Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - teodor4ik

Сторінок: 1 [2] 3 4 ... 16
16
Цитувати
Всім привіт,
на Велодень 2012 пропонується підписати Петицію до Кабміну, ВРУ та Президента. Протягом тижня ми обговорювали її текст, і тепер остаточна версія - у додатку.
Дякую всім за коментарі до драфту Петиції. На жаль, не вдалося врахувати всі коментарі, але я взяла всі до уваги, і буду пропонувати включити їх у план робіт, коли його будуть створювати після нашої петиції (я сподіваюся).

Пропоную всім-всім-всім містам, які читають цей текст - обов"язково роздрукувати собі все, як вказано у "Методиці підписання" і зібрати якомога більше підписів. Ми у Києві хочемо зібрати щонайменше 2000 підписів, а загалом по Україні було би добре зібрати 10 тисяч.

Петицію можна підписувати до 15 червня, а потім надіслати в Київ, на пошту, вказану у "Методиці". 26 червня плануємо уже отримати всі листи і передати повну петицію до влади - влаштуємо, мабуть, велику покатушку і все передамо.

Російськомовні міста можуть перекласти текст петиції на російську мову і поширювати її там скрізь, але будь ласка, не змінюйте бланк для підписів - хай він буде саме такий, щоб всі були однакові.

Якщо у вас є запитання - будь ласка, подзвоніть мені (на пошту не встигну відповісти) - 097 699 10 38, Іра.

Дякую за вашу допомогу! Хорошого Велодня всім завтра, післязавтра і завжди!

Ну шо гражданє? Підтримаємо?
Я попробую розкидати по веломагазам і майстерням, хтось з тих хто завтра котить на марафон візьміть ссобом пару бланків і ручку?

таяк я бду в отпуску то тра шоби хтось з ценрових підписався бути агентом, чи як варіант, бажаючі форумчани можуть по магазинам підписуватись.

17
я в когось, скорш за все в когось з тріалістів нало поцепив ключа з бардюрчика справа від правого яйця... Віддам по першій вимозі...

В своє виправдання скажу шо тікошо замітив шо маю 2 одинакових ключа, а раз вони не розмножуються брунькуванням, то 1 з них точно не мій... а потім пригадав як на велодні підібрав "Випавший з кишені" ключ і певно кинув його до брата в ту ж кишеню, але перед тим ше ж подивився, шо він покурочений так як і мій...
вобщем як в загадці: "ходит как утка, крякает как утка?.... (утка)"

18
Спорядження / шмотки x-bionic
« : 02.05.2012, 16:13:11 »
нарив в інеті страшну термобілизну x-bionic...

суть теми в тому шо вона не дає перегріватись чи перемерзати організму прачюючи по принципу кондиціонера... дуже цікава, хоч і песец дорога штука.
[youtube]gbnWduvk1_s[/youtube]
таке враження шо шмотки з космічної кіношки про далеке майбутнє

-20%!!! аеродинамічного опору
[youtube]ArN8YKF0O70[/youtube]

19
Бывший харьковчанин Алексей Кушка создавший велопрокат Veliki.kiev.ua - хочет развить сеть велопрокатов по Украине. Такая сеть может быть весьма полезна для велодвижения в Украине и мы решили ее поддержать.

Уважаемые пользователи, благодаря вам, идея создания велопрокатов по всей
Украине прошла в полуфинал!
Спасибо!
Но чтобы попасть в финал и выиграть конкурс осталось совсем чуть чуть –
собраться всеми силами и проголосовать за идею еще раз!
В полуфинале старые голоса обнуляются, поэтому просим Вас еще раз отдать
свой голос за это благое дело!

Необходимо быть зарегистрированным в контакте или фейсбуке.
Голосовать можно, ТОЛЬКО поставив галочку «Я-ЗА!», (иначе голос не
учитывается) перейдя по ссылке:
http://ideax-nescafe.com.ua/ideas/green ... aya-set-pr

Также пожалуйста нажмите «Лайк», «Поделитесь с друзьями в ВК и Фейсбуке»,
Твитните, Гуглплюсните и заливжурналите.
Вместе мы сила! Сделаем Европу быстрее чем политики!

Не голосуйте пожалуйста обоими аккаунтами, администрация это не
приветствует и ваш голос потом будет удален.
Спасибо большое!
Велосипедам – быть!

копіпаста з Харьковтуриста... нам пофігу, а людям приємно...

20
скорочений варіант цього маршруту: http://shpryha.te.ua/index.php/topic,6513.0.html

07.00 - старт в чопі
09.00 - мукачево 50км, сер 25
09.30 - виїхав за місто, температура +23 в тіні, водою запасся
11.45 - 105 км. с.Абранка, жара...
12.45 - переіхав через перевал в р-ні с. Латорка, перекусює... 5 годин ходу середня 24,5
по картам ше лишилось 25 км набору висоти, а далі вниз.
16.30 - стрий... 210 км сім годин в дорозі... далі на львів
19,00 - Львів фініш на согодні

Всього 275км. Середня 27км/год шо для карпат немало
в дорозі 11 годин з них 10 на колесах.


день 2... львів - гоща

виїзд в 9.00, далі жара з самого ранку...
12.15 - 98 км. середня шв. впала з 34 до 31 км/год. Скоро броди, там передих і перекус. і далі штурм ще 155 км, благо дорога вміру горбата.
16.00 - телефон не бере, певно летить дето по шумній трасі.
16.10 - так і є, вже в Дубно, середня 29... ше 80км
17.55 - просрав дзвінок, певно вже проїхав Рівне... ше 35-40 км... шото темпи падають
18.15 - васька зблудив в Рівному... спочатку провтикав поворот на обїзну, потім потрібний поворот в місті, потім таки повернув, але не туда. Зара закусює і рве когті. по гугельмапсу ше 35 км.
19.35 - Гоща... від рівного долетів по перекусу за годину.

Всього 235км. Середня 28,6км/год в дорозі 10,5 годин з них 8,12 на колесах. макс 56.


День 3... Гоща - Київ

  7.30 - виїзд з гощі
10.30 - 70км позаду, новоград волинський. до житомира (обіду) ше 80 км. Починає чути коліно.
14.30 - виїхав з Житомира... коліно хапануло конкретно... задача доїхати до Києва і певно звідти додому бо песец...
16.00 - 85 км до києва, покупався в озерку, з коліном стало легше, але почило здавати друге
19.00 - КИЇВ!
21.30 - білети вже в руках, ровер упакований. поїзд в 12й, в тернополі буде в 7.30.

ВСЬО... далі бде писав вам васька по приїзду

21
Вчора попередньо пробалакали програмку велодня..є кілька ідей які пропоную до обговорення.
1. Традиційно при організації ми просили трохи грошей в міськради. Оскільки то трохи марудно і не дуже солідно, то вирішили пробувати цьогоріч зібрати наперед серед активістів. Для збору коштів вибраний - Теодорчік, як людина яка постійно в центрі, і має круту банківську картку, яка не жере відсотки за поповнення. Теодорчіка попрошу створити тему з вказанням номеру карточки і своїх контактів. В темі писатимем хто що передав - відповідно знатимем суму, і потім прозвітуємо куда то витратили.

тут добалакуємось хто готовий жертвувати... орієнтовно необхідна сума 400-500 грн. Якщо зберемо більше ніж треба решта буде вважатись фінансами АВТ на подальші проекти чи передана в фонд при міськраді на розвиток велоруху. Основні статті затрат: транспорт, друк афішок, друк фоток на стенд(маю 50% знижки в студії). Якщо хтось може/готовий допомогти по цим статтям, то збирати треба буде вже менше.

кожна копійка як зборів, так і затрат буде висвітлена тут

Я завжди в центрі (Шептицького, 3) чи рядом з ним тел. 0952748778 для бажаючих внести готівку.
Якшо варіанти готівки пугають, пишіть в ПМ, дам координати рахунків і варіантів проплати.

24
купив в англії за копійки поломаного АВ ресівера Denon 1906, пробую підняти.

Симптоми: включається до стендбая, при виході з нього зелена лампа світиться 2-3 сек. і гасне... фікс.я каже шо то спрацьовує захист по одному з каналів...

розібрав, дійсно на правому боковому (чи задньому - FR) резистор R115fr  чорний як ніч, але, шо странно, працює а вот силові транзи того каналу коротять по всім ногам...

шо делать? впринципі я поки можу прожити без 1-го каналу, але як його вирубати? знов таки не факт шо коротке саме на транзисторах.

взагалом питання хто в тому шарить, на відміну від мене і готовий за сочок ткнути пальцем шо робити і шо замовляти, а краще зробити, бо в мене є шанси потім не скласти його назад.

25
не втримався... реклама просто тру...
[youtube]S_vVUIYOmJM[/youtube]

26
результат 1го дня тренувань... пора купляти нормальні лижі...
[youtube]Q8c6oeYbZgE[/youtube]

27
http://www.pinkbike.com/news/tech-tuesday-flat-fix-2010.html
Заміна пробитої камери.

Необхідні інструменти: Монтажні лопатки (не використовуйте, будь ласка, викрутки) і насос

Лопатки, насос, і нова камера


Заміна пробитої камери, напевне, найпоширеніша механічна проблема, з якою стикаються велосипедисти. Ніщо так не портить життя, як проколи, це просто облом всіх планів. Хоча цей ремонт є досить простим і займає хвилину, якщо є інструмент і трохи практики. Навіть якщо ви знаєте, що робити (крім як зателефонувати до мами забрати вас), є кілька моментів, які допоможуть зробити роботу швидше і простіше. Ці інструкції передбачають, що ви вже зняли колесо з велосипеда, і, хоча ми використовуємо стандартні шини і камери, багато з цього пригодиться, якщо у вас безкамерки чи ви просто для чогось рішили витягти камеру.

Може бути кілька причин, чому камера здулась. Одна з найбільш поширених "зміїний укус". Камеру закусує між ободом і шиною достатньо сильн, щоб прорізати. Чим більший тиск повітря в шині, тим менше шансів у вас так проколотись, але гірше зчеплення. Іншим поширеним винуватцем проколів є якийсь сторонній предмет: шипи, скло, гострий камінь, цвях і т.п. Важливо з'ясувати як ви прокололись, щоб це не повторилося знову з тієї ж причини.


1. Зніміть колесо з велосипеда і випустіть рештки повітря (якщо є).

 
2. При усуненні прокола, шину повністю знімати з колеса не потрібно(окрім випадку її пошкодження). Треба зняти її тільки з одного боку, щоби дістати зсередини камеру. Деякі комбінації з шини і ободу мають досить щільну посадку, через яку почати підважувати шину лопатками може бути важкувато. Такі шини варто знімати, попередньо постискавши борти шини по всій довжині обода, що допоможе зірвати шину з посадочного місця на ободі  і додати ті міліметри яких так бракує.


Перша лопатка встановлена і зачіплена за шприху, звільняючи обидві руки


 
3. Вирівняйте лопатку зі шприхою що йде з того ж боку колеса де ви працюєте. Просуньте лопатку "ложкою" між шиною і ободом піддіньте шину за край, проверніть навколо обода і зачепіть гачком за шприху. Тепер ви можете пустити лопатку, вона буде триматись сам, що дає вам дві вільні руки, щоб повторити цей процес на кілька сантиметрів лівіше чи правіше. Ключовий момент тут: не жаднічати і не пробувати вирвати занадто багато борту шини за раз. Деяким шинам хватає одної лопатки, а ні, то й пальців для зняття, але здебільшого їх треба 2 чи 3. При установці декількох лопаток, пхайте іншу лопатку в 3-5 см. від першої, інакше  буде дуже важко запхнути її під край.

Початок підважуванння другою лопаткою поруч з першою.


4. Як тільки певна частину борту шини випущена за стінку обода ви зможете просунути лопатку між цим краєм і ободом та протягнути її по колу, щоби повністю стягнути шину з одного боку. Тепер можна витягти проколоту камеру, але запамятайте положення камери і впевніться що шина не крутиться по ободу. Після того як ви знайдете місце проколу, це допоможе знайти те що визвало прокол в шині. Якщо це був якись цвях, і ви його не знайшли, то є шанс одразу ж пробити нову камеру.

Вам потрібно зняти тільки один борт шини


5. Ви завжди повинні потратит трохи часу, щоб з'ясувати, що викликало прокол. Деякі проколи очевидні, але інші можуть бути загадкою. Знайдіть дирку в камері, накайте її і послухайте де шипить, чи в неочевидних випадках засуньте її в воду і дивіться де булькає. Зміїний укус, як правило, виглядає як дві паралельні щілини навпроти одна одної вздовж камери, хоча іноді там буде тільки один розріз. Якщо є одне маленький отвір ззовні, то він, швидше за все, викликаний гострим предметом на дорозі. Якщо так, то вам потрібно переконатися, що він все ще не в вашій шині. Протягніть повільно рукою всередині шини по колу, особливу увагу зверніть на район проколу (ми ж запамятали положення камери). Обережно! можда поцарапатись чи порізатись. Видаліть все, що ви знайдете. В особо вдалих випадках прокол буде на внутрішній стороні камери, тоді вартопровірити на пошкодження фліпер(особливо суттєво для однослойних ободів)

Використовуйте свою руку, щоб перевірити шину з середини на предмет сторонніх предметів - будьте обережні!


6. Після того як ви знайшли причину, прийшов час встановити нову камеру. Перед тим, як закладати камеру не забудьте трохи її підкачати. Це допоможе не перетиснути камеру між бортами шини, лопатками і ободом. Почніть з введення ніпеля в отвір обода, потім закрутіть ковпачок, це втримає ніпель на місці і не дасть йому втікти чи перекоситись в процесі роботи. Заштовхайте камеру по колу в шину. Поставте колесо у вертикальне положення перед ногами ніпелем вверх і знятою стороною від себе. Починаючи з клапана, використовуючи обі руки, проштовхуйте борт через обід в обі сторони. На протилежному кінці ви можете напоротись на кусок де пальців вже не хватає.

Перевстановлення борту шини


7. Це важлива частина, яка дозволить вам завершити установку шини, не вдаючись до використання лопаток, які можуть легко проколоти нову камеру. Продовжуючи утримувати колесо на підлозі, починайте протискати протилежний край шини до середини обода одночасно натягуючи її на місце з іншого боку. Шо ви робите? Зміщуючи шину в середню частину ободу, де загальна окружність трохи менша, ніж зовні на боковині, шина лугше налізе на обід. Може знадобитися кілька спроб, але ви повинні змогти підштовхнути останні тяжкі сантиметри борту над краєм стінки ободу кількому сильними поштовхами великого пальця. Як тільки це буде зроблено, ви повинні переконатися, що нова камера не затиснута між ободом і бортом шини. Якщо це так, то ви будете винагороджені гучним бабахом при спробі її накачати. Перед тим, як накачати повітря візуально перевірте, щоб переконатися, що нічого і ніде не затиснуто. Зверніть особливу увагу на потовщення гуми біля ніпеля камери. Як тільки ви впевнені, що ви зробили все правильно накачайте колесо і поставте на ровер, ви все зробили!
[не знаю наскільки це правильно, але я для цього кроку трохи змазую обід, тоді гума по ньому значно легше вдівається без всіх цих заморочок]

Впевніться, що жодна частина камери не була затиснута між шиною і ободом

28
http://www.pinkbike.com/news/tech-tuesday-pedal-removal-install-2010.html

Крок за кроком
Зняття та прикручування педалей.


Необхідні інструменти: педальний ключ (15 мм гайковой ключ який попередньо сточений на кругу шоби вліз між педаллю і шатуном, або 6/8 мм шестигранний ключ - піде не до всіх педалей), і змазка.


Перед тим як братися за роботу, вам необхідно ознайомитися з тим, як послабити педалі. Звучить просто, чи не так? Капость в тому, що в лівої педалі (не з боку зірок) ліва різьба, це означає, що треба крутити за годинниковою стрілкою, щоб послабити її. В правої педалі (з боку зірок) стандартна права різьба, і її треба крутити вліво, щоб послабити. Ще раз: крутити неприводну педаль за годинниковою стрілкою, щоб послабити , а приводну  проти годинникової стрілки, щоб послабити їх.

Деякі педалі мають чотири зрізи під ключ, для кращого позиціонування педального ключа. Деякі з них також мають 6 або 8 мм шестигранні головки ззаду осі. Ці педалі мають тільки дві лиски під гайковий ключ


1.На відміну від більшості ремонтних робіт, цю набагато легше робити на землі і не перевертаючи ровера. Причина в тому, що іноді потрібні добряче придавити інструмент з ноги, що тяжко при перевернутому ровері, а стенд від цього може розсипатись.

Поставивши шатун і ключ таким чином ви зможете використовувати вагу вашого тіла, щоб зірвати різьбу на педалі


2. Тож почнемо з педалі зі сторони зірочок. Поверніть шатуни так, щоби він встав на позицію "3 години". В Ідеалі ключ треба поставити паралельно до шатуна, або максимально трохи вище шатуна, це позволить тиснути зверху, використовуючи вагу тіла для зриву педалі проти годинниковоі стрілки. Не варто тиснути одразу з усієї дурі, бо можна побити пальці об зірочки чи успок, коли педаль послабиться. Як тільки педаль послабиться викручувати не провтикавши шайби, якшо така є.

шатуни в позиції "3 години"


3. Тепер ми будемо знімати, іншу педаль з боку тормозів. Поверніть шатуни на позицію "9 годин" і розмістіть ключ так само як в минулий раз. Поверніть ключ за годинниковою стрілкою вниз використовуючи свою вагу. Знову не побийте пальці і не погубіть шайби.

шатуни в позиції "9 годин"


4. Перед встановленням педалей, знайдіть хвилинку, щоб очистити бруд з обох шатунів і різьби педалей. Нанесіть невелику кількість мастила на різьбу, перш ніж почати установку, для легшого зривання в майбутньому десь в дорозі, і звести до мінімуму можливість будь-яких скрипів.



5. Завжди починайте вкручувати педалі назад руками, щоб зменшити шанси пошкодження різьби. Дотягніть педаль з боку зірок за годинниковою стрілкою, щоб затягнути. Дотягніть, ліву педаль проти годинникової стрілки. Завешіть роботу за допомогою ключа. Завжди перевірте двічі що ви нормально затягнули педалі... Відлетівша в стрибку педаль це катастрофа!

29
Статті / Вирівнювання ротору
« : 03.12.2011, 21:17:26 »
http://www.pinkbike.com/news/Tech-Tuesday-Rotor-Straightening-2011.html

Вирівнювання ротору
Майк Леві
27 вересня 2011
 
 Аргумент проти використання інструментів: Є кілька різних компаній, які роблять інструменти, створені спеціально для вирівнювання роторів, щоб позволити вам легше зігнути його просто затискаючи і виступаючи в якості важеля. Деяких треба два або три одночасно, з одною або двома затискаючими секціями, а решта інструменту діє як важіль. Існує навіть щуп, який дозволяє побачити, наскільки далеко вигнутий ротор, але нічого не працює так добре, як голі руки.

Є декілька проблем з використанням металевих важелів для виправлення ротору, але, по-перше, як насправді легко гнеться ротор при використанні цих інструментів. Це добре? Ні, особливо для домашнього механіка, який не часто робить такі ремонти і не чує сили в руках. Додаткові важелі дозволяють дуже легко зігнути ротор занадто сильно, що буде ще гірше ніж до того. Хоча було б легше списати все на механіка, а не на інструмент, деяким зігнутим роторам потрібно тільки найменше зусилля, щоб випрямити їх, а деякі вимагають набагато більше, але з інструментом важче відчути силу, яку ви приклали . Використання рук позволить вам набагато краще зрозуміти, що ви робите, що, в свою чергу, дозволяє зробити менші коригування за раз.

Інструменти для випрямлення ротору часто роблять досить тонкими, і  тиснучи на дуже обмежену поверхню ротора, можуть принести більше шкоди, ніж користі. Набагато ефективніше використовувати великі пальці для розсіювання тиску на більшу площу, коли ви вирівнюєте ротор. В гіршому випадку, надавивши засильно, можна зробити на роторі перегин в місці контакту з інструментом, миттєво перетворивши його на металобрухт.

Ваші руки жирні постійно, навіть якщо ви тільки що прокинулася і не торкнулися ще нічого, тому треба помити їх, перш ніж робити цю роботу. Попадання масла або бруду з рук на ротор буде мати згубні наслідки для продуктивності тормозів.  Якщо ви збираєтеся спробувати випрямити зігнутий ротора за допомогою рук, переконайтеся, що вони чисті. Дуже чисті. Вимийте їх ретельно, впевнившись, що змили мило, яке ви використовували, а потім висушіть їх чистим рушником. Повторяти процедуру кожні 15-20 хв. Крім того, можна просто вдіти пару нових гумових рукавичок.

Деякі корисні моменти:
• Так само, як центрування колеса, це одна з тих, ремонтних робіт, де буде тільки гірше, якщо ви поспішаєте. Не поспішайте, знайдіть точне місце, де ротор треба випрямити і зробіть все поволі і потоху. Ви повинні уникнути вигину ротора занадто далеко або не в тому місці, обидва ці моменти можуть викликати вигин ротора хвилею, коли він кривий на обидва боки. Ось тоді вже буде складно отримети правильний результат...
• Малі та середні плавні вигини ротора зазвичай можуть бути виправлені на глянц, а от більш чіткі злами то вже халепа, але то не означає шо нема чого і пробувати.
• ротор може бути гнутий в кількох місцях, але робити треба тільки по одному за раз, щоб не ускладнювати собі життя.
• краї ротора, як правило, дуже гострі. Будьте обережні, щоб не порізатися!

Що для цього потрібно:
• Ваші чисті руки (гумові рукавички)
• Чиста ганчірка
• Маркер
• Очищуюча рідина



Крок 1. Спочатку ви повинні визначити точне місце, де ротор гнутий. Легше за все дати ротору розповісти - замість того, щоб дивитися в проміжок між колодок і ротора, слухати звук. Можливо, вам доведеться уважно слухати, але повільно обертаючи колесо супорт скаже вам точно, де проходить контакт з колодками


Крок 2. Використовуйте чорний маркер для позначення точного положення і довжини вигину. Тільки маркуйте верхній край ротора, а не гальмівну поверхню. Це дозволить відстежувати ваші успіхи, особливо якщо э кілька місць на роторі, які знаходяться поза нормою. Якщо є кілька місць, які потребують уваги, зосередьтесь на одному за раз.


Крок 3. Якщо потрібно рівняти в сторону ровера, натисніть на нього у бік велосипеда, взявшись вказівними пальцями за шприхи і обережно тисніть великими пальцями. Акуратно! Ви помітите, що не так багато сил необхідно для внесення суттєвих змін. Якщо уражена ділянка довга, поставте пальці досить далеко один від одного, щоб випрямити її. Потисніть, а потім покрутіть колесо, щоб дізнатися що у вас вийшло. Якщо треба повторіть.


Крок 4. Якщо ротор треба відтягти від велосипеда, поставте одну руку на шину зверху шоби тримати ровер, і використовуючи два чи три пальці, акуратно потягніть ротор на себе. Знову ж таки, починайте не сильно, щоби не перестаратись.


Крок 5. Навіть якщо ви мили руки перед тим як торкатись ротора, ви все одно повинні обробити його чистячим спреєм, щоб змити будь-який жир і бруд. Дайте висохнути на повітрі.

30
Пропоную вважати правилами хорошого тону перед розміщенням маршруту/анонсу/звіту промальовувати GPS трек для кращого розуміння суті дороги і її горбатості.

Власне я для цього використовую gpsies.com за простоту і відсутність обовязкової реєстрації... можливості загрузки/вигрузки треків до приймачів і на комп'ютер.

якщо адміністрація прийме його по замовчуваню і внесе відповідний пункт у правила -  гарантую створення акків шприхи, збору на ньому всіх оприлюднених треків, написання інструкції і пояснення тим хто не поняв... у випадку само/усунення всі паролі здам ромкові чи іншій вповноваженій особі

Мислі по поводу?

Сторінок: 1 [2] 3 4 ... 16