Тема: Шосер Merida  (Прочитано 14239 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline VeL

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #30 : 16.09.2010, 14:25:29 »
твоя відповідь Андрію сподобається..)))
то якщо він так вже конкретно хоче шосейника, то можеш йому шось толкове підібрати...??
Зараз келліси на розпродажі, якщо є 13000 то я б такий радивhttp://www.kellys.com.ua/bike.php?b=kellys_2010&n1=ROAD+RACING&n2=URC+6.9http://www.kellys.com.ua/bike.php?b=kellys_2010&n1=ROAD+RACING&n2=URC+6.9 ось прайсhttp://www.velokiev.com/catalog/bikes/kellys, краще думаю взяти зразу карбоновий і додати 1000, чим брати ту меріду, до речі аналог від келліса зараз 9225 грн http://www.kellys.com.ua/bike.php?b=kellys_2010&n1=ROAD+RACING&n2=IRC+5.9

Offline xlibes

  • Качка - то мій тотем
  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 100629
  • Карма: +19/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Качка - то є бажане перевтілення у сансарі
    • Перегляд профілю
    • http://picasaweb.google.com/xlibes/
« Reply #31 : 17.09.2010, 22:18:10 »
Якщо дивитися по компонентах, то в шосерній групі Shimano ідуть вони по класах десь так:

2200=>Sora=>Tiagra=>105=>Ultegra=>DuraAce

Так, що ти вибрав нефігову серединку. Але, оскільки, майже всі головні копоненти взяті із 105 групи, то ціна немаленька.
Хоча, кажуть, якщо грамотно збирати ровера, то так не роблять. Бо тоді виходить незбалансоване і дороге рішення.
На рахунок рам і Мерід ніц не скажу, бо не знаю.

В своєму шосері маю задній переклюк із 105 - тішуся ним.
В наступному житті певно буду качкою...

Offline skeleton13

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 989
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #32 : 18.09.2010, 00:17:50 »
вЕл хороший, марка як на мене гірше Трека, обвіс навіть дуже хороший, але чесно кажучи як на перший шосер я б не радив брати настільки дорогого...якось і коліс і людину шкода...перші місяці тре привикнути до жорсткості і частини дороги по якій прийдеться найчастіше їхати (між обочиною і проїжджою частиною)...а якшо брати вже за такі гроші то брати фул карбон але Б/у...можна якогось навіть Pinarello за 8к грн цапнути...але тре мати щастя  :)
Via est Vita

Offline IndianLerry

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 4
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #33 : 02.11.2010, 02:52:30 »
Меріда не є високим класом велосипеда, 105-та навеска, це середнячок, на шосейніках нижчого не ставлять, шімано їм дорога в маунтін байк, тим більш з такою навескою, ваша меріда буде вагою, в 9 кг, а це вже танк. В нас дороги не пристосовані, їздити можна сам 10 років ганяю на харківській рамі, вісьмйорки такого навіть не знаю, колеса потрібно брати середньопрофільні або високопрофільні не залежно від ціни, в ціні вже різниця в вазі, і взагалі ідеальний шосер це з навескою компонелло, але вже як навеска хороша то і рама повинна бути мінімум біанчі,  всетаки як не крутіть, а італійці своє беруть і в навесці і в рамах...

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #34 : 02.11.2010, 08:06:00 »
А тепер давай по пунктах чим фігова буде 105 і по яких параметрах Компанйола буде краща  :)
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.