я би радив брати гібрида, поясню чого:
1. Чим більший радіус колеса, тим більша вага але менше реагує на дрібні ямки, більша інерція шо добре для накату і гірше для різкого старта, більша стабільність але гірша керованість, тобто 28 краще для товченого твердого покриття без різких стартів, 26 для говна, ривків і вписувань між дерева.
2. на гібридах посадка троха пряміша, шо погано для гонок в лісі, але саме воно для міста таяк краще видно шо робиться на дорозі
, і легше обернутись (плечі не мішають)
3. на гібридах умісні всякі міські цяцьки типу замків, катафодів і т.д., не так убого виглядає як на суто гончому апараті.
4. гібрид може мати і злу/грубу гуму для деревні і лісу, і тоншу туристичну/міську.
і теде і тепе, а обвішати гібрида можна як горняка блатними деорами, на шосерній рамі, з вилкою від 29ера, тоді хай заздрять власники МТБ за 800 грн...