Тема: Флуд на тему розмірів рам на МТБ і Гібридах  (Прочитано 12779 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline Віталько

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 2179
  • Карма: +3/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« : 05.07.2009, 08:02:57 »
21"? Та то ж кінь (не тре казати шо я сам такий - в мене МТБ, гібриди вищі). Але всеожно вітаю з покупкою )
« Останнє редагування: 06.07.2009, 22:41:39 від erazel »

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 05.07.2009, 08:59:07 »
21"? Та то ж кінь (не тре казати шо я сам такий - в мене МТБ, гібриди вищі). Але всеожно вітаю з покупкою )

ненене 21 гібрид то ше маленький..... в мене не то шо 2 пальца, а вся ладонь проходить... в гібридів каретки дуже низько висять, тому мій 21 меньше еразельного РМ хоть там і толі 17 толі 19...

Offline JeD

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 21
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 05.07.2009, 20:51:48 »
в гібридів каретки дуже низько висять
Варто тільки уточнити, що низько не відносно землі, а нижче осі коліс гібрида.  Кліренс загалом однаковий іна 26, і на 28, і на 29.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #3 : 06.07.2009, 12:07:00 »
тому мій 21 меньше еразельного РМ хоть там і толі 17 толі 19...
16.5 у мене  :D

Дописано : 06.07.2009, 12:09:42
Варто тільки уточнити, що низько не відносно землі, а нижче осі коліс гібрида.  Кліренс загалом однаковий іна 26, і на 28, і на 29.
Ніхера подібного. Я часто на гібриді задіваю горби педалями. Хоча на МТБшці такого ніколи не було, ну про Рм я мовчу, там взагалі кліренс такий що я через повалені дерева спокійно проїзджаю  :D, але все ж у МТБ кліренс каретки вищий, і шатуни дещо коротші.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Віталько

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 2179
  • Карма: +3/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 06.07.2009, 13:02:31 »
Ти будеш мені розказувати? :) Гібриди вищі від МТБ на дюйм-два

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 06.07.2009, 13:17:32 »
Ти будеш мені розказувати? :) Гібриди вищі від МТБ на дюйм-два

в мене від осі педалі знизу - 12,5см(від низу педалі 11), 21 до низу зірки, 30 до осі каретки. в кого ше як? вроде в мене шото типу гібрида, но точно не МТБ...

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #6 : 06.07.2009, 13:43:28 »
Ти будеш мені розказувати? :) Гібриди вищі від МТБ на дюйм-два
Вищі яким місцем? Вищі то поняття розтяжиме. Забув як ти сідав на славків гібрид і було таке відчуття ніби педалями по асфальту задіваєш?
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Віталько

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 2179
  • Карма: +3/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 06.07.2009, 14:12:35 »
Бля, ну я фігію. Верхньою трубою вище, тою яка в яйця тисне коли рама завелика

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 06.07.2009, 14:37:32 »
Бля, ну я фігію. Верхньою трубою вище, тою яка в яйця тисне коли рама завелика

перепрошую шо втручаюсь, а шо має висота труби-кастратора до кліренса?

Offline Віталько

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 2179
  • Карма: +3/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 06.07.2009, 14:39:18 »
А при чому тут кут заднього пера взагалі (який чогось почали міряти). Я здивувався шо 21" рама не тисне в єдно место райдера...

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 06.07.2009, 14:52:53 »
А при чому тут кут заднього пера взагалі (який чогось почали міряти). Я здивувався шо 21" рама не тисне в єдно место райдера...

а вот якраз тому і не тисне :))) отих 31см шо я наміряв + 21"(54см)= 85см... в мене ноги довші :)) а в МТБ якшо від землі до осі каретки 40 см. то 40+18"(45см висота МТБ рами) = тих же 85см... тіко клірес +9см по осі, +1 см. за рахунок шатуна. а кути при тому шо при одинаковій висоті каретки на 26 і 28" задня втулка буде на різній висоті (відповідно 13"(33) і 14"(35,5)), як наслідок в мене центр втунки на 4,5см(35,5-31) вищий ніж центр каретки, а на МТБ навпаки на 7см(33-40) вищий.... О! а кут пера при тому шо воно на хардтейлах як правило йде від каретки до втулки і до нього можна візуально привязатись...

Де я накосячив?

Offline JeD

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 21
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 06.07.2009, 20:27:13 »
16.5 у мене  :D

Дописано : 06.07.2009, 12:09:42
Ніхера подібного. Я часто на гібриді задіваю горби педалями. Хоча на МТБшці такого ніколи не було, ну про Рм я мовчу, там взагалі кліренс такий що я через повалені дерева спокійно проїзджаю  :D, але все ж у МТБ кліренс каретки вищий, і шатуни дещо коротші.
шатуни такі які ти поставиш, як правило 175 або 170.  По-друге,  ти рівняєш з кантрійною рамою з штатною вилкою чи як?  Я ще раз повторюю кліренс в кантрійника і гібрида однаковий плюс мінус пару мм.
А про кліренс в 40 см як тут хтось писав на кк байку то взагалі лол.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 06.07.2009, 21:00:20 »

А про кліренс в 40 см як тут хтось писав на кк байку то взагалі лол.

то я для прикладу...
якшо від землі до осі каретки 40 см. то ... ... ... Де я накосячив?

негарно сміятись над теоретиками...

Offline JeD

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 21
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 06.07.2009, 21:17:00 »
коротше з цікавості поліз на сайти виробників в розділ геометрія, називаю без моделей бо то довго писати і вибірка приблизна:
скоти:
байк 299
гібрид 286

спеші:
байк 299, 304

ГФ:
байк  295
гібрид 282

Кадейл
байк 298
гібрид 282

Меріда
байк 299
гібрид 276

Кона
Байк 317
гібрид 291

Як бачимо в більшості виробників байк (мова про кантрійник) вищий на 13-16 мм за гібрид, в межах одного бренду, АЛЕ!!! в гібридів короткохідні або жорсткі вилки, а в байків амортизаційні в основному 80-100мм, відповідно сег кантрійника опускає каретку в рівень з гібридною.  І тільки Кона та Меріда  явно вибиваються серед інших брендів, бо різниця доходить до 20 мм між провисом каретки.
якщо то все узагальнити, виходить, в межах одного виробника реальний провис приблизно однаковий, хоча установка нештатних компонентів (наприклад 130 мм вилки на байк, де була раніше 100 мм, чи навпаки установка жорсткої вилки) можуть міняти геометрію в різні сторони.  Також не виключено, що гібриди заточені під роуд онлі мають дійсно нижчу каретку, на відміну від реальних кросових гібридів і твентінайнерів.
Коротше шось таке))

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #14 : 06.07.2009, 21:42:49 »
Ти будеш мені розказувати? :) Гібриди вищі від МТБ на дюйм-два
Якщо ти про одинакові ростовки то НИЖЧІ. Бо висота від каретки до підсідилки та сама, але у гібрида каретка нижче.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.