Тема: Південь Польщі липень 2016.  (Прочитано 3026 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Avanar

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 367
  • Карма: +21/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« : 30.07.2016, 19:13:09 »
Південь Польщі липень 2016.

Маршрут: Краків - Новий Тарг - Кросно - Пшемисль   400 км.

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=hdptmehrwdfbkrxk

Проїхав за 3 дні.

13 липня в 9 ранку приїхав в Шегині на авто, яке залишив на стоянці перед таможнею. Далі поїхав веліком на піший перехід. В зв'язку з хреновою погодою (дощ і західний вітер) вирішив починати маршрут з Кракова. Доїхав до вокзалу в Пшемислі,


 
придбав квиток в вагон 40 zl + вело 14 zl і відразу забронював місце в хостелі 25 zl. В вагоні вел перевозиться в спеціальному тамбурі без чехла, велобаул треба розміщувати в салоні на спеціальному стелажі





В Краків приїхав в 19-00, відразу поїхав в хостел залишив там речі і нарешті спокійно на ровері облазив вечірній Краків і наїздився по набережній Вісли. Фотки всього не передадуть, там треба побувати:












1 день. (14 липня)
Старт в 8-00,  заїхав в Величку на соляний завод, об'їхав виробничу територію по кругу, в музей не спускався, був там раніше і час неохота витрачати. Далі Добчицьке озеро і замок, ну як на мене озеро ще куда не йшло а замок так собі, замком його можна назвати умовно



поруч декілька дерев'яних хатинок, як завжди "без жодного цвяха"



єдиною цікавою річчю був  Skeleton у вікні



поїхали далі, дорога всюди з відмінним асфальтом, але дуже вузька, часто приходилось зїзджати на тротуари, які йшли навіть за межами села.



польські подвір'я, як всі знають, вилизані до ідеалу





після Рабки-Здруй почався перевал з 200 м. до 800. Навчений турецьким досвідом (якщо швидкість їзди на затяжному підйомі <6 км/год, краще йти пішки), останні 200 м висоти прийшлось долати пішки, уклон складав >16%. Зато за перевалом відкрились перші краєвиди Татр, затягнуті місцями хмарами після дощу



Місто Новий Тарг, тихий спокійний райцентр, непоганий для туристичних прогулянок



 на головній площі знаходиться здоровенний монумент:



чому їм, я зрозумів через пів години коли виїхав за місто, всі поля вкриті вівцями, і тут знаходиться дуже багато молокопереробних заводів.
Далі дорога постійно йде вздовж Татрських гір, якими не перестаєш насолоджуватись





Чорштинське водосховище основна дорога обходить з півночі, тому на ровері краще його об'їхати з півдня, тим паче ця дорога тут просто відмінна і практично без машин



Озеро і села довкола досить гарно виглядють



Тут до речі, для збереження від затоплення будинків, місцями збудували досить потужну дамбу



ну і про сонячну і вітрову енергетику не забули (не зрозуміло правда яка від цього користь, але виглядає гарно)



Невеличкий перевал, і знову Татри



На березі водосховища знаходяться 2 непоганих замка







Нижче водосховища знаходиться досить потужна дамба



Знову вечірні перевали, останні види Татр





На вершині перевала мене очікувала гроза, тому розставляння палатки і вечеря відбувались в екстренному режимію
За день - 135 км.


2 день. (15 липня)
Вночі йшов дощ, але зранку поки зібрався, випогодилось.
Далі дорога нагадувала їзду по Закарпаттю в районі Рахова - гори, річка, дуже гарний асфальт, невеличкі, але дуже охайні села.
Це зроблено з арматури і заповнено землею, потім обростає травою



центральна площа одного з містечок - тут пішоходна зона, на машині точно не розженешся



Новий Сонч - досить крупне місто, побратим Стрия, надзвичайно цікава архітектура (Тернополяни знайдуть багато чого знайомого)





Про свої пригоди в Новому Сончі напишу другим разом.
Що добре роблять поляки, так це якшо в селі є хоч якась цікавинка - старий костел, руїни якоїсь давнини, чи просто якісь каменюки, то на початку населенного пункту разом з його назвою обов'язково стоять рекламні щити з малюнком і назвою цього об'єкта. На в'їзді в с. Шимбарк стоїть саме така реклама, про замок, ну замок це можна назвати з натяжкою, але причина заїхати і відпочити 15 хв. є



Перед містечком Ясло стоїть така ж заманююча назва - "Карпатська Троя" вліво 1 км. Ну на вело це не відстань, ось тільки дивитись там нема на що, реконструкція ще одного села з дерева і соломи.
Не доїзджаючи до м. Кросно шукаю місце для стоянки і розумію що нічого нормального нема, встаю за заправкою Орлен, в достатку гаряча вода щоб помитись.
За день - 142 км.


3 день. (16 липня)
Кросно - нічого особливо цікавого, індустріальне місто, з брудною річкою. А тут ще й дощ і постійно вверх-вниз, і вітер зліва в лице. До обіду - намотування кілометрів і поїдання яблук з людських садів. Після обіду Дубецький замок. Насправді це виявився невеличкий палац з дуже гарним парком і павлінами.





Чудо генної інженерії



При під'їзді до Пшемисля провтикав поворот на замок Красицьких, тому туда не попав. Далі Пшемисль, закупка всякого смачного домашнім, таможня і додому
 За день - 123 км.

Offline Ruslan 75

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 824
  • Карма: +45/-7
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 03.08.2016, 12:36:45 »
Гарно! може на наступну поїздку вже знайду час...по фотках там суперово)
Операція "Квадрокоптер"!