Тема: Веломобіль  (Прочитано 9630 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Slava

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 4
  • Карма: +0/-0
  • Шануймося, би ми того варті
    • Перегляд профілю
« : 19.07.2007, 15:10:25 »
Привіт люди на роверах.

Впрше прочитав про веломобіль в журналі "Моделіст-конструктор"1-1990 конструкції В. Сенновського. Це триколісна машина з ведучим і керованим переднім колесом.

Сам веломобіль є перехідною машиною між класичним ровером і авто, з приводом в одну або n кількість людських сил.

Переваги авторовера:
-зручна посадка в м'яке крісло анатомічної форми в напівлежачому положенні
- ефективніше використання мускульної сили ніг
- менша втомлюваність ніг  і спини
поки що більше не пригадую.

Розрізняють 2-, 3-, 4-колісні авторовери.

Розрахункові швидкості до 30-40 км/год, взалежості від конструкції.
Шануймося, бо того варті

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #1 : 19.07.2007, 16:03:18 »
Угу, угу... то не нова ідея. З покновіків люди намагалися приторочити до ровера безліч всяких потрібностей і зручностей. Навіть .. .кулемета :)


Джерело: Вело-мото с пулемётом: первый броневик родился в 1899 году

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #2 : 19.07.2007, 16:18:21 »
Ось ще одне свідчення трімфу інженерії над здоровим ґлуздом, зустрічайте - ВЕСЕЛКА :)



Джерело: «РАДУГА» - ВЕЛОМОБИЛЬ

Offline Віталько

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 2179
  • Карма: +3/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 19.07.2007, 17:44:09 »
Жопанах скіки того всякого є

Offline Slava

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 4
  • Карма: +0/-0
  • Шануймося, би ми того варті
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 20.07.2007, 11:05:43 »
Угу, угу... то не нова ідея. З покновіків люди намагалися приторочити до ровера безліч всяких потрібностей і зручностей. Навіть .. .кулемета :)


Джерело: Вело-мото с пулемётом: первый броневик родился в 1899 году

А хто каже що ідея нова?
На такому транспорті краще мандрувати на далекі відстані, і ви на таких ще не їздите   :(

Бачив проїдом такого ровера в Тернопілі ~1 міс. тому на вул. Бродівській, якийсь дятько з боробою кермував ним, і обвішений той ровер такими сумками, як колись на Польщу човники їздили. І почувався цілком впевнено в транспортному потоці і на рівних ділянках і під гору.

Хотів би'м такого ровера зробити, шукаю раціональну компоновку і схему.
Добре б було покататись на готовому екземплярі.

Хто знає де можна провести Тест-драйв такого ТЗ?
Шануймося, бо того варті

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #5 : 20.07.2007, 12:09:02 »

На такому транспорті краще мандрувати на далекі відстані, і ви на таких ще не їздите   :(

та ну - з кулеметом на далекі відстані :)

Думаю самому пхати педалями чотириколісну фуру з багажем - це буде більше 120кг мертвої ваги.... - не дуже приємно. Хіба згори котитися. Якщо вже і робити велокари - то 2-4 місні.
Як от ХюманКар



Така "біда" мені до вподоби - ба там сидить чотири "гребця" (карета приводиться в рух ручними важелями) і її можна назdати сухопутним велокатамараном (хоча яке там вело, вже не вело, це дорожна дрезина якась) :)

Джерело: http://www.humancar.com
« Останнє редагування: 20.07.2007, 12:11:17 від bhagavan »

Offline NECROMANT

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 162
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 23.07.2007, 11:37:42 »
прикольно один педалює а всі віддихають
рікша якись виходить
Ми, велосипедисти - перехідна форма від людини до чистої енергії

Offline Slava

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 4
  • Карма: +0/-0
  • Шануймося, би ми того варті
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 16.08.2007, 10:05:07 »
http://melbaa.livejournal.com/67219.html

Так чудо техніки і "інженерного безглуздя" виглядає і так про нього відгукуються.


Кожен ТЗ займає свою нішу, і не треба все прирівнювати до себе і критикувати інших тільки за те що вони не розділяють думки і стилю їзди критика.
Ось так :)

P.S.
На рахунок безглуздя ще варто посперечатись з інженерами автомобілебудівниками, особливо з концепт-карами. Можна подискутувати....
Шануймося, бо того варті

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #8 : 16.08.2007, 16:42:57 »
Цитувати
Кожен ТЗ займає свою нішу, і не треба все прирівнювати до себе і критикувати інших тільки за те що вони не розділяють думки і стилю їзди критика.

Аякже, не треба.... ше і як треба. Чомусь же ті пристрої не набули поширення. Значить їхня популярність зазнає краху не лише через слабкий піар, а і через конструктивну недоцільність. Покататися по приколу можна, але їздити в групі муантін-байків на дрезині - це вже пахне авантюризмом безпідставним :)

П.С. Доречі, слава, де та "критика" і наїзди на "інших"? Бо я відповів просто так, спонтанно.. а почав шукати те про шо ти кажеш - і не найшов :)
« Останнє редагування: 16.08.2007, 16:44:46 від bhagavan »

Offline xlibes

  • Качка - то мій тотем
  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 100629
  • Карма: +19/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Качка - то є бажане перевтілення у сансарі
    • Перегляд профілю
    • http://picasaweb.google.com/xlibes/
« Reply #9 : 07.09.2007, 10:30:01 »
Коли ми з хлопаками катали по Львівщині 25 серпня 2007 року, то бачили веломобіліста у супроводі байкера. Веломобіль досить прикольно виглядає. На ньому була купа багажу, а сам пілот у лежачому положенні. Цікаво було б самому спробувати так покрутити.
В наступному житті певно буду качкою...