Тема: Тур Тернополя 2009  (Прочитано 11677 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Anri1214

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 286
  • Карма: +106/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« : 05.08.2009, 20:17:02 »
Отож прочитавши ваші враження і звіти про пройдений недавно Велоквест, я зробив висновки що саме такі речі як цей квест - це те чого справжнім Шприхалям зараз не вистачає. Тому мені спала на думку ідея організувати для вас такий собі "Тур Тернополя", щось на зразок "Тур де Франс". Звісно календарний план і графік "Тур де Франс" ми зберегти не зможемо, а от щодо формату гонки, то думаю таке ми б змогли. Щодо участі в гонці то найголовнішим фактором буде ваше велике бажання взяти в такому участь, ну а організувати гонку думаю я б зміг... Тим не менше я запропоную зараз своє бачення цього всього, ну а ви вже або підтримайте цей проект або зарубайте...)))
----------------------------------------------------------------------------------------
Отож щодо формату гонки, то було б добре організувати мінімум хоча б 5 команд по 3 чоловіка в команді і зробити десь порядку 4-5 етапів гонки, причому найперший етап це обовязково командна гонка з роздільним стартом (командна раздєлка) і передостанній або навіть і останній етап це одиночна гонка з роздільним стартом (одиночна раздєлка). Наступних два чи три етапи це буде командна чи точніше групова гонка. Також в результаті закінчення всієї гонки на фініші останнього етапу ми будемо мати аж 7+1 :) номінацій переможців. Відповідно очки до цих номінацій ви будете набирати по ходу кожного етапу. Але як то кажуть про все попорядку.

Тепер щодо кожного етапу окремо з усіма як то кажуть роз'ясненнями:
1. КОМАНДНА РАЗДЄЛКА (Це команда стартує етап невеликої дистанці порядку не більше ніж 20-25 км. і проходить цю дистанцію за встановлений час, причому фініш і замір часу проводиться по 2-му гонщику в команді... Тобто якщо під час етапу команда розсипалась і лише один гонщик з команди перетинає лінію фініша то всерівно він получить час 2-го хто перетне лінію фініша, а вже третій гонщик получить той час за який він і проїде, тобто свій час. Якщо команда доїзджає до фінішу разом то відповідно вона вся отримує одинаковий час а порядок перетину фінішної лінії і буде порядком розміщення в турнірній таблиці. Також команди стартуватимуть одна за одною з інтервалом в 3 хвилини).
2. ОДИНОЧНА РАЗДЄЛКА (Схоже до КОМАНДНОЇ РАЗДЄЛКИ, тільки тут відстань поменша буде в районі 10-12 км. і гонщики проходятьцю дистанцію кожен зі своїм індивідуальним часом і теж стартують з інтервалом в 3 хвилини. Порядок статрту буде вже згідно турнірної таблиці яка буде на той момент і гонщик який лідирує в генеральній класифікації стартуватиме останній).
3. ГРУПОВА ГОНКА (Це найдовший вид етапу десь порядку не менше ніж 50 км. і усі їдуть однією великою групою. Основною метою звісно що буде фініширувати першим, будь то з групи, якщо будете їхати спокійно і доберетесь всі разом на фініш і лише там вирішете розіграти перемогу, чи можливо хтось сам захоче піти в відрив і в одиночку проїхати цю трасу так щоб його група не догнала і виграти етап. Звісно що в цьому випадку команди страхуватимуть лідера і швидше за все їхатимуть з ним і працюватимуть на нього. Також ці етапи будуть найбільші в плані здобуття очків в ту чи іншу номінацію. Зокрема по ходу всієї траси будуть стояти контрольні точки чи так звані проміжні фініші на яких будуть поповнятися запаси очок, але про номінації я опишу пізніше).
Отож формат проведення планується такий:
1-й день: КОМАНДНА РАЗДЄЛКА
2-й день: ГРУПОВА ГОНКА
3-й день: ГРУПОВА ГОНКА
4-й день: ОДИНОЧНА РАЗДЄЛКА
5-й день: ГРУПОВА ГОНКА
Дні поїздок будемо узгоджувати самі собі, а після кожного етапу я буду вести результати і буду їх висвічувати в нас на форумі, тобто усі ми будемо знати хто як їде, яке місце посідає в генеральній класифікації, в інших престижних номінаціях і на що йому більше орієнтуватися на інших етапах. Щодо перерви в поїздках то звісно було б ідеально їхати кожен день :D, але в наших ситуаціях це анріал тому ми звісно що їхатимемо з перервами і будемо підстроюватись під всіх.
----------------------------------------------------------------------------------------
Ну а тепер щодо номінацій, як я вже говорив їх буде 8 і далі по них в порядку пріорітетності:
1. НАЙКРАЩИЙ ГОНЩИК (ЧЕМПІОН). Це буде гонщик який виграє так звану генеральну класифікацію, тобто стане найкращим за підсумками усіх 5-ти етапів. Іншими словами проїде їх за найменшу кількість часу. Ця людина звісно що походу всієї гонки і після кожного етапу змінюватиметься в залежності від того як змінюється турнірне становище після кожного етапу і той хто буде йти в цій номінації першим на наступний етап везе на своїй спині ЖОВТИЙ НОМЕР.

2. КРАЩИЙ СПРІНТЕР. Це буде гонщик який буде набирати спрінтерські очки за основний фініш і за проміжні фініші. Тобто по ходу всієї дистанції, а особливо ГРУПОВИХ ГОНОК по трасі будуть скажем так звані РІВНИННІ чи СПРІНТЕРСЬКІ проміжні фініші, за проїзд першими яких гонщик отримуватиме очки в спрінтерську номінацію. Тобто людина яка перетне цю умовну лінію першим і отримає максимальну кількість очок, 2-й менше, 3-й ще менше. Також нараховується велика кількість очок і за основний фініш. Очки звісно нараховуватимуться в порядку спадання. Крім цього всього гонщики які перетинають як проміжні так і основний фініш першими не просто отримують очки в свій спрінтерський запас, а ще й заробляють так звані баніфікаційні секунди до свого загального часу. Тепер щодо цього всього детальніше:
-За виграний проміжний фініш на етапі перших 3 гонщики які перетнули його отримують відповідно по 6,4,2 очка і -10,-6,-4 секунди до свого часу відповідно. А перших 3 гонщики які перетнули основний фініш отримують 35,30,25 очок і -20,-12,-8 секунд відповідно. Також щодо основного фінішу то 4-й, 5-й і тд гонщики будуть отримувати 15,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 очок відповідно в порядку проходження. І відповідно гонщик який буде кращий в цій номінації по ходу турнірної таблиці і поточного етапу, наступний день їхатиме на спині з ЗЕЛЕНИМ НОМЕРОМ.

3. КРАЩИЙ ГОРНЯК. Так само як і до проміжних рівнинних фінішів в боротьбі за ЗЕЛЕНИЙ НОМЕР будуть також і проміжні горні фініші, тобто звісно що походу гонки як будуть рівнини, так і будуть спуски а відповідно і гори. Тобто цей умовний фініш буде розположений на макушці підйому. Тобто гонщики які долатимуть цю горку першими теж будуть отримувати свої очки в свою горну номінацію. Але відповідно горки і уклони бувають різні, якісь крутіші і довші, якісь пологіші і коротші, тому ці горки будуть поділені по категоріях і відповідно фініш на певній горці буде мати певну категорію складності і за неї нараховуватиметься певна кількість очок. Щодо детальнішого перегляду, то горки будуть мати 4-категорії:
1-а (найскладніша) матиме порядок нарахування очок 16,12,10,8,6,4,2 в порядку проїзду горки
2-а матиме порядок нарахування очок 10,8,6,4,2,1
3-я матиме порядок нарахування очок 6,4,3,2,1
4-а матиме порядок нарахування очок 4,2,1
Ну і звісно що людина яка лідируватиме в цій номінації буде возити ГОРОХОВИЙ НОМЕР (білий фон і червоні горохові кульки на ньому :))

4. КРАЩИЙ МОЛОДИЙ ГОНЩИК. Звісно якщо цей тур і втілиться в життя то його поїдуть як і старожили і старші хлопці так і поїдуть молоді перспективні і бажаючі добиватись хороші результати гонщики (ліміт по віку молодого гонщика ми можемо придумати самі, ну наприклад такими вважатимуться всі кому до 20 наприклад, чи 22 ну і тд). І от в підсумку коли після кожного еиапу формуватиметься генеральна турнірна таблиця, гонщик який попадає в цю вікову категорію в ній буде найвище і буде рахуватися найкращим молодим, відповідно для цих андерів буде формуватися окрема турнірна таблиця щоб вони знали хто де є і боролися за свою номінацію. Ну і гонщик який буде лідером в цій номінації буде везти на спині БІЛИЙ НОМЕР.

5. НАЙКРАЩА КОМАНДА. Ну цілісність команди зберігається від першого до останнього етапу і відповідно буде й сумуватися загальний час команди і відповідно команда яка в сумарному часі проїзджає етап за найменший час і вважаєтсья найкращою командою на цьому турі, відповідно до поточних результатів на наступний день усі гонщики з цієї команди їдуть в ОРАНЖЕВИХ НОМЕРАХ.

6. НАЙКРАЩИЙ ПРОМІЖУТОЧНИЙ СПРІНТЕР. Номінацію пов'язана з номінацію КРАЩОГО СПРІНТЕРА і як вже говорилося очки в ту номінацію добуватимуться як на проміжних фінішах так і на основному, але зрозуміло що це є трошки різні види спрінтів тому буде вестися окремий лік очкам здобутих виключно на проміжних спрінтерських фінішах і людина яка лідируватиме в цій номінації буде їздити з СИНІМ НОМЕРОМ.

7. НАЙАГРЕСИВНІШИЙ ГОНЩИК. Відповідно під час гонки появляться люди які хотітимуть виграти все і зразу і будуть рвати всі фініші і проміжні спрінтерські і горні і основні, ну одним словом все підряд, чи навіть під час командної гонки пробуватимуть втікти від всієї групи, але в них десь чуть чуть може не все получатися тим не менше такі старання оцінюються і по думці організаторів такий гонщик буде вважатися найагресивнішим на цьому турі і возитиме на свої спині ЧЕРВОНИЙ НОМЕР.

8. ФОНАРЬ. Ну тут все просто. Відповідно буде лідер генеральної класифікації, той хто буде в ній йти першим так і аутсайдер, лдина яка буде в ній остання :D. Тим не менше це без факту теж не залишиться і такий гонщик возитиме на своїй спині ЧОРНИЙ НОМЕР.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Також слі відмітити що основну левову частку всіх номінацій і очок будуть розігруватись на групових гонках, на роздільних стартах не всі, і ще слід відмітити що баніфікації діятимуть також тільки на групових гонках, раздєлка так сказати є раздєлка, за який час проїхав такий і маєш. :)

Ну от поки що на даний момент в мене все. Як бачите ідея родилася, ідея як на мене зовсім не погана і дуже цікава, далі все Шприхалі залежить від вас.

P.S. Звісно якщо хтось десь щось не зрозумів то запитуйте походу в цій темі і буду вам відповідати на ці всі непонятки :)
« Останнє редагування: 05.08.2009, 20:25:16 від Anri1214 »

Offline skeleton13

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 989
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 05.08.2009, 20:33:54 »
 :o :o :o супер!!!!!! я б таке їхав то 100%!!!!  :)"Тур там ДЕ Тернопіль" :D :D :D
капець, це скільки треба думати над такою ідеєю а тим більше писати стільки букв  :D
Via est Vita

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #2 : 05.08.2009, 20:50:57 »
та ідея в цього "гоншшика" виникла ще напередодні квесту, коли я втирав йому про нього і тянув приїхати. А от писати то дійсно багато.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #3 : 05.08.2009, 21:08:54 »
Це хіба буде цікаво хлопцям з спортивного вело-гуртка. Але вам з ними з іншого боку теж ніби тягатися не по рівному - в них техніка і дисципліна :)

Offline Anri1214

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 286
  • Карма: +106/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 05.08.2009, 21:19:54 »
Це хіба буде цікаво хлопцям з спортивного вело-гуртка. Але вам з ними з іншого боку теж ніби тягатися не по рівному - в них техніка і дисципліна :)
цікаво кому це вам...???
я їхати не буду, організовую все таки для вас...
ну дивіться самі... так то так, ні то ні...
а нарахунок заміток про писанини то все таки для вас старався а не для себе, хотів щоб ви все зрозуміли що і до чого...
так що давайте по темі... якщо подобається ідея, і є бажаючі, тоді давайте втілювати її в життя, а якщо ні значить ні...

Дописано : [time]Срд 05 Сер 2009 21:24:59[/time]
та ідея в цього "гоншшика" виникла ще напередодні квесту, коли я втирав йому про нього і тянув приїхати. А от писати то дійсно багато.
ідея була просто проїхатись з вами якийсь один день кудась, а не ідея з організацією туру і етапів...
і хватить вже гнати про "гоншшика"...  >:(
« Останнє редагування: 05.08.2009, 21:32:44 від Anri1214 »

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #5 : 05.08.2009, 21:37:37 »
Ну а хто ти як не гонщик. Ну не фрірайдер ж.  :D . Це ж не образа а просто характеристика твого стилю.
 По ділу: Ромко дещо правий. Така довга гонка буде цікава лише фанатам, а у нас більше прості покатушечники. Треба привести до більш простого виду. Етапи скоротити чи шо. МОна наприклад просто розділку провести на взльотці Аеропорта.Або гонки по колу десь(коло до 500м) і кожного кола останній вибуває. Щось б таке, щоб не на пару днів і просте в реалізації.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Віталько

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 2179
  • Карма: +3/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 05.08.2009, 21:53:51 »
Це троха недобре, так як різний вид роверів дастся взнаки. МТБ проти шосера не попре хоч би вкакався. Ідея гарна, але навряд буде обєктивно визначати силу того чи іншого гонщика.

Offline Romko

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 102
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
  • ...тойво!
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 05.08.2009, 23:32:20 »
Задум не зле, вже давно жалкую про те, що народився в день першого велоквесту :).
Думаю, що разом можна вивести щось спільне та цікаве, а особливо, щодо різноплановості наших велів... Важко на ніч думати, мо'  завтра щось придумається *No*
..я буду довго гнати велика...

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 05.08.2009, 23:32:37 »
ого  :o :o :o - то не для мене  :o *No* *dontknow*  :nono:  :P 8) ::)
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #9 : 05.08.2009, 23:53:01 »
Зробимо один з етапів по селах а не по трасі то буде для тебе  :)
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline skeleton13

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 989
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 05.08.2009, 23:57:11 »
але то буде вже не для мене  *No* :D
Via est Vita

Offline Віталько

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 2179
  • Карма: +3/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 06.08.2009, 09:10:23 »
Якшо робити просто гонку по селі -  то командний етап до дупи. Там нема швидкостей великих, сильного тімплею не побачиш. Це взагалі ідея дуже гарна, але для шосерів, для мтб вона не дуже, імхо

Offline Anri1214

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 286
  • Карма: +106/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 06.08.2009, 10:17:42 »
Народ ви так відзиваєтесь про це все ніби всі будуть на шоссерах а з вас хтось один тільки на МТБ... >:( Да ви всі МТБ-шніки і робиться це для вас...

Offline Віталько

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 2179
  • Карма: +3/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 06.08.2009, 11:28:58 »
Це патерн шосерної гонки, гонки на швидкість по рівному асфаьту, мтб гонки інакше робляться :)

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 06.08.2009, 12:33:41 »
не подумайте шо плююсь ядом, але катаючи по справах 2 тижня попри смиківці не раз бачив зграї шоссерів.. вони в нас таки є.. і таки ганяють... але ми їх на мтбшках не потянем то точно... я пробував було... а для своїх не бачу змісту гонки на ашвальті... хіба як писав еразель на злітній смузі аеропорту, там хоч машин нема... доречі в стройному плані організації тур де тернополя присутній пункт про перекривання доріг для нас любімих?

ес фор мі то реально шоссероводів на шприсі не так багато... а решта просто не поїде...
можна попробувати доробити план... але певно вийде шось на зразок тогож квесту але по асвальту і райцентрам замість сіл...

О!!!! пля!! мисль!!! провести то разом з квест2 і фоткати тоді цих льотчиків а не мєсних!!! їх вже так просто не наловиш...