Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Антон Одобецький

Сторінок: 1 [2]
16
Майбутні / Збараж 06.05.12
« : 03.05.2012, 08:26:46 »
Планується поїздка в Збараж в неділю, 06 травня на фестиваль замку. Фестиваль починається в 13-й годині, тому пропоную виїзд в 9:00 від Театралки.

17
Ніхто не знає, чи можливо там переночувати, але із нормальними умовами (гаряча вода, душ, туалет не на дворі). Чи варто їхати до Кременця і там шукати готель?

18
Майбутні / Дичків 22.04.2012
« : 20.04.2012, 22:45:06 »
Пропоную поїхати в неділю в Дичків. Програма стандартна - ковбаски, чай, якщо будуть бажаючі - рухливі ігри типу бадмінтону.
Збір на театральній площі о 11:00.

19
Ольга Звенигородська їде велосипедом до Києва і назад. Дорога із зупинками у столиці та “Софіївці” триватиме 13-15 днів.

- Бажання подорожувати було завжди, - каже Ольга Звенигородська. – Але тільки тепер з’явилася можливість ті ідеї втілити. Спершу стримували діти. Потім ростила внука. Тепер він підріс. Уже в школу ходить, тож можу залишити його на батька, а сама – в дорогу!
 

Вранці у вівторок, 17 квітня, тернополянка стартувала просто від дверей свого під’їзду – рушила велосипедом до Києва. Оскільки 50 км туристка легко долає за 3,5 години, то вирішила їхати до столиці у такому ж темпі. Власне, пані Ольга постійно їздить велосипедом на роботу. Найдовша веломандрівка, яку вона здійснила, – до Бережан і назад, тобто 100 кілометрів за день.

Доньки маму підтримують

Дорога туди має зайняти п’ять днів. Назад – стільки ж. Два дні тернополянка хоче побути у Києві. Вірогідно, зробить ще якісь зупинки, бо хоче оглянути монастирі та пам’ятки архітектури, які траплятимуться дорогою. Тому вся подорож триватиме приблизно 13-15 днів.
 

- Ні, мені грошей на квиток не шкода, - продовжує пані Ольга. – Просто подобається їхати, все роздивлятися, з людьми спілкуватися. Навіть коли машиною мандруєш, цього не зробиш. Я склала чіткий маршрут до Києва. Точно знаю, що хочу оглянути. Шлях назад ще до кінця не обдумала, бо хочу повертатися іншою дорогою. Планую заїхати у Білу Церкву. Думаю, день побути у Софіївці, аби всю красу там роздивитися.
Київ як мету своєї подорожі жінка обрала невипадково. У столиці нині живе і працює її старша донька Ольга, навчається – молодша Тетяна.
 

- Тетяна - спортсменка, - хвалиться мама. – Вона давно і серйозно займається сноубордингом. Донька навіть заявляє, що назад, до Тернополя рушить зі мною. Побачимо... Старша донька теж мене підтримує. Власне, я ніколи не заморочувалася тим, що раптом скажуть люди. Я все роблю так, як мені зручно!
 

За планом, туристка проводитиме щодня не менше семи годин на колесах. Єдине, що може вплинути на швидкість руху, - погода. Прогноз на наступні кілька днів не надто оптимістичний – місцями вздовж маршруту йтимуть дощі. Утім, пані Ольгу це не засмучує. Вона каже, що має плащ, який не промокає. До того ж, звикла до екстриму – вже не раз, їдучи велосипедом, змокала до нитки – і нічого. Та й у спеку, як вона каже, їхати набагато важче.

Компанію не знайшла

Тернополянка довго шукала компанію для мандрівки, бо не наважувалася пускатися у далеку дорогу сама. Але прийнятних варіантів ніхто не запропонував - комусь стиль мандрівки не подобався, у когось не складалося виїжджати після Пасхи.


- Чоловіки мого віку на велосипедах зазвичай не їздять, - посміхається співрозмовниця. – Натомість із попутниками молодшого віку я почувалася б некомфортно. Розраховую, що буде, як у приказці: “Язик до Києва доведе”. Я схильна спонтанно приймати рішення. Такий у мене характер…
 

Трафунків у дорозі жінка не боїться. Але звісно ж, прихопила із собою елементарні засоби захисту. Каже, що найкраще у разі небезпеки – у цьому вона вже пересвідчилася - допомагає звичайний свисток. Зрештою, туристка зовсім не має наміру когось провокувати. Удень мандруватиме. У темну пору відпочиватиме.
 

- Мій ангел-хоронитель постійно поруч зі мною. Я так і кажу: він сидить на кермі мого велосипеда, - додає туристка. – Маю карту. За нею чудово орієнтуюся.
 

Найзручніші пункти для зупинок жінка вже “прикинула”. До речі, місця для якихось пігулок у її багажі не знайшлося.
 

- Я взагалі такого не люблю. У разі чого – дорогою аптеки буду проїжджати. Я ж не пустелею їхатиму, - пояснює вона. – Важкий багаж – тяжче їхати. Головне – запчастини до велосипеда маю. Якби що – звертатимуся до людей, проситиму про допомогу.
 

Велосипед в Ольги Звенигородської – новий, американської фірми Trek. Придбала його жінка всього три-чотири місяці тому. Власне, тому й наважилася на таку довгу і складну мандрівку, адже, можливо, і бездоріжжям доведеться їхати.

Хоче побачити якомога більше цікавинок. Харчуватися туристка теж планує, купуючи продукти дорогою, переважно - у селах.
 

- Я дуже мало їм, - додає вона. – Причому у мене власний режим харчування. Вважається, що після шостою їсти не варто, а я якраз тоді маю апетит.
 

Спілкування з людьми – особлива сторінка і мета мандрівки тернополянки.
 

- Я хочу дізнатися, чим нині живуть українці, чого вони хочуть у житті, - каже Ольга Звенигородська. – Мене дійсно це цікавить. Тому я не обминатиму дорогою монастирі, будь-які храми, навіть кладовища. Там теж можна надибати чимало цікавого. Я це знаю. Не дарма ж нині вкладаю всі зусилля у те, аби створити у Тернополі на Микулинецькому кладовищі заповідну зону. Щось на кшталт того, що є в Чернівцях.
 

Жінка каже, що має чіткі принципи у житті. Через це свого часу ризикнула і кардинально змінила свій фах: за освітою вона – кравчиня, а тепер є швидше істориком чи краєзнавцем. Причому такий злам стався після 40-ка, коли наша героїня вийшла із декрету. Жінка доглядала внука, бо донька надто рано стала мамою, зробивши її бабусею у 36. Почалося все із громадських робіт, на які безробітну на той час пані Ольгу направили з біржі. Врешті ця праця і стала для неї основною.
 

- Як на мене, саме в тиждень після Пасхи, люди мають замислитися, чи так вони живуть, чи того прагнуть, - вважає тернополянка. – Відкинемо труднощі, політику і гроші. Для чогож ми насправді приходимо на цю землю? Це я і хочу почути від людей.
 

До речі, ми триматимемо постійний контакт із Ольгою Звенигородською. За можливості, подаватимемо звіт із фото про її подорож. Може, у такий спосіб ми зацікавимо ще когось велотуризмом, тож іншим разом із тернополянкою у мандри пуститься ще хтось.

Маршрут велотуристки
Тернопіль (старт – 17 квітня)
Дубно (через Кременець)
Корець
Новоград-Волинський
Житомир
Київ
* Шлях назад Ольга Звенигородська ще не обдумала до кінця. Повертатися жінка планує іншою трасою – через Білу Церкву та Умань, бо хоче побувати у Софіївці

Взято з http://20minut.ua/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8F/news/%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%BA%D0%B0-%D1%97%D1%85%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B5-%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%BC-10-%D0%B4%D0%BD%D1%96%D0%B2-%D0%BF%D0%BE-100-%D0%BA%D0%BC-10225811.html

20
Найуспішніші міста на планеті відмовляються від автівок


57-річний Енріке Пеньялоса був мером столиці Колумбії Богота три роки – 1998-2001. За цей час у місті: – створили швидкісну автобусну систему громадського транспорту, яка щодня обслуговує півмільйона пасажирів; – засадили або покращили 1200 парків; – облаштували 300 кілометрів велодоріжок; – створили пішохідну вулицю завдовжки 17 кілометрів; – висадили 100 тисяч дерев; – влаштували щорічний загальний день без автомобіля. Наприкінці березня Енріке Пеньялоса розказав на лекції в Києві про больові точки нинішніх мегаполісів і способи їх вирішення.

Це сторіччя – жахливе в людській історії. Ми дали автомобілям більше місця, ніж людям. Усі народи почуваються на планеті однією родиною. Але коли придивляємося ближче, бачимо, що насправді ми не такі й дружні. Наприклад, нам, колумбійцям, важко отримати українську візу.

Кожному народу слід перебувати лише у своїй країні – на відвідання іншої необхідно ­брати дозвіл. Ми не повинні заходити на чужу приватну територію. Якщо зазіхнемо – можуть убити. На вулиці нас може збити машина. Єдиний мікро­скопічний простір, на який ми ­маємо право, – це громадське ­місце, пішохідна зона в нашому ­місті. Це, по суті, найважливіша ­частина – необхідна дітям, літнім людям. На жаль, планують міста дорослі люди з ­автомобілями.

Машини – недавній винахід, їм лише сотня років. Перед цим люди жили не в печерах, були й великі міста. Але без автомобілів. У середньовічному ­Токіо кожна дитина почувалась на вулиці безпечно.

Якщо я зараз скажу, що в місті не має бути автомобілів – мене назвуть божевільним хіпі. Але такі, в яких дуже мало машин, не тільки можливі. Вони існують, і це найуспішніші міста на планеті. У центрі Нью-­Йорка, Парижа чи Лондона дуже небагато людей їздять автівками. Ці мегаполіси одні з перших зрозуміли, що півстоліття тому припустилися великої помилки – і почали її виправляти. Обладнали широкі тротуари, виділили вулиці для пішоходів. Щоб люди насолоджувалися прогулянками, не боячись, що їх зіб'є автомобіль.

Ми проклали в Боготі сотні кілометрів тротуарів та велосипедних доріжок. Це дуже просто: ми насамперед обладнали їх. Перед тим як будувати дороги, створили хідники, розбили парки, звели школи. Ми показуємо людям, що вони для нас важливі, навіть якщо в них немає автомобіля. Зрештою, якщо ви зможете вільно пройти не два квартали, а 300 кілометрів – це підвищить якість вашого життя більше, ніж велика сума грошей.

У робочий час багата й бідна людина задоволені однаково. ­Різниця між ними проявляється у вільний час, коли заможний повертається до свого великого будинку, саду довкола нього, ресторану, вирушає у відпустку. А бідний іде до маленької квартири. І найменше, що суспільство має йому надати, – це парки, тротуари та велодоріжки.

Є великі африканські міста, ­половина населення яких не мають доступу до чистої води. При цьому там є новітні автодороги чи метро. Але відстале місто ніколи не матиме хорошого тротуару. У Києві я побачив парковки на тротуарах. Це – серйозна проблема. Перед тим як я прибрав машини з тротуарів у Боготі, мав чорне волосся. А тепер воно повністю сиве. Мене тоді, практично, вигнали з посади мера, сказали: не будь такий упертий, для авто тут вистачить місця, і люди між ними пройдуть. У відповідь ми провели рекламну кампанію, в якій показали: тротуари та дороги – не родичі, хоч і знаходяться поряд. Хідники – рідня парків і майданів. Заставляти їх автівками – те саме, що перетворити парк чи площу на автостоянку. Як ви вважаєте, скільки туристів їздитимуть до Парижа, якщо на Єлисейських полях розставити автомобілі?

Я ще не бачив у Києві ­великих торговельних центрів, але впевнений, що їх тут чимало. Це ознака хвороби міста. Всере­дині вони напівпорожні, ­незаможним людям у них незатишно. Приміром, я завжди хвилююся, що, коли споглядатиму автомобіль за 500 тисяч доларів, продавець спитає: "Чим можу допомогти?" Тоді я відповім, що просто дивлюся. І боюся, що далі він мені скаже: "Це вам не музей, щоб роздивлятися". Якщо вам зав'яжуть очі й відведуть у торговельний центр – ви ніколи не здогадаєтеся, в Туреччині ви чи в Таїланді, в Боготі чи в Маямі. Усі вони однакові, навіть за температурою. Чи захочеться мені ще раз відвідати місто, найцікавіше в якому – торговельні центри? Навряд чи.

У Києві прекрасні парки, у багатьох містах таких немає. Є відчуття, що ви робите їх не на місцях, які залишилися вільними від будинків, а в першу чергу. На роботі існує ієрархія: є начальники, вчителі у школах. А в парках ми зустрічаємося як рівні. Коли ми в Боготі створили парки й зони відпочинку, то виявили, що облаштування футбольних полів сприяє зниженню злочинності краще, ніж будівництво поліцейських відділків. У центрі нашого міста були райони, куди навіть поліція боялася заходити. Ми зрівняли центр із землею і розбили парк на 23 гектари.

Дослідження показують, що лише 3 відсотки вільного часу люди витрачають на розваги. Решту 97 – гуляють. Якщо Київ хоче більше туристів, варто зрозуміти, що туризм – це пішохідна діяльність. Тому ми й зробили головний проспект Боготи пішохідною вулицею.

Річка, що тече через ­місто, – ­багатство, коштовніше за діаманти. Вода робить нас щасливими. Тому набережна не має бути приватна, не треба будувати дороги вздовж ріки. ­Інженери це люблять, бо там не треба продумувати перехрестя. А якщо дорогу потрібно розширити – річку ­завжди ­можна трохи засипати. Так зробили в Парижі. 2000­го зрозуміли, що це – безглуздя. Що набережна була б набагато красивіша, люди стали б щасливіші, якби автомобілі там не їздили. Тому тепер улітку ту дорогу закривають, розставляють намети і використовують територію як пляж.

У Києві вражаюча річка. Мені б таку в своєму місті. А у вас уздовж неї – шосе. Влада корейської столиці Сеула витратила 9 мільярдів доларів, щоб зруйнувати дорогу й облаштувати набережну. Людям це так сподобалося, що мера згодом обрали президентом країни. В американ­ському Бостоні дорогу проклали вздовж океану. Влада заплатила 24 мільярди доларів, аби її розібрати.

Коли говорю з представником великого міста у країні, що розвивається, той одразу ­заводить мову про проблему заторів. І що треба побудувати ­більше доріг, щоб вирішити її. Та це все одно, що гасити вогонь бензином. Бо основні компоненти проблеми – ­велика кількість автомобілів, поїздок та довжина кожної поїздки. Якщо ми зводимо більше мостів через ­Дніпро – більше людей проїжджатимуть довшу відстань. Заторів справді поменшає, але хіба що на кілька років. У Мехіко колись побудували трирівневу ­дорогу, і тепер машини стоять у заторах на всіх трьох поверхах. Якщо в місті буде більше місця для ­машин, то буде більше машин. Як на мене, нові мости варто споруджувати тільки для автобусів, поїздів, велосипедистів та пішоходів.

Навіть якщо місто має вузькі дороги – простір треба віддати громадському транспорту. Краще наземному: це дешевше й зручніше. Лондон має 1800 кілометрів метро та залізниць, однак наземним транспортом пересуваються на мільйон більше людей. Ми в Боготі розробили систему автобусного метро. Люди заходять на станцію, платять перед входом на платформу. Відкриваються двері автобуса, і за кілька секунд пасажири заходять – без тисняви, без очікування. І зараз наша система перевозить більше людей за годину на кожен кілометр, ніж будь­яка з ліній європейських метро.

У вас дуже багато автомобілів. У Данії так само холодно, як і в Києві, але 40 ­відсотків ­населення користуються велосипедами. Захищені ­велосипедні доріжки – це рівність громадян. Вони їдуть на велосипеді за 30 доларів, і є так само важливі, як і ті, хто сидять за кермом дорогого ­автомобіля.

Я не знаю, як позбавити великі міста всіх незручностей. Але точно варто робити дві речі: мріяти і пам'ятати, що люди відрізняються від решти істот на планеті тим, що не ­мусять приймати середовище таким, як є.

Джерело: Gazeta.ua

21
Майбутні / Велодень 2012
« : 05.03.2012, 10:38:49 »
Із початком весни усі активні велосипедисти починають планувати свій велосезон. Тому пропоную вже потроху панувати захід, присвячений початку активної частини велосезону.
Для початку потрібно визначитися із датою та приблизною програмою заходу.
Щодо дати, то я пропоную наступні: 8.04, або 22.04. 15.04, напевно що не підходить, бо Пасха, а 02.04 - ще може бути холодно.
По заходам пропоную залишити формат попередніх велоднів, доповнивши їх майстер-класами по типам велосипедів, дисциплінам, основам обслуговування і ремонту, правилам дорожнього руху і безпеці їзди на велосипеді.

22
ДТП / ДТП біля Орнави
« : 19.12.2011, 22:59:58 »
Вчора, 17 грудня, о 21.12 в Тернополі по вул. Живова водій автомобіля «ВАЗ – 21012» скоїв наїзд на 24-річного велосипедиста, який внаслідок ДТП отримав легкі ушкодження та був шпиталізований в Тернопільську міську лікарню №1.

Так от. Збитий - одногрупник моїх друзів. Їхав без будь-яких світлових приладів. Водій молодець - завіз потерпілого у лікарню. З травм переломи руки (наскільки я знаю - серйозні).

Мораль того всього - ні в якому разі не їздити у темну пору доьи без освітлення і світловідбивачів.

23
Потрібні ДНС сервера для реєстрації домена в зоні org.ua. Загальновідомі безкоштовні прошу не давати, оскільки всі вони забанені. Хостинг маю, а його НСи усі забанені, так що маю проблемку.

24
Доброго дня!!! Ніхто часом не робив саморобного сабжа, а то 70 грн жалко на таку фігню викидати...

25
Куплю ZX Spectrum або його клон. Без монітора. Тільки у 100% робочому стані.

26
Пропоную тему, де кожен зможе похвалитися свіжою порцією оновлень для свого залізного друга.

Почну з себе.
Сьогодні купив собі (нарешті) задній перемикач Shimano Sora RD-3400 з довгою лапкою. Ось такий:

В порівнянні з турнеєм - небо і земля. Так що буду тестити.

27
Хто може позичити задню перекидку Shimano Sora з пофіг якою лапкою. Потрібно перевірити чи стане на раму. Їздити не буду. Віддам одразу.

28
От цікаво, чи ' в світі люди, які катаються на павуках?

29
Останнім часом, читаючи теми про крокодилів, виникла ідея побудувати чопер. Може хтось щось підкаже?

Сторінок: 1 [2]