Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Andre

Сторінок: 1 2 [3] 4 5
31
Майбутні / Re: Підкамінь-2013
« : 17.07.2013, 16:06:00 »
і  двопідвіс  є до того багажника? :o
ну двохпідвіс це перебільшення, швидше ровер з заднім амортизатором )

32
Майбутні / Re: Підкамінь-2013
« : 17.07.2013, 13:52:55 »
якщо це твоя перша триденка, то не спіши закуповуватися снарягою, краще позич

за пару днів сам зрозумієш що тобі треба
імхо в тернопільских магазинах хороший баул не купиш
і ні в якому разі не купуй КЕЛЛІС
триденка перша. палатку, спальник, багажник маю. буду в львові баул купувати. а який баул краще брати?
мені треба щось невелике, позаяк багажник до 10кг (для двохпідвіса з кріпленням до підсидільного тільки).

33
Майбутні / Re: Підкамінь-2013
« : 17.07.2013, 12:34:37 »
якщо встигну купити до пятниці баул, шлем і ковбасу, то поїду з вами

34
Майбутні / Re: Шацьк
« : 02.08.2012, 12:40:43 »
Я принципі за але можна скорше справитись)
:) "вівторок-неділя" - це не був час дороги в Шацьк, а загальний час.
Плани трохи змінились, на наступний тиждень буду мати менше вільного часу, тому в Шацьк поїду автобусом.

Поїхати в Шацьк великом зможу аж 19 серпня... і бути там до 25. бажано було б на дорогу витрати якомога менше часу, щоб було більше часу поплавати.
Є варіант поїхати електричкою в Львів (13:15 -> 16:12) і потім зі Львова в Володимир-Волинський (17:57 -> 21:26), але тоді доведеться ще 82км докручувати вночі. Поїзд знайшов тільки один і він в Володимир-Волинськ в 1 чи 2 ночі приїжджає...

Враховуючи те, що 7 годин товктись в електричці - то є не дуже цікаво, думаю краще всю дорогу проїхати на велику, а вже назад електричкою. Володимир-Волинський -> Львів (10:06 -> 14:19) і Львів->Тернопіль (16:23->19:22)

за один підхід робив максимум 100км... тому не знаю чи зможу всі 284км за один день зробити. велик МТБ. катаюсь останнім часом рідко. опримальним варіантом було б одного дня зробити два підходи кілометрів по 100. і наступного решту.
2.5-місну палатку маю, але вагаюсь чи варто брати зайвий вантаж... можливо краще в готелі переночувати.

35
Майбутні / Шацьк
« : 01.08.2012, 20:50:42 »
Всім привіт! хочу вивчити попит на поїздку в Шацьк наступного тижня. Орієнтовно вівторок-неділя.

36
1,5 кВт це таки забагато для ровера...
взяти наприклад тролейбус: потужність двигуна 140кВт, маса з пасажирами ~20т, максимальна швидкість 75км/год.
20т/140кВт = 142.8 кг на 1кВт
тобто 1,5кВт було б достатньо для того щоб розігнати 214 кг до 75км/год

37
ок. назад мені напевне треба буде їхати в Підгайці (ще в Львів потім їхати).

38
умм.. а як зробити трек з висотами, якщо їхати через Дружбу?
тобто так:  http://g.co/maps/88mwe

якщо поїду (ймовірність 78%), то краще в 7

39
світло потрібно чим нижче кріпити... в ідеалі взагалі на штани вилки.. тоді краще ями видно.
мені також потрібно швидше в Тернопіль повернутись (відтак і виїхати швидше звідти).

40
Так починається. Йшли би ви хлопці на форум.те.уа в розділ релігія.
Поїздка всетаки пов'язана з релігією.
колись робили так - збиралися два натовпи: хто кого перекричить - той найрозумніший...
як же не притримуватися старих добрих традицій :)
пропоную поділитись на два натовпи:
1. ті хто їде суто для того щоб катнутись і похавати смачненького м'яса.
2. ті хто їде на прощу до Зарваниці.

поїхати різними маршрутами і хто кого взує :)

41
ок! тоді визначаємось до пятниці. щоб в суботу знати скільки потрібно закупити мяска :P смачненького
11 вересня строгий піст.
http://www.traducionalist.info/news/11_veresnja_usiknovennja_golovi_sv_joana_khrestitelja_strogij_pist/2010-09-09-359

42
в мене питання... чим дорога через Підгороднє краща? як на мене то краще через Дружбу (не масив). там менше спусків-підйомів.

43
На 250W втулці максимальною швидкістю вказана 25 км/год. Цікаво, чи можна на ній тулити всі 40, якщо ще 250 Вт ногами додавати. Чи вона просто оборотів більш ніж на 25 км/год не дає.

"- Большой срок службы, высокая надежность и повышенный
ресурс работы за счет отсутсвия скользящих
электрических контактов."

тобто контролер керує оборотами двигуна. щоб збільшити швидкість потрібно або перепаювати його, або перешивати. залежно від схеми.

44
Це просто щоб ось в дропауті не прокручувалась від навантаження. Адже тут сила приклдається до осі колеса. ЇЇ звісно легше прокрутити чим ровер під гору рухати. Тому треба щоб був упор для моменту сили мотора.
Andrizzio мав на увазі, що треба було якось надійніше закріпити ніж хомутами для шлангів...

виглядає паскудно і ненадійно ) думаю, якщо не буде прокручуватись, то рухатись туди-сюди точно має.
"Универсальный" не означає хороший. зазвичай навпаки.
Тобто краще робити кріплення суто під конкретну вилку.

Але от чи на довго хватить передньої амортизаційної вилки при нестандартних навантаженнях... тобто вперед і назад, замість вверх і вниз.

45
я не побачив або там не вказано які саме там акумулятори... з вигляду ніби кислотні... якщо так, то вони хоч і дешевші, але куди важчі і габаритніші ніж LiFePO4 акумулятори.

недавно катався Тернополем, від рогатки в сторону березовиці під гору змагався з груженим трактором... )) зрештою я його таки взув, але... )) мене взула дівчина на велику)) в неї на велику схожа втулка-мотор була... потім я її всерівно догнав, але мені довелось трохи понапрягатись.. ) прикольна штука.  от тільки цікаво, чи можна з такою втулкою стрибати з бурдюрчиків і т.п.

і краще акумулятори і можливо навіть мотор в Китаї замовляти.. дешевше

Сторінок: 1 2 [3] 4 5