Посилання на події

  • Велодень: 05.04.2009

Тема: „День Велосипедиста” в Тернополі  (Прочитано 49896 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Andy

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 1067
  • Карма: +69/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Magellan Polaris
    • Перегляд профілю
« Reply #30 : 25.02.2009, 10:29:26 »
Ото мєчта......  :)
Хто в пробці постояв, з велосипеда не сміється.

Offline kamyanets

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 197
  • Карма: +8/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #31 : 25.02.2009, 10:54:18 »
Урбо - дуже класна модель !
А боротись викручуванням анкерів можна розсвердливши паз під ключ/викрутку.
Напевне виробник про то попіклувався.

Зробити таку штуку досить просто, навіть з певними вдосконаленнями.

Наприклад мо робити одразу на 2-3 стойки - буде стйкіша конструція.

Offline Romko

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 102
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
  • ...тойво!
    • Перегляд профілю
« Reply #32 : 25.02.2009, 12:14:32 »
Як варіант..
Прошу пробачення - часу перекладати нема))


Велостоянка типовой проект мф-93

Разработан и введен в действие институтом «Моспроект-3»

Велостоянка изготовлена из сдвоенных металлических (трубчатых) полуколец, закрепленных на металлической раме. Одна секция рассчитана на стоянку десяти велосипедов. Количество секций в зависимости от участка может меняться. Элементы велостоянки окрашены нитроэмалевыми красками.

..я буду довго гнати велика...

Offline Petryxa

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 131
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #33 : 25.02.2009, 12:25:51 »
Як варіант..
Прошу пробачення - часу перекладати нема))


Велостоянка типовой проект мф-93

Pазработан и введен в действие институтом «Моспроект-3»

Велостоянка изготовлена из сдвоенных металлических (трубчатых) полуколец, закрепленных на металлической раме. Одна секция рассчитана на стоянку десяти велосипедов. Количество секций в зависимости от участка может меняться. Элементы велостоянки окрашены нитроэмалевыми красками.




як на мене, не дуже вдалий варіант... те що може залишитись від вела, залишеного на такій стоянці, зображено на фото Бхагавана... опори потрібно робити такими, щоб можна було припинати не лише колесо, а й саму раму
Ніхто не може сказати точно, де знаходиться та межа, за якою просто ризик переходить в деяке прагнення самогубства...

Offline Andy

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 1067
  • Карма: +69/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Magellan Polaris
    • Перегляд профілю
« Reply #34 : 25.02.2009, 12:26:57 »
як на мене, не дуже вдалий варіант... те що може залишитись від вела, залишеного на такій стоянці, зображено на фото Бхагавана... опори потрібно робити такими, щоб можна було припинати не лише колесо, а й саму раму

Плюсадін :)
Хто в пробці постояв, з велосипеда не сміється.

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #35 : 25.02.2009, 12:29:56 »
Оце якраз такі типи стоянок які в нас ще подекуди можна зустріти - легкі зварні коснтрукції під посадку переднього колеса.  Недолік - не враховують дискові гальма (у багатьох ротори можуть бути досить великі і тендітні)... до того ж шоб ровер стояв, защімлений переднім колесом - це має бути досить точна посадка - люфт вправо люфт вліво - і вже нема на шо спертися.

П.С. там я бачу дві дуги різної висоти - може це якраз дискові гальма враховані :) ?

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #36 : 25.02.2009, 12:33:25 »
До речі, а чому нема вуличиних стоянок а-ля такі_як_в_потязі: Підвіс за переднє упор на заднє?


Або просто підвіс за переднє - шоб не тре було враховувавати ростовку ровера. Тоді ростовка буде компенсуватися за рахунок кута нахилу до ґрунту. Площину меншу займає... але потрібна стіна.

Offline Petryxa

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 131
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #37 : 25.02.2009, 12:37:40 »
П.С. там я бачу дві дуги різної висоти - може це якраз дискові гальма враховані :) ?

та мабуть не враховані )) висота меншої дуги 25 см...навіть ротор 160мм на 26" буде зачіпати
Ніхто не може сказати точно, де знаходиться та межа, за якою просто ризик переходить в деяке прагнення самогубства...

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #38 : 25.02.2009, 12:45:54 »
Китайці рульять:
В Тайпеї на виході з метро було встановлено 320 таких двохярусних велостоянок (два яруси зробили через брак площі порковочної :) ).



Малюнок клікабельний - на клік - великий розмір.

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #39 : 25.02.2009, 12:48:52 »
Це варынат стоянки Урбан у кілька секцій.


А це нетривіальне використання стоянки Урбан - на 90градусів :)


Ще один нетривіальний варіант двохярусної стоянки в умовах дефіциту простору


НеУрбан, красива але не знаю чи практична стоянка:


"Турнікетна" стійка:
« Останнє редагування: 25.02.2009, 15:07:03 від bhagavan »

Offline Romko

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 102
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
  • ...тойво!
    • Перегляд профілю
« Reply #40 : 25.02.2009, 13:04:26 »
Просто для насичення інформацією для нас з вами ;)

http://www.bikeparking.com/

Великий плюс того порталу наявність проектів (правда не проглянув їх практичність)
« Останнє редагування: 25.02.2009, 13:06:33 від Romko »
..я буду довго гнати велика...

Offline Andy

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 1067
  • Карма: +69/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Magellan Polaris
    • Перегляд профілю
« Reply #41 : 25.02.2009, 13:37:21 »
До речі, а чому нема вуличиних стоянок а-ля такі_як_в_потязі: Підвіс за переднє упор на заднє?


 :D
Хто в пробці постояв, з велосипеда не сміється.

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #42 : 25.02.2009, 14:23:45 »
Спіралевидна стоянка - мені дуже подобається :). Стильна, неважка у виконанні і досить практична.


Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #43 : 25.02.2009, 16:00:41 »
спіраль класна
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Romko

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 102
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
  • ...тойво!
    • Перегляд профілю
« Reply #44 : 02.03.2009, 00:13:33 »
Щодо спіралі, то те ж дуже подобається...
Доречі, звідки саме взяв фото, бо на тому сайті, що я скинув не такі, а ця практичніша і треба розміри пошвидше?!
Щоб не повторюватись і для виходу з внутрішньоШприхової дискусії новий корисний допис є на Крапці.
« Останнє редагування: 02.03.2009, 00:18:20 від Romko »
..я буду довго гнати велика...