Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Мальцев Олександр

Сторінок: 1 [2]
18
Коментарі до фото

http://picasaweb.google.ru/silentgull2/SouthBuhSplav3DayOfSummer#
http://picasaweb.google.co.uk/zombie.sv/24072010#


Почув я це слово - Мигія, що відлунює мені жарким південним сонцем і розпеченим камінням, кілька років тому. Але по-справжньому захотілось поїхати туди лише цього літа.
Мигія - це село поруч з Первомайськом Миколаївської області. Розташовано над гранітними грядами, що перетинають Південний Буг. А там де скелі зустрічаються з рікою, як правило виникають раптові перепади висот, на яких вода утворює зливи, шевери,  а при значній їх протяжності,  - пороги.
Іхати самостійно у таку мандрівку не хотілося. Та й мандрувати в компанії  значно приємніше, ніж наодинці. Одже приблизно у червні місяці визрів і протягом двох тижнів народився грунтовний план - взяти каяк і всіма правдами та неправдами потягом, та хоч і поштою, взагалі будь-як, достатися до Первомайська і сплавитись кілометрів 40. З проходженням порогів, з оверкілями, з купаннями, загаряннями, вечірніми ватрами і посиденьками за чаєм.
Звичайно скласти компанію в цій затії мені одразу погодились моя вірна дружина Оля,  і романтичний Ромко зі своєю дівчиною Ніною. Трохи мінливий Володя, вагався до останнього терміну встановленого на придбання квитків на потяг. Але звичайно не встояв перед пропозицією поїхати не знати де і робити не знати що.
Коли майже все було вирішено, до нас несподіванно приєдналися Тарас і Віктор. При чому перший ще трохи поїв мені нерви з тим що він не знає, чи йому сподобається, що перше спробує себе на озері, що на байдарці він не піде, бо його не пре. А Віктор навіть не дослухавши куди і чого ми їдемо пішов купувати квитки - ось такі дві протилежності.
З Ромком між собою ми трохи  посміялися з  того що  пре і не пре Тараса в якого взагалі ніякого досвіду немає водних походів, і потішилися  з Віктора, що не вагаючись прийняв нашу пропозицію.

Тренування проходили переважно вихідним днями. Де Віктор і Тарас вперто вчилися грести на катамарані і каяці, перекидатися із зашіпнутою спідницею, не панікувати під водою, а потім ще й робити ескімоський переворот, тобто ставити каяк на рівний кіль не вилізаючи  з нього. Якийсь мінімальний набір навичок всі мали отримати ще перед походом. Особливо це стосувалося тих хто збирвася сплавлятися на байдарці і каяці, з котрих, без попередньої підготовки, під водою можна і не вилізти.

 
Наше завантаження у потяг можна скоріше назвати штурмом, аніж посадкою. Усі, короткими пробіжкам перетягують  весла, шпангоути, стрінгера, балони до катамарана, двомісну надувну байдарку і на кінець - нерозбірний каяк, що за розмірами як не як можна затоварити на третю полицю плацкартного вагону, але за правилами перевезень можуть взагалі з ним у потяг не пустити, а можуть і пустити, якщо вдасться вмовити провідника, що це туристична байдарка в розібраному стані а не звичайний негабарит.
Місце на пероні обрано  вдало і доводиться тягнути весь багаж лиш пів довжини вагона. Завчасно придбана багажна квитанція на деякий час замилює очі провіднику - і нас, усіх, зі всім мотлохом, запускають всередину. Ще додаткових, вициганених 30 грн. спричиняють в провідниці стан ейфорії. І до нас зі всім нашим устаткування ставляться як до VIP персон. А ми дивимось одне на одного і ніяк не можемо повірити, що запхалися у поїзд і ближчих вісім годин ні про що можна не думати.

Починає світати, коли  вивантажуємося у Первомайську. До річки близько 800 м, але ми користаємося послугами двох, очевидно сумувавших від нестачі клієнтів, таксистів. І, щоб не обривати руки, доправляємо спорягу до річки на авто.

Ось за що я не люблю катамарани - після його зборки руки стають всі чорні від гуми, якою кріпиться каркас, пальці стираються від шнурівок, якими прив'язують балони. І ще - він важкий до грома, так що двоє людей його заледве піднімають. Але, якщо вам потрібно тягнути із собою багато спорядження. Якщо від судна вимагається підвищена маневреність і прохідність, стійкість при великій вантажопідйомності - нічого кращого за катамаран не буває. Байдарку надуваємо за дві хвилини, а з каяка просто витягаю речі, що запхав їх туди для транспортування.  Наш завгосп, Оля тим часом, готує на всіх сніданок.

Коли після всіх митарств ми все ж таки виходимо на воду - здається трапляється чудо. Вверх за течією гуркотить гребля ГЕС. Внизу високий залізничний міст. І ми пропливаємо між опорами, рибалками на човнах, жабами, зеленими в очереті берегами, ранковими купальщиками, "тарзанками" з яких хлопчаки стрибають у воду .   Через річку сновигають заспані перевізники - за пів гривні сполучають два береги одного міста.

Перша річкова перешкода трапляється на околицях міста - долаємо зруйновану греблю. Катамаран залишаємо внизу і по черзі проходимо шивери і зливи на каяці і байдарці. За купаннями і забавками непомітно минає  половина дня. На обід ховаємось від злого сонця в затінку кущів. І годину перечикуємо найбільшу спеку.

Раптом річка розпадається на декілька проток, що губляться між очеретом. І лиш перелякані чаплі над нами добре знають шлях. А нам доводиться йти майже навмання, туди де більше води, де стрімкіша течія.   Течія пришвидшується. Чути - попереду Перший Мигійський поріг.   Відточуємо чалку і траверз, щоб у разі чого пристати до берега, там де треба, а не там  куди вода занесе. Ще далеке рокотання води збурює серце і збуджує уяву. Обираємо складніший але коротший прохід, попри греблю старого млина. Огляд робимо побіжний - вхід в поріг бачу, вихід бачу -  пронесе. Годилось роздивитися все детально, але для цього потрібно було б перейти на інший берег. Та не знати чи звідти катамаран зможе повернутись до прохідного місця на греблі. Отже йдемо трошки навмання. Каяк - вперед розвідувати дорогу, і на страховку. Позаду байдарка, і у самому кінці - катамаран.

Прохід починається півметровим зливом у найнижчому місці греблі. А далі вода стає білою - піниться як вершки, серед яких раптово вигулькують обливняки, і де не де під пінкою причайлися гострі кам'яні зуби, котрих не побачиш, доки не на їдеш.  
Обираю простішу і прямішу траекторію, щоб навантажений катамаран зміг вирулити. Води по ній менше чим в основному проході але й менше ризику перекинутись і погубити лахи (потім виловлюй по всій річці). Байдарка проходить за мною як прив'язана - одразу відчувається що час на тренування не потрачений марно, а катамаран стрягне десь в половині порогу. Та Ромко, швидко знімає його з каміння, так що дівчата навіть не встигають перелякатися. Поріг закінчується метровою грядою, на якій знову вони ненадовго застрягають.


Ночувати стаємо на острові між протоками. "Кавалерія" в особі Віктора і Тараса, поки решта  розпинають намети, на байдарці, відправляється на пошуки води,  а Оля керує приготуванням вечері.

Cонце ховається  за обрій.  Останні туристи проходять поріг і по при нас сплавляються до своїх таборів. Димиться ватра під казанком із чаєм з лісових ягід. Тихо навколо, лише рокоче вода у порозі.  "Summer time, and the leaving is easy. Fish are jumping, and the cotton is hi. Oh, your daddy rich and your Ma is good looking. So hush little babe, don't you cry!"
Щойно розташовуємось по наметах - починається дощик - стає прохолодно і я миттєво засинаю.  

Глибина починається одразу біля берега і ми, щойно прокинувшись, із задоволенням стрибаємо у воду і плаваємо. Вода розганяє сон. І ще до сніданку йдемо вдруге проходити поріг. А після сніданку ще  й втретє. Тепер він не видається таким складним, як вчора.
Та коли бачу, як застрягає переді мною на камінні і потім перекидається величезний рафт  з туристами, все ж згадую, що з водою  жарти погано закінчуються. Знімаю каяком з струменя двох бідолашних туристів, виловлюю тапочки, а Тарас з Младом позичають весло інструктору з рафта, щоб він міг причалити до берега.

Другий мигійський поріг - "Красні ворота" та "Інтеграл" проходимо легко. Знову пристаємо до острова посеред річки. Тут ми пробудемо мало не цілий день, загаряючи і купаючись  в струменях швидкої течії. На каяці я серфю по валах що утворються в Інтегралі. А вода в потужному улові виносить мене до початку порогу кожного разу як я не втримую хвилю і мене нещадно скидає до виходу.

Після Інтегралу віддаю каяк у повну і безроздільну власність всім, хто цього бажає, а сам облаштовуюся на катамарані.
Взагалі каяк - посудина на перший погляд капризна і неслухняна, замість того щоб плисти вперед, після кожного гребка крутить то в одну то в іншу сторону. Перекинутись на ньому заввиграшки, а як страшно, коли попереду чути гуркіт  води а річки  не видно, бо посадка низька.
Перед черговою шиверою,  запевняю Тараса що він не перекинеться, маючи на увазі що, навіть якщо і перекинеться,то нічого страшного не станеться, але про друге звичайно мовчу. То ж він, зібравши всю свою мужність вперше проходить по трошки білій воді.  І як зазвичай, виявляється, що не такий страшний чорт, як його малюють. Головне розслабитись не давати течії закусити весло і отримувати задоволення, котрим на виході з шивери так і світяться його очі.


Наступного дня каяк ділять між собою Оля і Ромко. Біля хутора Львів  зауважаю, що в  одній  з двох "бочок" шивери,що утворилась на місці старої греблі Роман обов'язково кільнеться, і  ми одразу займаємо гарну позицію для документування цього моменту. Ромко перекидається і очі в нього також світяться задоволнням.

Наш бус приїжджає завчасно, мої побоювання щодо дощу і прохідності дороги не справджуються. Ми жваво вантажимося і без всяких пригод дістаємось спочатку у Первомайськ а потім вже у Тернопіль.

Їду на базу розбирати спорядження, і відчищати від кіптяви казанок, розмірковуючи,куди б то податися наступного разу.  

19
Правила оформлення дописів у розділі «Барахолка»

Мова повідомлень : українська.

В темі повідомлення необхідно зазначити: напрямок руху
(«куплю», «продам», «оренда», «прокат»), найменування товару.

В тілі повідомлення необхідно  додати ціну, опис, стан  товару,
фотографію саме того товару, що продається.

Піднімати повідомлення в списку тем («апати») авторові
дозволяється не частіше одного разу на 3 дні.

Повторне опублікування теми дозволяється не частіше одного разу на 30 днів.

Відповідальність за достовірність
наданої в темі інформації лежить на авторові теми.

Адміністрація форуму не несе відповідальності
за наслідки розміщення оголошень,
не вступає в суперечки і не регулює конфлікти, що виникли внаслідок
розміщення оголошень у даному розділі.

Повідомлення що не відповідають правилам розділу – видаляються.
Претензії щодо видалених повідомлень, котрі не відповідають правилам розділу,
адміністрацією форуму сприймаються як грубе порушення правил.


20
В спортивному туризмі є категорії складності маршрутів, що кваліфікуються за відстанню, протяжністю в часі, складністю і кількістю перешкод. Всього буває 6 категорій складності. Ці категорії також прирівнюються до спортивних розрядів.
1-3 - І-ІІІ розряд, 4-КМС, 5-МС, 6-МСМК.
Крім того спортивні розряди можна здобувати у різних змаганнях з велотуризму. А ось категорію можна отримати подолавши той чи інший маршрут.

1-а категорія  - відстань 250 км, тривалість 6 днів. Маршрут не регламентується.
2-а - 400 км, 6-8 днів, не менше 150 км грунтовки або 800 км без грунтовки.
3-я - 500 км, 8-10 днів, не менше 200 км грунтових доріг, польових та лісових стежок або 1000 км асфальту.
4-а - 600 км, 10-13 днів, Не менше 300 км грунтових доріг, польових та лісових стежок, або 1200.
5-а - 700 км, 13-16 днів,не менше 400 км  грунтових доріг з піщаними або заболоченими ділянками, по лісових хащах з подоланням водних перешкод вбрід.
6-а  -800 км, 16-20 днів, Не менше 500 км доріг, що важко долаються  на заболочених чи піщаних ділянках, лісових хащах, подолання річок з наведенням не менше однієї переправи.

Детальніше можна подивитися в долученні.

В Україні у Федерації спортивного туризму є описані еталонні категорійні маршрути. Категорійність інших визначається у порівняні  з ними. Маршрут 6-ої категорії має проходити територією іншої держави. За нього присвоюється звання МСМК.

Для чого це існує?
Взагалі у світі, окрім як в країнах СНД такої кваліфікаційної системи в туризмі немає. Ця система народилася в Радянському Союзі як один з етапів підвищення обороноздатності населення і стимулювала щоразу долати складніші перешкоди. Відповідно існувало певне бюджетне фінансування, а тут вже без класифікаційної/кваліфікаційної системи нікуди.

Для чого це нам зараз - здавалося б ні для чого - про бюджетні гроші всякі неолімпійські види спорту вже давно забули, і обороноздатність відповідно також нікого не цікавить. Проте є деякі "плюси".
1. Коли ви збираєтесь в похід з незнайомими людьми (а чим складніший похід, тим важче підібрати компаньйонів), достатньо поцікавитись яку категорію має товариш.
2. Все одно є стимул якогось особистого росту.
3. Якщо ви підете на роботу в туристичну фірму, скоріш за все, вам за категорію будуть платити більше.
4. Заразу ВР готується, обговорюється законопроект, за яким інструктора-провідники активного туризму будуть змушені мати відповідну кваліфікацію для проведення турів. І ця кваліфікація буде визначатися категоріями пройдених маршрутів.

[вкладення вилучене Адміністратором]

21
Пропоную на честь державного свята проїхатись вже "з'їдженими" стежками з деякими варіаціями: ночівля в Касперівцях, а не в Ниркові на водоспаді, відвідини замку під Борщевим (можна пожертвувати Монастирком і Більче-Золотим).
Маршрут згруба накиданий ось  тут

Дописано : 22.06.2010, 13:05:28
Ромкові фото з поїздки 2007 року

Дописано : 22.06.2010, 13:22:30
НА ПРАВАХ РЕКЛАМИ
Надибав ще й звіт з 2007 року

22
Варіації на тему 3 дні вихідних  на півдні області.
1-ий день-Тернопіль-Бучач-Русилів-Язлівець. Без акценту на Бучачі. З перепочинком на водоспадах. І ночівлею біля Язлівця. (Можлива ночівля біля водоспадів)
2-ий день огляд Язлівця, крутимо в  Касперівці.
3-ій день Касперівці, Монастирок, Більче Золоте, Борщів із замком у Висічці, який я ще не бачив. (Може бути без Монастирка і Більче Золотого) З Борщова - приміським потягом їдемо до Тернополя (приблизно від 15 до 19-тої години).

Карта:
ПРИБЛИЗНА Карта

Блін, з картами в мене як завжди засада...



Дописано : 22.06.2010, 16:27:30
Старий маршрут

23
Нескладний дводенний маршрут.

Тернопіль-Скалат близько 30 км і 2-х годин неспішного педалювання. В Скалаті варто оглянути замок і костел - одразу біля нього. Якщо спитаєте у місцевих жителів про костел- вони вам розкажуть що він на 7 поверхів ще в землі. Та ще й наплетуть інших нісенітниць. Ні разу жоден ще нічого путнього про Скалат не розповів. Продукти можна купити трохи дальше (метрів 200 від замку по дорозі на Гримайлів зліва  на перехресті на куті) - гарний магазин. Є різн ковбаси, фрукти-овочі, водичка, приємні продавці. Навпроти через дорогу - нормальні батарейки, акумулятори, ліхтарики інше промислове.
Скалат-Гримайлів - проїжджаємо на одному диханні - 15 км - 45 хв. Одразу після стрімкого підйому біля автостанції треба повернути наліво. Зрештою в Гримайлові можна відвідати парк - навпроти автостанції, там є навіть якісь фігурки. Про парк інфу можна знайти в інеті. Отже відпочили в парку, або без відпочинку Біля автостанції з'їжджаємо на сільську дорогу, що прямує на північний схід - тобто  з підйому повертаємо наліво. Проїжджаємо 50 м, якщо зліва бачимо заправку - шлях вірний. Ніде  не звертаючи 5 км їдемо по щебеню до перехрестя з грунтовою дорогою. Біля самого перехрестя в канаві б'є джерело (знайти важко). Можна набрати води. Якщо джерела не знайшли - не біда -  по дорозі,  як  їхати до села, є  карстове джерело - вікно - зі всіма атрибутами - хрестом, архітектурною формою і т.д. Не знайти важко.

Отже ми на перехресті - дорога прямо на схід веде до Збруча і до г. Назарової. Направо в село Вікно і до карстового джерела "Вікно".
Варто проїхати прямо метрів 200 побачите справа стежку і вдалині під горою мур - це вхід в заповідник г. Назарова. До заповідника їдемо роверами. Біля входу залишаємо і ліземо на гору оглянути околиці полюбуватися красою природи. Для самих завзятих можна ще й злазити на гостру скелю, 300-400 м на північ від Назарової. Вертаємося на перехрестя, тут можна біля джерела перекусити, або пообідати.
На перехресті повертаємо до Вікна і виїжджаємо на асфальт ( джерела  - зліва по дорозі). Асфальтом продовжуємо шлях до Сатанова.  За Вікном - підйом 2 км. Піднімаємось і більшість часу їдемо серед медоборських лісів. Ніде  не звертаємо  з головної дороги і за 2 години від Вікна гарантовано опиняємося в Сатанові. Майже одразу після мосту через Збруч повертаємо направо за вказівником санаторій "Товтри". Проїжджаємо  стару Сатанівську браму. Можна зупинитись оголянути - купити продукти на вечерю (ринок - трохи вище пройти сходами повз стару синагогу).
Отже їдемо за вказівником до санаторію. Затяжний крутий підйом, спуск і знову підйом. Перед самим санаторієм з'їжджяємо з асфальту наліво на дорогу  з білого щебеня. Це дрога до Крутилова-Кринцилова (одне село з двох сторін від Збруча). Дорога починається серед високих зарослів Борщовика. Затяжний спуск до Збруча, переїжджаємо міст і метрів за 100 повертаємо наліво проходимо вуличкою між хатами і опиняємось перед шлакбаумом і табличкою вхід платний. Пофіг заходим в ліс і йдемо по середній стежні не заглибючись ні направо від догори ні наліво. Через 150-200 м виходимо на узлісся Шукаємо в траві дорогу вона прямує вздовж ліса. Справа вище ліс, зліва нижче - городи. Так їдемо з 1 км. До місця де Збруч (зліва) притискає нас до Лісу (справа). Важко проминути перше з трьох цілющих джерел (справа від дороги). Шукаємо (зліва від дороги) поляну - місце для стоянки. Два наступних джерела далі по дорозі також під горою. Друге (найти важче) десь біля потічка що витікає з "Сліпого яру" , третє ще  метрів 100 далі. Ночуємо (комарів дуже багато). Зранку вмиваємось у цілющіх джерелах (нерви, шлунок, очі)  і продовжуємо мандри. Можна піднятися вздовж "Сліпого яру" - подивитись на вали стародавнього городища (на горі приблизно над потічками).
Далі вертаємось назад на дорогу і йдемо до третього потічка. Біля тетього потічка дорога розгалужується одна йде прямо над річкою, друга трошки вище траверзом по схилу гори. Йдемо по другій. Незабаром вона знову повернеться до Збруча.  Трава в росі по пояс. Всі мокрі матюкаємось але повземо, поки не побачимо що Збруч робить різкий поворот наліво. Орієнтуємось по карті, компасу і повертаємо так, щоб найкоротшим шляхом видертеся на Бохит. Мені дороги найти не вдаося, можливо комусь пощастить - то розкажете. Отже валимо лісом навпростець.
Знаходимо - не знаходимо Бохит розглядаємо капище, ідола (копія) оригінал знаходиться в Київі, виходимо на якусь просіку і йдемо нею в напрямку наближеному до західного. Наша задача вибратися найкоротшим шляхом з лісу. Вийшли з ліссу побачили село, знайшли дорогу. Село скоріш за все буде Постолівка. Зауваже, що з лісу ви вийдете чумазі як чорти. Отже треба буде десь годину щоб відмитися в річці в Постолівці. Від Постолівки до Хоросткова- до вокзала близько 20 км - годину, півтори їхати. Поїзд є точно о 17-10. Але всеодно звіряємось  з роскладом на сайті залізниці. Можна повертатися і своїм ходом - це десь 70-80 км.
Будьте обачливі, видається що лісу мало, але ходити ним доведеться довго, розраховуйте час виходячи із швидкості пішохода.

Можливий інший варіант. Від джерел повернутися назад до Сатанова і Хмельницькою стороною доїхати до Гусятина - дорогою зустрічаються гарні краєвиди. В гусятині сісти на поїзд до Чортокова, і  з Чорткова також поїздом до Тернополя.
Повертатися можна й своїм ходом -також не мало б стати проблемою




Великомасштабна мапа

24
Чи це я не тебе, Теодорочик, бачив разом з Baxic-ом під пивзаводом сьогодні о 18-15? Вибачайте що не спинився, запізнювався на рандеву.

25
Ось такі теми. Обговоримо?
http://forum.te.ua/showthread.php?t=91249
http://bilozerska.livejournal.com/26...medium=twitter
http://helsinki.org.ua/index.php?id=1253622223
Тільки не треба писати всіляких дурниць, на кшталт - що кому відривати.


27
Їдемо завтра (23 травня) кататися по медоборському заповіднику.
Маршрут: Тернопіль- Скалат - Гримайлів - Вікно - Красне - ... - Постолівка-Хоростків.
Ночуємо там де крапки - тобто в заповіднику. Назад повертаємось в понеділок приміським потягом Іване-Пусте -Тернопіль, або Чортків Тернопіль (відправляються з Хоросткова об 17, і 18 годинах відпоідно, прибувають у Тернопіль відповідно о 19, 19-20).
Беру з собою тент (без намету), казанок .
Приєднуйтесь (мати власний намет/тент, бажано невеликий казанок), решта спорядження як завжди.
З інструмента я не маю зйомників для касет-шатунів і вижимки для ланцюга.
Їдемо нешвидко. Загальний кілометраж на два дні не перевищить 120-140 км.
Збір-виїзд від знаку "кінець тернополя" на Підволочиському шоссе о 8-30.

28
ВКРАЛИ ВЕЛОСИПЕД / Правила
« : 13.07.2009, 14:19:12 »
В назві теми - модель, колір велосипеда.  В першому пості детально про все, фотка, якщо є.

29
Погоджуюсь і підписуюсь за себе і за свого друга Zombie [Coffe]

30
Місце зустрічі - Театральний майдан. 9-00 ранку.
Маршрут протяжністю до 80 км. Обирається на місті старту учасниками, згідно його обговореннь  у роіділі майбутні.
Реєстрація учасників тут.
Поїздка матрасна - тому прошу спортсменів приходити без велосипеда :)

Сторінок: 1 [2]