: 31.08.2011, 18:24:42 від Andre »

Offline steve1

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 45
  • Карма: +1/-1
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 31.08.2011, 18:28:31 »
На 250W втулці максимальною швидкістю вказана 25 км/год. Цікаво, чи можна на ній тулити всі 40, якщо ще 250 Вт ногами додавати. Чи вона просто оборотів більш ніж на 25 км/год не дає.

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #8 : 31.08.2011, 20:11:14 »
http://www.alkatrion.com/?p=5758
Цікавий такий, акуратний, електроОбвіс від шімано.
Там здається реалізована підзарядка акумулятора від авторотації.
Озеро суспеншн http://board.te.ua

Offline Andre

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 77
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
  • duncon amstaff
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 01.09.2011, 10:15:08 »
На 250W втулці максимальною швидкістю вказана 25 км/год. Цікаво, чи можна на ній тулити всі 40, якщо ще 250 Вт ногами додавати. Чи вона просто оборотів більш ніж на 25 км/год не дає.

"- Большой срок службы, высокая надежность и повышенный
ресурс работы за счет отсутсвия скользящих
электрических контактов."

тобто контролер керує оборотами двигуна. щоб збільшити швидкість потрібно або перепаювати його, або перешивати. залежно від схеми.

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #10 : 01.09.2011, 10:38:50 »
Перепрошивка ровера. Дожилися :D
Озеро суспеншн http://board.te.ua

Offline Zahar

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 152
  • Карма: +10/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 23.09.2011, 15:21:10 »
Бачив я того ровера коли він поламався (проїхавши 4000 км) на роздоріжжі в Городищі і з власником спілкувався.
Потужність 1,5 кВт, заряду акумуляторів вистачає до 80 км при матрасному темпі і на 40 км в швидкому.
Там є всього 1 плата яка захищає акумулятор від перезаряду чи глибокого розряду і електричний автомат від КЗ.
Обороти двигуна регулюються "пальцем", тобто більше тиснеш-швидше їдеш.
Повна маса ровера-33кг.
Але якщо поламався, то прийдеться попотіти, бо крім 33кг ще й проти ЕРС протидіє руху (двигун переходить генераторний режим), при чому зі збільшенням швидкості протидія зростає.

Offline steve1

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 45
  • Карма: +1/-1
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 23.09.2011, 16:26:00 »
Цитувати
Але якщо поламався, то прийдеться попотіти, бо крім 33кг ще й проти ЕРС протидіє руху (двигун переходить генераторний режим), при чому зі збільшенням швидкості протидія зростає.
Якщо навантаження на виводах двигуна не буде (а його не буде), то і протидії не буде.

А 1,5 кіловата, то можна 70 км/год їхати в низькій посадці, як не більше.

Offline Zahar

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 152
  • Карма: +10/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 23.09.2011, 17:00:13 »
Протидія буде завжди, а от величина її дуже залежить від навантаження.

Offline Andre

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 77
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
  • duncon amstaff
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 23.09.2011, 17:15:02 »
1,5 кВт це таки забагато для ровера...
взяти наприклад тролейбус: потужність двигуна 140кВт, маса з пасажирами ~20т, максимальна швидкість 75км/год.
20т/140кВт = 142.8 кг на 1кВт
тобто 1,5кВт було б достатньо для того щоб розігнати 214 кг до 75км/год
« Останнє редагування: 23.09.2011, 17:35:45 від Andre »