Загальний > Забави роверові

Тур Тернополя 2009

(1/5) > >>

Anri1214:
Отож прочитавши ваші враження і звіти про пройдений недавно Велоквест, я зробив висновки що саме такі речі як цей квест - це те чого справжнім Шприхалям зараз не вистачає. Тому мені спала на думку ідея організувати для вас такий собі "Тур Тернополя", щось на зразок "Тур де Франс". Звісно календарний план і графік "Тур де Франс" ми зберегти не зможемо, а от щодо формату гонки, то думаю таке ми б змогли. Щодо участі в гонці то найголовнішим фактором буде ваше велике бажання взяти в такому участь, ну а організувати гонку думаю я б зміг... Тим не менше я запропоную зараз своє бачення цього всього, ну а ви вже або підтримайте цей проект або зарубайте...)))
----------------------------------------------------------------------------------------
Отож щодо формату гонки, то було б добре організувати мінімум хоча б 5 команд по 3 чоловіка в команді і зробити десь порядку 4-5 етапів гонки, причому найперший етап це обовязково командна гонка з роздільним стартом (командна раздєлка) і передостанній або навіть і останній етап це одиночна гонка з роздільним стартом (одиночна раздєлка). Наступних два чи три етапи це буде командна чи точніше групова гонка. Також в результаті закінчення всієї гонки на фініші останнього етапу ми будемо мати аж 7+1 :) номінацій переможців. Відповідно очки до цих номінацій ви будете набирати по ходу кожного етапу. Але як то кажуть про все попорядку.

Тепер щодо кожного етапу окремо з усіма як то кажуть роз'ясненнями:
1. КОМАНДНА РАЗДЄЛКА (Це команда стартує етап невеликої дистанці порядку не більше ніж 20-25 км. і проходить цю дистанцію за встановлений час, причому фініш і замір часу проводиться по 2-му гонщику в команді... Тобто якщо під час етапу команда розсипалась і лише один гонщик з команди перетинає лінію фініша то всерівно він получить час 2-го хто перетне лінію фініша, а вже третій гонщик получить той час за який він і проїде, тобто свій час. Якщо команда доїзджає до фінішу разом то відповідно вона вся отримує одинаковий час а порядок перетину фінішної лінії і буде порядком розміщення в турнірній таблиці. Також команди стартуватимуть одна за одною з інтервалом в 3 хвилини).
2. ОДИНОЧНА РАЗДЄЛКА (Схоже до КОМАНДНОЇ РАЗДЄЛКИ, тільки тут відстань поменша буде в районі 10-12 км. і гонщики проходятьцю дистанцію кожен зі своїм індивідуальним часом і теж стартують з інтервалом в 3 хвилини. Порядок статрту буде вже згідно турнірної таблиці яка буде на той момент і гонщик який лідирує в генеральній класифікації стартуватиме останній).
3. ГРУПОВА ГОНКА (Це найдовший вид етапу десь порядку не менше ніж 50 км. і усі їдуть однією великою групою. Основною метою звісно що буде фініширувати першим, будь то з групи, якщо будете їхати спокійно і доберетесь всі разом на фініш і лише там вирішете розіграти перемогу, чи можливо хтось сам захоче піти в відрив і в одиночку проїхати цю трасу так щоб його група не догнала і виграти етап. Звісно що в цьому випадку команди страхуватимуть лідера і швидше за все їхатимуть з ним і працюватимуть на нього. Також ці етапи будуть найбільші в плані здобуття очків в ту чи іншу номінацію. Зокрема по ходу всієї траси будуть стояти контрольні точки чи так звані проміжні фініші на яких будуть поповнятися запаси очок, але про номінації я опишу пізніше).
Отож формат проведення планується такий:
1-й день: КОМАНДНА РАЗДЄЛКА
2-й день: ГРУПОВА ГОНКА
3-й день: ГРУПОВА ГОНКА
4-й день: ОДИНОЧНА РАЗДЄЛКА
5-й день: ГРУПОВА ГОНКА
Дні поїздок будемо узгоджувати самі собі, а після кожного етапу я буду вести результати і буду їх висвічувати в нас на форумі, тобто усі ми будемо знати хто як їде, яке місце посідає в генеральній класифікації, в інших престижних номінаціях і на що йому більше орієнтуватися на інших етапах. Щодо перерви в поїздках то звісно було б ідеально їхати кожен день :D, але в наших ситуаціях це анріал тому ми звісно що їхатимемо з перервами і будемо підстроюватись під всіх.
----------------------------------------------------------------------------------------
Ну а тепер щодо номінацій, як я вже говорив їх буде 8 і далі по них в порядку пріорітетності:
1. НАЙКРАЩИЙ ГОНЩИК (ЧЕМПІОН). Це буде гонщик який виграє так звану генеральну класифікацію, тобто стане найкращим за підсумками усіх 5-ти етапів. Іншими словами проїде їх за найменшу кількість часу. Ця людина звісно що походу всієї гонки і після кожного етапу змінюватиметься в залежності від того як змінюється турнірне становище після кожного етапу і той хто буде йти в цій номінації першим на наступний етап везе на своїй спині ЖОВТИЙ НОМЕР.

2. КРАЩИЙ СПРІНТЕР. Це буде гонщик який буде набирати спрінтерські очки за основний фініш і за проміжні фініші. Тобто по ходу всієї дистанції, а особливо ГРУПОВИХ ГОНОК по трасі будуть скажем так звані РІВНИННІ чи СПРІНТЕРСЬКІ проміжні фініші, за проїзд першими яких гонщик отримуватиме очки в спрінтерську номінацію. Тобто людина яка перетне цю умовну лінію першим і отримає максимальну кількість очок, 2-й менше, 3-й ще менше. Також нараховується велика кількість очок і за основний фініш. Очки звісно нараховуватимуться в порядку спадання. Крім цього всього гонщики які перетинають як проміжні так і основний фініш першими не просто отримують очки в свій спрінтерський запас, а ще й заробляють так звані баніфікаційні секунди до свого загального часу. Тепер щодо цього всього детальніше:
-За виграний проміжний фініш на етапі перших 3 гонщики які перетнули його отримують відповідно по 6,4,2 очка і -10,-6,-4 секунди до свого часу відповідно. А перших 3 гонщики які перетнули основний фініш отримують 35,30,25 очок і -20,-12,-8 секунд відповідно. Також щодо основного фінішу то 4-й, 5-й і тд гонщики будуть отримувати 15,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 очок відповідно в порядку проходження. І відповідно гонщик який буде кращий в цій номінації по ходу турнірної таблиці і поточного етапу, наступний день їхатиме на спині з ЗЕЛЕНИМ НОМЕРОМ.

3. КРАЩИЙ ГОРНЯК. Так само як і до проміжних рівнинних фінішів в боротьбі за ЗЕЛЕНИЙ НОМЕР будуть також і проміжні горні фініші, тобто звісно що походу гонки як будуть рівнини, так і будуть спуски а відповідно і гори. Тобто цей умовний фініш буде розположений на макушці підйому. Тобто гонщики які долатимуть цю горку першими теж будуть отримувати свої очки в свою горну номінацію. Але відповідно горки і уклони бувають різні, якісь крутіші і довші, якісь пологіші і коротші, тому ці горки будуть поділені по категоріях і відповідно фініш на певній горці буде мати певну категорію складності і за неї нараховуватиметься певна кількість очок. Щодо детальнішого перегляду, то горки будуть мати 4-категорії:
1-а (найскладніша) матиме порядок нарахування очок 16,12,10,8,6,4,2 в порядку проїзду горки
2-а матиме порядок нарахування очок 10,8,6,4,2,1
3-я матиме порядок нарахування очок 6,4,3,2,1
4-а матиме порядок нарахування очок 4,2,1
Ну і звісно що людина яка лідируватиме в цій номінації буде возити ГОРОХОВИЙ НОМЕР (білий фон і червоні горохові кульки на ньому :))

4. КРАЩИЙ МОЛОДИЙ ГОНЩИК. Звісно якщо цей тур і втілиться в життя то його поїдуть як і старожили і старші хлопці так і поїдуть молоді перспективні і бажаючі добиватись хороші результати гонщики (ліміт по віку молодого гонщика ми можемо придумати самі, ну наприклад такими вважатимуться всі кому до 20 наприклад, чи 22 ну і тд). І от в підсумку коли після кожного еиапу формуватиметься генеральна турнірна таблиця, гонщик який попадає в цю вікову категорію в ній буде найвище і буде рахуватися найкращим молодим, відповідно для цих андерів буде формуватися окрема турнірна таблиця щоб вони знали хто де є і боролися за свою номінацію. Ну і гонщик який буде лідером в цій номінації буде везти на спині БІЛИЙ НОМЕР.

5. НАЙКРАЩА КОМАНДА. Ну цілісність команди зберігається від першого до останнього етапу і відповідно буде й сумуватися загальний час команди і відповідно команда яка в сумарному часі проїзджає етап за найменший час і вважаєтсья найкращою командою на цьому турі, відповідно до поточних результатів на наступний день усі гонщики з цієї команди їдуть в ОРАНЖЕВИХ НОМЕРАХ.

6. НАЙКРАЩИЙ ПРОМІЖУТОЧНИЙ СПРІНТЕР. Номінацію пов'язана з номінацію КРАЩОГО СПРІНТЕРА і як вже говорилося очки в ту номінацію добуватимуться як на проміжних фінішах так і на основному, але зрозуміло що це є трошки різні види спрінтів тому буде вестися окремий лік очкам здобутих виключно на проміжних спрінтерських фінішах і людина яка лідируватиме в цій номінації буде їздити з СИНІМ НОМЕРОМ.

7. НАЙАГРЕСИВНІШИЙ ГОНЩИК. Відповідно під час гонки появляться люди які хотітимуть виграти все і зразу і будуть рвати всі фініші і проміжні спрінтерські і горні і основні, ну одним словом все підряд, чи навіть під час командної гонки пробуватимуть втікти від всієї групи, але в них десь чуть чуть може не все получатися тим не менше такі старання оцінюються і по думці організаторів такий гонщик буде вважатися найагресивнішим на цьому турі і возитиме на свої спині ЧЕРВОНИЙ НОМЕР.

8. ФОНАРЬ. Ну тут все просто. Відповідно буде лідер генеральної класифікації, той хто буде в ній йти першим так і аутсайдер, лдина яка буде в ній остання :D. Тим не менше це без факту теж не залишиться і такий гонщик возитиме на своїй спині ЧОРНИЙ НОМЕР.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Також слі відмітити що основну левову частку всіх номінацій і очок будуть розігруватись на групових гонках, на роздільних стартах не всі, і ще слід відмітити що баніфікації діятимуть також тільки на групових гонках, раздєлка так сказати є раздєлка, за який час проїхав такий і маєш. :)

Ну от поки що на даний момент в мене все. Як бачите ідея родилася, ідея як на мене зовсім не погана і дуже цікава, далі все Шприхалі залежить від вас.

P.S. Звісно якщо хтось десь щось не зрозумів то запитуйте походу в цій темі і буду вам відповідати на ці всі непонятки :)

skeleton13:
 :o :o :o супер!!!!!! я б таке їхав то 100%!!!!  :)"Тур там ДЕ Тернопіль" :D :D :D
капець, це скільки треба думати над такою ідеєю а тим більше писати стільки букв  :D

Erazel I-st:
та ідея в цього "гоншшика" виникла ще напередодні квесту, коли я втирав йому про нього і тянув приїхати. А от писати то дійсно багато.

bhagavan:
Це хіба буде цікаво хлопцям з спортивного вело-гуртка. Але вам з ними з іншого боку теж ніби тягатися не по рівному - в них техніка і дисципліна :)

Anri1214:

--- Цитата: bhagavan від 05.08.2009, 21:08:54 ---Це хіба буде цікаво хлопцям з спортивного вело-гуртка. Але вам з ними з іншого боку теж ніби тягатися не по рівному - в них техніка і дисципліна :)

--- End quote ---
цікаво кому це вам...???
я їхати не буду, організовую все таки для вас...
ну дивіться самі... так то так, ні то ні...
а нарахунок заміток про писанини то все таки для вас старався а не для себе, хотів щоб ви все зрозуміли що і до чого...
так що давайте по темі... якщо подобається ідея, і є бажаючі, тоді давайте втілювати її в життя, а якщо ні значить ні...
Дописано : [time]Срд 05 Сер 2009 21:24:59[/time]
--- Цитата: erazel від 05.08.2009, 20:50:57 ---та ідея в цього "гоншшика" виникла ще напередодні квесту, коли я втирав йому про нього і тянув приїхати. А от писати то дійсно багато.

--- End quote ---
ідея була просто проїхатись з вами якийсь один день кудась, а не ідея з організацією туру і етапів...
і хватить вже гнати про "гоншшика"...  >:(

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

Go to full version