тобто мова йде про формальні моделі, які вигідні певним представникам нашої країни, і не мають нічого спільного з реальним зближенням з європою.
А що таке "реальне" зближення з Європою?! Географічно ми в ній.
І загалом що таке "Європа" в соціально-економічному сенсі не розумію. Це так бачу одне зі слів на кшталт "чесність", "справедливість", "толерантність"... і ще "політична відповідальність"(задавив джипом людину на переході і відповідаєш за це - політично...).
Я про те, що боротьба країн розвинутого капіталізму продовжується і ніколи не зупинялась.
Мова йде про те, що за "гранти"(по-простому хабарі) представник Євроструктур(зокрема бізнес, хоча не лише) пропихає тут через якогось "європейського політика" вигідні їм постанови, закони, розпорядження.
1. Ти за економічну ізоляцію?
Все має робитися стратегічно і продумано.
2. В нас як завжди підійшли до питання зозаду, а на справді в болонській системі значно більше переваг ніж недоліків.
Яких?!
Суть у даній "реформі" мали б полягати в наступному, як і в масі інших - подивитися в чому гнилість існуючої схеми і її підкоригувати в дечому. В нас розламали, що було і почали "створювати" заново.
Дана реформа є неоправдана ні тактично, ні стратегічно. Це думка низки фахівців.
3. СОТ це вигідно, але не з нашими законами і податками, які роблять нашу продукцію не конкурентоздатною в світі.
http://www.epravda.com.ua/publications/4b55c11b2e2ad/4. не знаю. 5. промовчу бо побють.
За що?!
якщо мова про розробку технологічно містких компонентів, то тягатись з фірмами з багаторічним досвідом буз вливання купи грошей нереально.в першу чергу потрібно розвити клас споживачів цієї інфраструктури, чим ми і займаємось, особисто я наприклад крім морального аспекту, також таскаю кавалки, чим даю можливість сісти на ровер тим хто не має грошей на справжній ровер, а на гівні їздити не хоче.можна я промовчу, або дам відповідь при особистому спілкуванні щоб не забивати гілку своїми думками?
Toyota колись також не мала жодних шансів на американському ринку...
Дивимось на суть процесів - в Україні ~40млн населення. Чи потрібний йому власний велосипед?! Можливо навіть кілька виробників.
Звичайно це зразу тягне інфраструктуру, на заводі хтось має працювати, ровери хтось має продавати, велозапчастини, аксесуари.... пропагувати здоровий спосіб життя і їзду на роверах, велодоріжки і т.п.
Для роверів потрібна гума, метал, хай і не багато.
П.С. іран і персія мають із спільного тільки географію…
Я особисто там не був, але зі ЗМІ, які відстоюють ВИКЛЮЧНО одну точку зору - це "агресор". А проблема то в тому, що захотіли собі жити поза світовою економічною системою...
В Іраку вже "навели порядок", про Афганістан - мовчу (наркотики з усього експорту займають вже не 90%, а 97%)
Дописано : [time]Срд 27 Січ 2010 19:20:50[/time]
шоб колотити роствор і доглядати пенсіонерів?
Так в тому числі...
ти ж працюєш сам у Вузі ніби, нє? оціни сам рівень освіти більшості своїх студентів.
Рівень знаю і дуже добре. Жаль, що частині з них доводиться себе проявляти виключно в сфері аутсорсу...
а рівень освіти звідки береться?!
1) має бути хтось хто хоче чогось навчитися - таких є ~50%, ~30% не знають чого хочуть, ~20% - точно не хочуть (хоча може бути по різному)
2) має бути хтось хто може* чогось навчити і ХОЧЕ
* - може визначається загальною схемою, яка в свою чергу визначається законодавчою і нормативною базою. ЯКІСНА ОСВІТА У НАШІЙ ДЕРЖАВІ ПРЕДСТАВНИКАМ ВЛАДИ - НЕ ПОТРІБНА, НІКОМУ, як і фахівці.
Єдина хороша річ, яку скопіювали - це ЗНО і то в частині країн СНД вона вже давно впроваджена і вдосконалена.
Наша держава по суті - держава споживання, в нас потрібні лише рекламники і продавці, і ще в рідкісних випадках - банкіри. Рекламники - рекламують, продавці - продають, а банкіри кредитують товар виготовлений не тут.
Чи варто пояснювати, що така бульбашка має тенденцію до лопання?!