Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Oleg

Сторінок: 1 [2] 3 4 5
16
Вчора вирішив катнутися біля озера і що я побачив... слова тут зайві, дивимося фото




Доріжка звичайно вийшла трішки краща ніж та, що намалювали в червні цього року



Хто що думає з приводу велодоріжок в Тернополі? Передвиборчий піар чи планове виконання робіт з облаштування велодоріжок та розвитку велоінфраструктури в передзимовий період?

17
Друзі, шукаю офіс (кабінет) для довготермінової оренди. Бажано поближче до центру, площа ±15 м. кв. за розумну ціну, поверх значення немає, головне щоб було де залишати велосипед в робочий час :)

18



18 вересня у столиці відбулося відкриття першої велодоріжки з лівого берега до центру міста – новий веломаршрут з’єднав Троєщину з Європейською площею.

Велосмуга проходить по проспекту Генерала Ватутіна, Московському мосту, вулиці Труханівській, Парковому мосту, схилах Хрещатого парку, Володимирському узвозу, Європейській площі.

Як повідомляє сайт КМДА, участь у відкритті взяв мер Києва Віталій Кличко. Відстань у 22 км він подолав менше, ніж за півгодини.
"Відтепер кожен охочий може взяти велосипед і приїхати в центр з Троєщини чи у зворотному напрямку, просто прогулятися чи дістатися до роботи. Доріжка такого рівня – перша у Києві. Ми проїхалися, подивилися. Відстань 22 км ми подолали за менш ніж півгодини у прогулянковому режимі", - прокоментував поїздку Кличко.

Він запевнив, що доріжка з Троєщини до центру виокремлена в окрему лінію, на якій немає автівок, тож велосипедисти на ній захищені.

За словами Кличка, нова велодоріжка – це лише перший крок. Столична влада розробила систему велодоріжок у Києві загальною протяжністю 600 км.

"Наступного року відкриємо ще не одну велодоріжку", - пообіцяв мер Києва.

http://kiev.pravda.com.ua/news/55fbeb8628a0d/

21
Почався прийом попередніх замовлень на колесо Copenhagen Wheel, що дозволяє використовувати звичайний велосипед в якості електричного для більш комфортної їзди.

Прототип Copenhagen Wheel був продемонстрований командою SENSEable City з Массачусетського технологічного інституту (MIT) ще в 2009-му. Після цього розробникам знадобилося чотири роки на створення комерційної моделі та організацію масового виробництва. І ось тепер новинка готова вийти на ринок.



Copenhagen Wheel встановлюється замість стандартного заднього колеса. У центральну частину новинки вбудований спеціальний блок, що містить електромотор, акумулятори, мікроконтролер та сенсори. На основі показників датчиків система визначає, коли велосипедисту потрібна допомога, і активує електротягу. Це, наприклад, полегшує підйом на гору або їзду по піску.

Задавати параметри роботи Copenhagen Wheel можна за допомогою спеціального додатка для мобільних пристроїв з Android і iOS. Ця ж програма відображає статистику, таку як пройдену відстань, швидкість і витрачені калорії.



Покупці Copenhagen Wheel можуть вибирати між 250- і 350-ваттним мотором. Дальність їзди з активованою електротягою досягає 48 км, максимальна швидкість – 32 км/год. Колесо важить 5,5 кг; доступні різні варіанти розміру. Підзарядка батарей здійснюється при гальмуванні, крім того, їх можна зняти і підключити до електромережі.

Ціна Copenhagen Wheel досить висока – 700 доларів США. Поставки планується розпочати в першому кварталі наступного року.

http://news.finance.ua/ua/news/~/347948

22
Друзі, минулого тижня у знайомого викрали велосипед, більше інфо напишу згодом. Якщо хтось побачить на вулиці/OLX/Slando... подібний вел, то пишіть в приват. Дякую.

23
Сьогодні в кількох сантиметрах від мене прогналася на високій швидкості машина, я аж завмер..., довелося доганяти її))) таки світлофори друзів велосипедистів, там і наздогнав)) попросив "ввічливо" з"їхати на обочину, там і відбулася однохвилинна запальна дискусія. Що приємно мене здивувало, це те, що в кінці дискусії водій (десь мого віку) сказав "ну вибачай" )))

24
Читаю статтю, що з 01.03.2015 в тернопільських маршрутках подорожчає проїзд до 3 грн... ніби нічого доброго в цьому звісно немає, але потрібно у всьому шукати позитив... сподіваюся, що кожне підвищення вартості маршруток +0,5 грн. пропорійно буде збільшувати кількість велосипедистів в нашому місті на +0,5% і температура щодня також зростатиме по +0,5 гр. :)

25


Архітектурна компанія Gensler виграла тендер на реалізацію «надзавдання» - будівництва у тунелях Лондона велосипедних та пішохідних доріжок, що дозволять не лише розвантажити вулиці міста, але й зможуть виробляти додаткову «чисту» енергію для забезпечення власних потреб, повідомляє онлайн-видання Trendy Men.

В рамках нового проекту The London Underline архітектори планують по-новому задіяти «забуті» тунелі метрополітену, які з певних причин не використовуються за призначенням. Наприклад, прямо під землею можна розмістити велодоріжки.

Крім того, архітектори Gensler планують по максимуму задіяти існуючі інноваційні технології. Наприклад, для забезпечення певної автономії нового проекту, усі підземні доріжки планують покрити спеціальною плиткою PaveGen, що здатна генерувати кінетичну енергію від кроків пішоходів чи тертя шин велосипедів.

Також велику увагу планують приділити питанню безпеки підземних доріжок. Тут встановлять сучасні металошукачі, камери спостережень останнього покоління та навіть спеціалізоване відділення дорожньої поліції.

По вже затвердженому плану найближчим часом передбачаються роботи на «гілках»: від Холборна до Елдвічу, і від Грін-парку до Чарінг-Кросу. Обидва шляхи вже кілька років стоять закинутими. За планом, проект буде зданий в експлуатацію вже на початку наступного року.
«Зростаюче населення Лондона робить все більший вплив на інфраструктуру міста, - говорить Ян Малкахі, засновник Gensler London. - Тому ми вирішили використати вже готовий, проте нічим не задіяний простір для своїх цілей. Дивно, що ніхто не зробив цього раніше, адже Лондон просто не може собі дозволити «законсервувати» хоч якийсь придатний для міських потреб простір».

Крім того, The London Underline отримав звання «Найкращий концептуальний проект» в рамках нагороди з архітектурного планування міста (London Planning awards).
http://ecotown.com.ua/news/U-Londoni-z-yavlyatsya-pidzemni-velodorizhky/

26


В Україні виготовляють ексклюзивні дерев'яні велосипеди вартістю $3000

Можна використовувати велосипед для переміщення, щоб зменшити витрати на звичну енергію (не користуватись автомобілем). Це підтримка екологічного способу співіснування з довкіллям. Але можна піти й далі, коли для виробництва частини велосипеду використати відновлювальний еко-матеріал, яким є дерево.

Так поступив власник майстерні під Києвом, який спочатку зробив собі подарунок у вигляді дерев’яного велосипеда, а тепер команда однодумців пропонує таке рішення іншим. Цей виріб цілком може стати візиткою України – країни, яка має багато інтелектуалів та вмілих осіб і яка має зелені ліси для «заготовки велосипедів» і чудові простори для їхнього використання.

Над створенням кожного велосипеда працюють різні спеціалісти української компанії Woodrower (назва націлена на світовий ринок): інженери, механіки, дизайнери, майстри, спортсмени і просто талановиті хлопці. Всього задіяно близько 20 осіб, які мають ціль творити нашу країну тут і зараз, власними руками. Вартість велосипеда станом на сьогодні - 2866 €.

Самі велосипеди – призначені для активних осіб, які цінують динамічний спосіб життя, цінують надійність, функціональність і унікальний дизайн. Деревина пом’якшує удари і надає кращу плавність їзди. Рама з дерева не поступається по міцності металевій за рахунок сучасних технологій. Для рами вибрали ясен. На виготовлення одного велосипеда йде півтора-два місяці.

Перші винайдені велосипеди були з дерева, тож зараз відроджується добре забуте старе. І в світі є компанії, які теж випускають дерев’яні велосипеди. Український дерево-велосипед – витвір мистецтва, поставлений на серійний продаж. Він вже приймав участь у веломарафоні «Київська сотка». Виконується замовлення 4-х велосипедів для готельного комплексу в Закарпатті. В планах – розробка жіночої і дитячої моделі, а також дерево-електро-велосипед.
http://ecotown.com.ua/mobile_web/detail.php?ELEMENT_CODE=V-Ukrayini-vyhotovlyayut-eksklyuzyvni-derev-yani-velosypedy-vartistyu-3000

27
Ця інформація буде корисна не тільки водіям, а й пішоходам. Про неї повинні знати люди які одягнувши чорні куртки-штани, дивуються, що водії їх не помічають. Додайте до цього зиму, слизькі дороги і неосвітлені ділянки дороги.


28
ДТП / ОБЕРЕЖНО на тротуарах!
« : 20.08.2014, 22:47:13 »
Сьогодні обідом спокійно їду собі велосипедом біля озера з Дружби в сторону центра, гарна погода, людей мало, настрій хороший, навпроти мене їдуть на велосипедах дві дівчини і розмоляють між собою, одна тупо мене не побачила і вїхала прямо мені в колесо, результат на фото.

п.с. я їхав не швидко ±20км./год. з правого краю доріжки. За 5-7 метрів до зіткнення я зрозумів, що мене не помічають, тому крикнув  ОБЕРЕЖНО! і зупинився, але це не допомогло. Дешевому роверу тої дівки хоть би що.. ))


29
Чи реально відновити акумулятори 18650 після надмірної зарядки? Практично нові акумулятори залишив заряджатися на цілу ніч після чого вони перестали працювати  :(

30
Штраф за керування велосипедом у стані алкогольного сп'янінння у два десятки разів менший, ніж для водіїв, які сідають за кермо “під мухою”. Також значно менший штраф для велосипедистів, які їдуть “проти шерсті” дорогою з одностороннім рухом.



- За останніх два тижні я був свідком кількох випадків, коли велосипедисти на дорозі з одностороннім рухом їздили “проти шерсті”, - розповідає тернополянин Степан Бойко. Наприклад, найсвіжіший випадок був на вулиці Шептицького, на ділянці від «Гранд-базару» до “Збруча”. Ще хоч би краю дороги тримався, а то їде посередині, неначе так і повинно бути.
Степан Бойко каже, що з повагою ставиться до всіх учасників дорожнього руху, але деякі велосипедисти його просто дратують.
- Розумію, що правила дорожнього руху не зовсім досконало виписані щодо велосипедистів, - каже чоловік. - Та й умов для руху велосипедами по наших дорогах немає. Але виїзд на дорогу з одностороннім рухом не в тому напрямку – це таки серйозне порушення. Цікаво, якби зупинив такого велосипедиста даішник, то хоч штраф якийсь передбачений?

Велосипедисти, як і водії будь-яких інших транспортних засобів, повинні дотримуватися правил дорожнього руху, стверджують в обласному управлінні Державтоінспекції.
- Згідно з вимогами правил, велосипедисти мають рухатись, тримаючись правого краю дороги. - каже інспектор сектору профілактичної роботи обласної ДАІ Микола Ігнатченко. - За порушення правил дорожнього руху для велосипедистів також передбачені штрафи.

Щоправда, розміри штрафів не такі, як для автомобілістів.
Так, за порушення правил дорожнього руху велосипедистам загрожує від 85 до 136 грн штрафу. Такий же штраф передбачений за проїзд велосипедом під “цеглину”. За керування велосипедом у стані алкогольного сп'яніння – штраф у розмірі від 136 до 170 грн. За створення аварійної ситуації велосипедистом – штраф у розмірі від 170 до 255 грн.

http://te.20minut.ua/Avto/p-yanomu-deshevshe-yizditi-velosipedom-10410022.html

Сторінок: 1 [2] 3 4 5