Тема: вилочне масло  (Прочитано 22422 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline alex2.0

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 228
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« : 04.12.2009, 13:53:05 »
де в тернополі можна купити вилочне масло????хто які точки продажу знає????
хто яке масло використовує(виробник)???приблизні ціни......

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #1 : 04.12.2009, 14:42:24 »
200 грн літр Motule в Славамото.
 Все. БІльше ніде нема. Сам шукав для своїх вилок. В результаті купив в києві МОторексовське за 130 грн.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline alex2.0

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 228
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 04.12.2009, 15:25:36 »
Славамото,то де знаходиться???я шось таке чув колись,але де хз.........і шо більше ніде нема???точно???

а є якісь аналоги????наприклад я колись на якомусь рашен форумі читав, шо лиють в вилку-гідравлічне масло, таке як в гідравлічні КПП(автомат корч), писали,шо всьо норм працює і навіть ресурс його більший!!!!!може хто тож чув???

ото місто йопт,ніх... нема!!!!!жодного нормального велосипедного магазину!!!!!!то жопа просто!!!!! >:D
був недавно в "ровер байку".....корч ноу коментс :D

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 04.12.2009, 15:39:33 »
ото місто йопт,ніх... нема!!!!!жодного нормального велосипедного магазину!!!!!!то жопа просто!!!!! >:D
був недавно в "ровер байку".....корч ноу коментс :D

дета був топік про веломазини тернополя...  :'(
в мене є усьо... а чого нема, то тоже є під заказ...

Offline skaz

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 437
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 04.12.2009, 18:21:51 »
для вилок тре вилочне масло - а для КПП то для КПП, воно ж там діє як змазка тільки, а в твоїй вилці, ще й як демфер.

Motule - кльове масло, може в Славамото є механіки і в них надпочате масло, то налеють скільки тре.

Або Теда питай

Offline Pozitiff

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 291
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 04.12.2009, 18:41:54 »
сказ прав в вилку тре тіки вилочне, бо кажуть шо від левих масел вилці жопа може настати. в вилочному присадки спеціальні є для норм роботи падвески

Offline alex2.0

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 228
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 04.12.2009, 19:03:45 »
для вилок тре вилочне масло - а для КПП то для КПП, воно ж там діє як змазка тільки, а в твоїй вилці, ще й як демфер.

Motule - кльове масло, може в Славамото є механіки і в них надпочате масло, то налеють скільки тре.

Або Теда питай
еее.....нє чел!!!!ти мене не зрозумів!!!!в механічних коробках для змазки,а в гідравлічних(автоматах)-є робочим тілом,тобто передає крутний момент від мотора на колеса,то я так тобі в загальному сказав,насправді воно трошки складніше!!!! корч по властивостях воно таке ж саме як вилочне!!!

Offline skaz

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 437
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 04.12.2009, 20:26:33 »
ну виробник би тобі тоді написав чел можеш собі взяти масло для коробки, умови в яких працюють масла різні і призначення різне

але вирішувати тобі - хочеш бути експериментатором вперед

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #8 : 04.12.2009, 21:09:18 »
Доречі вилочне можна взяти на пару чоловік. Кожному по 300 грам і скидатися по 60-70 грн і взяти в Слава-мото(доречі воно на східному навпроти літака, за церквою). Тут інше питання. Ти вже рішив яку густину хочеш? Я б на зиму радив лити 2.5-5W. Бо густіші будуть робити вилку туповатою при холоді.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 05.12.2009, 01:28:14 »
мені б ваші проблеми :) хтось знає як працює повітряний демпфер?  :'(

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #10 : 05.12.2009, 09:56:18 »
Так само як масляний але отвори менші.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline alex2.0

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 228
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 05.12.2009, 18:11:14 »
Доречі вилочне можна взяти на пару чоловік. Кожному по 300 грам і скидатися по 60-70 грн і взяти в Слава-мото(доречі воно на східному навпроти літака, за церквою). Тут інше питання. Ти вже рішив яку густину хочеш? Я б на зиму радив лити 2.5-5W. Бо густіші будуть робити вилку туповатою при холоді.

ну в мануалі пише що вязкісь треба-7,5!!!
ну так я в курсі,що вязкість масла змінюється з температурою (хоча в мене діапазон регулювання відскоку досиль широкий).....от і думаю чи варто міняти вже,чи весною,а зиму ще на тому відкатати??

Дописано : 05.12.2009, 18:12:19
мені б ваші проблеми :) хтось знає як працює повітряний демпфер?  :'(

а шо за вилка???шо за проблеми???

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 05.12.2009, 20:13:15 »
а шо за вилка???шо за проблеми???
noleen mega air racing  :D аналог сіда... точніше то сід його аналог... гоночна кантрійна вилка вагою 1,36 кг, а як спиляти кріплення тросів і дицкових гальм то ше легша буде...

проблема демпфер стоїть мов скеля непорушний... вилка стискається і всьо... назад не ідьйоть... вот і хочу поняти шо йому є... чи просто я дурак шото завтикав... там клапаночок є на стискання працює, пропускає повітря... а вот як воно розжимається???

Offline alex2.0

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 228
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 05.12.2009, 21:13:40 »
noleen mega air racing  :D аналог сіда... точніше то сід його аналог... гоночна кантрійна вилка вагою 1,36 кг, а як спиляти кріплення тросів і дицкових гальм то ше легша буде...

проблема демпфер стоїть мов скеля непорушний... вилка стискається і всьо... назад не ідьйоть... вот і хочу поняти шо йому є... чи просто я дурак шото завтикав... там клапаночок є на стискання працює, пропускає повітря... а вот як воно розжимається???

1,36 кг?????й....насос :o
ну хз хз.....ти її вже розбирав????якшо розбирав,то мож коли збирав,то шось не так поставив!!!во мануал- http://idriders.com/proflex/resources/00_AirForkManual.pdf  хоча ти напевно вже бачив.
ну по ідеї....вилка прожимається до кінця, тоді клапан демфера-закривається і йде розжимання вилки,а повітря має проходити через якийсь отвір січення якого-менше за відкритий демпфер,корч шукай маленьку дирочку,яка могла би забитись,або просто промий клапан!!!!!! хоча то тільки мої догадки,бо з конструкцією вилки не знайомий!!!

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 05.12.2009, 21:58:18 »
1,36 кг?????й....насос :o
ну хз хз.....ти її вже розбирав????якшо розбирав,то мож коли збирав,то шось не так поставив!!!во мануал- http://idriders.com/proflex/resources/00_AirForkManual.pdf  хоча ти напевно вже бачив.
ну по ідеї....вилка прожимається до кінця, тоді клапан демфера-закривається і йде розжимання вилки,а повітря має проходити через якийсь отвір січення якого-менше за відкритий демпфер,корч шукай маленьку дирочку,яка могла би забитись,або просто промий клапан!!!!!! хоча то тільки мої догадки,бо з конструкцією вилки не знайомий!!!

мануал фуфло... я вже читав його, чуть шо "Зверніться до кваліфікованого майстра"... є ше ман по розгону її з 75 до 100мм., там хоть пишуть як і чим розкручувати і чим не змазувати... клапан нормальний, провіряв... але на то він і клапан шоби в 1ну сторону пускати... шо він і робить... доречі тиск в демпфері взагалі нахрена? регулювати "швидкість реакції"? а ше там якось прелоад регулюється... шо таке прелоад? то часом не є розмір зворотного клапана?

а вот промити я її помию завтра... просто ше руки не доходили... а не, доходили... я старий вазелін старими трусами на палці стирав зі штанів :D