Тема: Вибір вилки, порадьте будь ласка.  (Прочитано 41042 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline shkvarok

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 115
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« : 03.06.2009, 13:09:51 »
Зараз катаю RS dart2, досить хороша вилка для кк але катаю не тільки кк, і вона дуже погано відпрацьовує дрібноту, приглядів ось цю http://www.foxracingshox.com/bike/10/forks/32_TALAS, може хтось стикався з фоксом і може щось сказати, ще дуже цікавить питання що маєтся на увазі (TRAVEL 5.9 inches (150mm)TALAS travel adjust 150-130-110) , як я зрозумів в ній можна змінювати хід 150-130-110 ?? чи це просто є ця сама вилка в різних модифікаціях, якщо всетаки можна міняти хід то як це робиться, круцьками на самій вилці чи розбирати ? чи щось доберати і міняти в середині чи як??? буду вдячний за толкову відповідь.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #1 : 03.06.2009, 13:23:41 »
Фокс? Робота - ГУТ. Все остальне В ЖОПУ. Вибаглива, манірна, глючнувата вилка що вимагає частого ТО. Ці все епітети стосуються ВСІХ вилок Фокс. Думай сам чи воно тобі треба, враховуючи то що в україні сервісника Фокс нема. де розходніки брати буш?
 ну і ціни на Фокси не забуваєм. бери собі якогось РШ Пайка і не парся. Краще Рокшоксів по простоті обслуговування(а ми живем в місті де все треба робити самому) нічого нема.
 А по тому Фоксу то хіж там міняється переключатилем в верху вилки, я так поняв він трьохпозиційний(у РШ зміна ходу відбувається поступово а не попозиціях)
« Останнє редагування: 03.06.2009, 13:27:18 від erazel »
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline shkvarok

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 115
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 03.06.2009, 13:40:35 »
Теж на пайк дивився як варіант, там теж можна міняти хід ? на сайті в них пише Travel   95-140mm / 140mm / 110-140mm, як це там робится не знаєш ? я так і не можу вїхати цей пайк він повітрянний чи пружинний? чи той і той? і як він дрібноту відпрацьовує?

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #3 : 03.06.2009, 13:51:42 »
На рахунок пайка то я тобі можу організувати покатушку на пайку(в друга є) на сотні. Або ж випроси вєталя хай дасть катнутися на Торі. У ВСІХ РШ починаючи від тори 318 і до Домейна(у Тотема, Ліріка і деяких Боксерів інший) одинаковий демпфер, лиш регулятори різні.
 Зміна ходу поступово крутілкою якщо версія U-turn. Якщо хід вказаний в виді 95/110/140 значить хід незмінний, і треба міняти проставки в нозі вилки. Якщо ж 95-140 то хід міняється крутілкою.
 Вилки є як пружинні так і повітряні(Soloair), повітряні часто немають зімнного ходу, непомню чи є 2-step Air Пайки(ліріки і Тотеми є), у цьому випадку вилка повітряна і має змінний хід.
 Номер моделі впливає лиш на наявність регулювань, хіба що у самого верхнього ще й шток алюмінієвий а не стальний.
 Дрібноту він відпрацьовує нормально, не супер, але ковтає все що має ковтати і не теліпається як мурзіки від любого натиснення. Для Олмаунтіна пайк став майже легендою. Легка вилка яка працює на ура і витримує легкий Фр. За такі гроші(да й за більші собсно теж) мало є конкурентів  :)
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline shkvarok

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 115
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 03.06.2009, 14:02:12 »
Дякую за толокову відповідь, буду ще чихлитись, може підскочу на сотню якось, маю можливість брати стафф в штатах, тому і вчипився за той фокс, тепер більш до пайка схиляюсь, єдине що фокс легший, але то таке.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #5 : 03.06.2009, 14:16:06 »
Можеш ше пошукати Marzochi Z1 . теж непогана вилка. Але трішки важча і вона більше Ам-ФР, десь біля 300 уе Б.у. коштує. Але по міцності і роботі теж заслужила своє місце під сонцем. Один хлопчина в збаражі здається продавав свою З1
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline shkvarok

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 115
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 03.06.2009, 15:02:07 »
Якщо мона ще одне запитання, так всетаки що порадиш повітря чи пружина? для АМ, моя вага 55кг якщо це важливо, сідаю на дарт2 вона ні на трохи не всідається на самому мякому накруті, веталь казав що повітря мона під себе спустити на скільки треба, ще нарив інфу що коли їдеш в гори і щось стаєтся з повітряною то коня на горб і все а пружину мона підрехтувати в польових умовах, наскільки правда?

Offline Віталько

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 2179
  • Карма: +3/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 03.06.2009, 15:24:14 »
Хочуш легше - бери повітря. Шо ти повинен робити шоб з пружиною шось сталось? :)

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #8 : 03.06.2009, 15:57:54 »
Скажемо так - повітряна більш балована(більш складна і ніжна конструкція через повітряні поршні), да й зимою неахті(від температури міняється об'єм повітря). Пружинна більш витривала. У повітряної два плюси - вага і настройка під себе. Ваги критична лиш тоді коли ти стараєся максимально облегчити байк, якщо ж ти не займаєшся професійно гонками то додаткові 200-300 грам на вилці тобі погоди не зробить. Вага правда в тебе маловата, важко буде пружинну найти під твою вагу, але нічого, почнеш нормально їсти то думаю до 70 дотянеш  ;D. Просто скажи щоб тоді дали пружину "легку" якщо будеш брати вилку в магазині.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Віталько

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 2179
  • Карма: +3/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 03.06.2009, 16:04:16 »
Чого важко - рокшоківські якраз від 55 і ідуть наскільки я памятаю. А в вазі тут не тіки облегшення. Якшо в тебе жопа легка а вилка завалює то тут не вагодроч а зручність виступає :)

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 03.06.2009, 20:55:58 »
пайк буде якраз гуд - 20мм вісь класна штука, сам хотів але бабло зажав, взяв рекон - катаю, вага - 97. синю трасу пройшов 3 рази  ;D , то для тебе по міцності має бути дуже добре. хоча пружина там стоїть жовта, вона на 75 кг вроді, а для мене в самий раз.
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline shkvarok

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 115
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 03.06.2009, 21:08:45 »
Буду всетаки пайк брати пружинний, правда наші охрінєли по цінам ппц, в штатх знайшов за 480$, доречі 454та не така і важка вже 2281г, буду її брати, і якраз той мій 203тій ротор стане з тим адаптером що є, бо на дарт2 шота ніяк не лізло ні морально ні фізично  :) , я ось тільки з пружинами не можу розчехлитись, там як в комплекті мають йти пружини різної жорсткості чи десь окремо шукати? і яку тре брати для моєї мега ваги?

Offline skaz

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 437
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 04.06.2009, 14:18:20 »
Блін нагнав на Фокси, Мурзіки бовтаються - ну поянтно кожна жаба хвалить своє болото.
Ну так Ракошоки легше обслуговувати ніж ФОкси і розхідники в нас є.
А ше я просто випав, доросла ніби й розумна людина, а пишеш ""да й зимою неахті(від температури міняється об'єм повітря)""   - ти де таке бачив  :o  ????  Можуть бути певні заморочки з повітрям, в принципі як і з пружиною маслом, але з останнім варіантом їх набагато менше. З масло-пружиною багато легше ше й в тому плані, що навіть якщо в тебе почне текти масло то зразу воно все не витече,  а навіть як витече то буде пружина працювати -  а повітря виходить зразу і все.  Окрім того всього повітряні і масляні вилки  - інакше працюють, то вже кожен сам вибирає як йому до водоби.

Бери або Мурізк або РШ, бачу шо націлився на РШ - то ше подивись до Revelation и Domain

Дописано : [time]Thu Jun  4 14:20:34 2009[/time]
А ше чогось всі мовчать за вилки Маніту, сервіс в нас є доречі недалеко зовсім.

Але вони мене не пруть тому й не буду агітувати за них, просто як варіант.
« Останнє редагування: 04.06.2009, 14:26:07 від skaz »

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #13 : 04.06.2009, 14:33:03 »
Окрім того всього повітряні і масляні вилки  - інакше працюють, то вже кожен сам вибирає як йому до водоби.
:D :D :D :D . Вовка, а ти ніфіга не путаєш? Масло всюди є. а різниця в тому що виконує роль пружини, метал чи повітря  ;)
Бери або Мурізк або РШ, бачу шо націлився на РШ - то ше подивись до Revelation и Domain
Ну ти й сказанув. Вилки зовсім різного класу(ваги, ходу, призначення). Скажемо так Ревелейнш то лайт-пайк(хід і товщина корони і горіли). А домейн то ФР в чистому виді  :)

Дописано : 04.06.2009, 14:34:59
А ше я просто випав, доросла ніби й розумна людина, а пишеш ""да й зимою неахті(від температури міняється об'єм повітря)""   - ти де таке бачив  :o  ????
А ти попитай у власників повітряних вилок і амортів  ;).
З.І. Вовка, ти скільки неспав? Щось фігню пишеш, проспишся то вертайся  ;D
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

CoRacK

  • Гість
« Reply #14 : 04.06.2009, 15:06:46 »
Їздив зимою на повітряній вилці - ніяких проблем не виникало, просто треба було на 1-1,5 атм. більше підкачати, ніж зараз. Але в мене вилка з камерою високого тиску, тому і практично ніяких проблем зимою :). Для прикладу тиск в мене в вилці 100 PSI , а в Дріма 50 PSI. Тому вилки низького тиску дійсно зимою будуть погано працювати, бо тиск в повітряній камері вилки від перепаду температур буде силно залежати.