Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - kolibri

Сторінок: 1 [2] 3 4
16
шалено дякую. 3л. з мене. http://i-fotki.info/15/fa9fda9http://i-fotki.info/15/d3148e46186f966eb3ef623d60674f505c3481163464929.jpg.html8b41d8dec16e4e0709d392f725c3481163464916.jpg.html
так от, сталася в мене минулого року десь у травні біда: тріснула рама. відповідно ровер розібрав, дав рихтовщикам варити. поварив, заодно наварив кріплення під в-брейки. викладаю те, шо получилось. з білими ободами - мій кайман, з чорними - пацанчик по львову літає.

17
як закинути фото?

18
Умнічка!!!! такий вел замутити!!! в мене якраз зараз проблема наварити штирі під тормоза на двох рамах. ти сам приварював?
а то понакупляють роверів за цілу купу грошей, і хваляться. там же ніякої творчості. я сам прихильник доморощених велосипедів - аби тільки рама в руки попала яка

19
я б ше колір змінив, якийсь він дуже вже жабячий. а так прикольно. попробуй на нього багажнік втулити, або бризговики зніми зовсім. в мене в дитинстві тоже аіст був - то дуже класний ровер. молодець, шо вернув його до життя

20
да-а-а. це буде ексклюзивно шоб по місту пролетіти. тільки тормоза, якшо ти їх не будеш знімати - постав краще вилку під v-брейки - надійніше. а загалом прикольно виглядає, хоча трохи незвично. молодець. вважаю, шо в велогаражі завжди має бути кілька варіантів. мене твій варіант зачіпив. якось тоже шось скаладу подібне. так, для колекції.

21
на рахунок зварки: я дешо приварював, шоб зробити то, шо задумав. та й і металеву пластину приварював на пера, шоб краби на заді вчіпити, бо ніякого кріплення вже не було. шось не помічаю нічого поганого. може це ше від методу зварки залежить.

22
успіхів у підкоренні асфальту і бездоріжжя на екологічно-чистому транспорті.

23
не знаю на рахунок інших роверів, але це дуже давня рама. там метал дуже навіть непоганий. гірше в любому випадку не буде, бо краби не тримають, а з моєю вагою і від в-брейків рама не погнеться. бачив багато роверів, де пера не товстіші ніж в моєму і в-брейки нічого не вигинають

24
нарешті поставив вилку. виглядає не дуже, але вебрейки гальмують надійно. таке враження, шо заднього тормоза не треба. подумую все-таки про те, шоб наварити на рідну вилку штирки під в-брейки, і то саме повторити для заднього колеса. може, хтось вже таке пробував наварювати?підкажіть хто таке може зробити, бо бачу шо краби реально не витримують заднього колеса.

25
так. придбав вилку під вибрики, 45 грн. виявилась каленою, і простою плажкою різьбу зробити не можливо, познайомився з одним чоловіком, який має якогось токаря - нарізав різьбу - 50 грн!!! ну, як то кажуть :шо робити?, за комфорт треба платити. завтра їду забирати. вже напишу як там. по ходу толковий дядько - володимир іванович. має багато роверів на продаж по хороших цінах. від 2000 до 5000 вже з дісковими тормозами та ше й гідравліка. от таке-то. 

26
якраз той період я і мав на увазі,це була перебудова і т.д.зарплат не платили, інфляція... є одна історія того часу як мужик купив нового москвича, той шо під жигуль 9 зроблений, і за місяць часу мотор заклинив, а на клапані було вигравіювано -"яка зарплата - така робота". то був серйозний прикол. хоча в 87 мені купили аіст маленький - бомбезний ровер був... просто класика

27
прийми мої щирі співчуття. підозрюю, тобі попала модель 90-х років, тоді багато чого було таким поганим

28
о то ж бо й воно.

29
я не знаю, які там рами новіші в орльонків по якості, але давним давно була цікава кострукція, де верхня рама роздвоювалась і плавно переходила в пера заднього колеса. не кажу, шо то буде супер-пупер модний крутий ровер, але як тюніг-ретро буде заслуговувати уваги. а розмір колеса там по ходу 26". за мого дитинства це був непоганий конкурент салюту (якшо хто памятає).

30
нема межі тюнінгу...

Сторінок: 1 [2] 3 4