Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Sonce

Сторінок: 1 2 3 [4]
46
ТЕРЕВЕНІ-ПЕРЕБЕНДІ / I love дощ...
« : 06.06.2007, 03:56:37 »
Сьогодні вечором трохи катався і попав в дощ...давно я такого приємного відчуття непамятав, всі колись напевно в дощ в дитинстві бігали босоніж...а тут теплий дощ на ровері і по калабанях...одним словом супер...спробуйте непожалкуєте... :)

47
Учасники: Zombie(Саша), Zjelia(Назар), Sonce(Сергій), Bhagavan(Рома), Ulka(Уляна), Arven(Світлана) (всі Тернопіль),
Dremland(Олег) (Микулинці),
Udav(Сергій) (Підгайці),
Мирон, Юра, Толік (всі Львів).
Erazel(Сергій), Vetal(Віталік), Xlibes(Славко), Wolf(Алекс) -їхали з нами в перший день 50 км, вернулись назад в Тернопіль. Так звана група підтримки.

Зранку 26 травня зустрічаємо львівян, і збираємось усі на театральному майдані
.
В 7,35 ранку вирушаємо в дорогу.
Перша велика зупинка в Микулинцях 8,35, біля старовинного костелу
,
оглядаємо костел, знимкуємось і вирушаємо до руїн замку, 8,55 біля руїн замку
.
В 9,30 ми в дружбі де повертаємо на Бучацьку трасу. Проїждаємо мальовничими селам на шого краю Струсів, Дарахів...По дорозі після Микулинець до нас приєднується Dremland. Пізніше проїхавши ще декілька км до нас прєднався Udav який свої ходом їхав з Підгайців. В 10,50 наша група підтримки повертається назад в Тернопіль, ми проджовжуємо нашу подорож далі в 11-дцятьох. В 12,40 вїждаємо в Підзамочок (70км шляху)-передмістя Бучача, де закуповуємось водою, морозивом, трохи перепочиваєм і їдемо оглядати руїни замку.



Тут помічаємо що в Zombie надулась гуля в скаті.
Дорога до Бучача дуже приємна, майже не має великих перепадів висот, непогане дорожнє покриття (як на мене мені ці 75 км далися дуже легко).
В 13,45 вїждаємо в сам Бучач, оглядаємо місцеву ратушу
,
яка перебуває в стадії реконструкції. Zombie і Bhagavan вирушають на пошуки нового скату в Бучачі, а всі остальні їдуть на оглядини фортеці...

панорама Бучача

на фортеці були близько двох годин, по дорозі з Бучача заїждаємо в магазин де закуповуємо продукти на вечір і ранок.  Їдемо далі на русилівські водоспади. По дорозі перші поломки в Арвен рветься ланцюг (все таки дівчина а як педалі крутила щоб ланцюг порвався:)))) 18,30 вїждаємо в с.Русилів спускаємось в низ до річки Стрипи (класний був спуск, довгий і гірський), 18,45 приїждаємо на місце ночівлі, розкладаємо намети і розпалюємо багаття. Вечором йдемо оглядаємо дуже красиві каскади водоспадів, і в найбільшому приймаємо душ і купаємось. Вечеряємо, співаємо трохи пісень біля вогнища, почався маленький короткочасний дощик який майже всіх розігнав по наметах. Проїхали близько 100км.

2-й день 27 травня:
Зранку встаємо снідаємо проводимо фотосесію водоспадів

 








,
оглянувши річку Стрипу де краще переходи і попитавшись місцевих аборигенів, які розказали що вище по течії є місток вирушаємо в дорогу.
Знайшовши місток і переконавшись що по ньому можна ходити, переходимо і пару метрів продираємось через кущі, вийшовщи на нормальну дорогу піднімаємось в гору. Близько 10,20 приїждаємо в Язлівець
,
 оглядаємо старий костел. Тут відбуваються перші втрати, арвен загубила по дорозі спальник, добре що недалеко випав тож знайшли. Переїждаємо село їдемо до цвинтаря де стоїть церковка-гробівець...оглядаємо його і  бачимо жахливий акт вандалізму купу розбитих гробів з яких повивалювались трупи
,
 і це вже лежить на протязі декількох років(пізніше нам з монастира розповіла монашка що цей гробівець, що різні конфесії неможуть визначитись кому належить ця територія тому ніхто не хоче перепоховати їх). Тут попрощавшись з Удавом (в хорошому розумінні:)))) він поїхав додому. вирушаємо далі, заїждаємо в монастир, тут дуже красивий парк, оглядаємо усипальницю де колись ховали монашок
.
Зустрішви сестру монашку, вона нам трохи розповіла про монастир. Потім оглядаємо руїни замку.  Вирушаємо далі, проїждаємо селами Хмелева, Дорогичівка, Шутроминці. Тут вже відчувається Дністровський канйон, вже відчуваються перепади висот, дороги тут бажають кращого.... Де в останньому оглядаємо руїни костелу, закуповуємо продукти, п’ємо свіже молоко
,
вирушаємо далі. По дорозі  на Устечко повертаємо в ліво вїждаємо в ліс (тут хотіли попасти на водоспад Дівочі сльози) і того попали тільки я і Bhagavan, вся група проїхала поворот і чекала нас вже внизу...Тут сталяся перша серйозна поломка в мене збилась різьба в шатуні. Оглянувши водоспад і печеру відлюдника доганяємо групу
.
Вже здалеку чуємо крики людей і шум водоспаду. Коли виїждаємо над водоспадом перед нами відкриваються дуже красиві краєвиди Джуринського каньйону руїни замку, і сам водоспад (Джуринський водоспад має 16 метрів висоти, самий найбільший рівнний водоспад України)


.
Біля водоспаду дуже багато машин і людей, всі на вихідні приїхали відпочити. Їдемо трохи нижче по течії річки Джурин по далі від людей, на поляну де стаємо на ночівлю... Вечором купаємось в водоспаді

оглядаємо руїни замку і костела. Пробуємо холодною зваркою закріпити педаль до шатуна.  Вечеряємо  і розходимось по наметах. В цей день проїхали близько 45км.

3-й день 28 травня:
Зранку прокидаємось в 5 ранку(сьогодні маємо побачити багато цікавого і встигнути в обід на потяг), збираємось
,
варимо їсти. Біля 7 години ранку виїждаємо.





Відїхавши метрів 100 відчуваю що холодна зварка не допомогла, роблю з дерева педальку на яких проїзджаю близько 10 км. Вїзждаємо в село Торське де заїждаємо на звалку металобрухту, там знаходжу металевий болт який завдяки Ромці і Сашці ми забиваємо в шатун.

Далі заїждаємо на страусину ферму де нам проводять екскурсію по фермі, показують страусів

(класно там самцям великий вольєр і дві самки:)- це в них така сім’я), страусині яйця
,
 і диких свиней яких там вирощують. Далі посинається майже бездоріжжя тобто суцільна грунтова дорога, деколи в самих селах єтрохи асфальту. Довгі спуски, затяжні підйоми.
Зранку села вимирають все закрито всі в церкві на службі Божій(як ніяк свято). близько 11 години вїждаємо в Більче-Золоте де охолоджуємось в річці Серет, біля гідроелектростанції
,
їдемо в центр міста, тут хотіли сходити на екскурсію  в печеру Вертеба, але десь не було людини в якої ключі від печери Панорама Більче Золоте
.
Далі їдемо в Монастирок, тут оглядаємо скельний монастир
,
каньйон річки Серет


.
Вертаємось назад в Більче-Золоте, далі їдемо в село Озеряни, кінцевий пункт нашого велосипедного маршуту. Оглядаємо костел

заїждаємо на вокзал дивимся коли потяг, в нас було 1,5 години до потяга то ж ми щоб не тратити час заїждаємо в місцеве кафе Вітерець де смачно обідаємо борщем з пельменями. Потім сідаємо у потяг

і їдемо в Тернопіль. В тернополі нас знову зустрічає група підтримки. Катаємось по Тернополю, провели маленьку екскурсію львівянам
.
Потім садимо їх на потяг до Львова. От і на цьому закінчується наша мандрівка.
Дякую за увагу до наступних мандрівок.

48
Приходь, можна буде потренуватись і позмагатись. Погода буде добра 

з 7 по 10 червня 2007 р. у м.Тернополі відбудеться практичний семінар з техніки водного туризму "ВОДА: перший крок".
Семінар проводиться з метою:
-- ознайомлення учасників із основами водного туризму
-- популяризації даного виду активності серед української молоді
-- підвищення тактичної і технічної майстерності туристів-водників
-- масового залучення української молоді до здорового способу життя
-- обміну туристським досвідом
-- підготовки команд до водних туристських походів і змагань різного рангу

На семінарі можна буде освоїти навики сплаву на катамарані, байдарці, каяку.

Організатор: Обласний Спортивно-Туристський Клуб

Час і місце проведення:
-- семінар проводитиметься з 7 по 10 червня 2007 року в м.Тернополі на р.Серет, у гідропарку “Топільче”, в районі зоокутка.
7 – 8 червня – семінар-тренування.
9 – 10 червня – продовження семінару і змагання серед учасників семінару та всіх бажаючих

Додаткова інформація:
-- на сайті клубу: www.forum.tourclub.com.ua (в розділі водний туризм)
-- за телефоном: 097 217 214 6 // 0352 26 46 55 (Володимир)

Запрошуються усі бажаючі.
Семінар є безкоштовним.

автор: borman©

49
http://uz.gov.ua/elektrolviv/ternop.htm

Дуже зручний і повний розклад руху поїздів по станції Тернопіль, є розписанні всі зупинки потяга і час коли він прибуває по всіх станціях.

50
Давай тільки в цій темі писати про короткі тренувальні велопрогулянки містом або поза ним ... Щоб не створювати багато непотрібних тем...

51
Вітаю всіх справжніх велосипедистів!!! З Міжнародним днем велосипедиста o^-o!!!
Бажаю гарних доріг, попутного вітру, рівних без вісмірок колес... :)

52
= Спорядження для велопоходу =

Спорядження
-- велосипед (болотники, багажник, катафоти)
-- велорюкзак
-- велочохол
-- фара, блимак
-- окуляри
-- спальник
-- килимок
-- ложка, миска, горня
-- ніж
-- туалетний набір
-- особиста аптечка
-- фотоапарат
-- посвідчення особи, гроші

Одяг
-- велошолом
-- велошорти
-- штани
-- футболка (веломайка)
-- кофта
-- рукавички
-- дощовик (вітровка)
-- взуття
-- труси, шкарпетки

Не варто брати більше речей, адже це зайва вага, яка сповільнює рух.
Брати варто не те, що потрібно, а те, без чого не можна обійтись.   


Детальніше про спорядження

Загалом велоодяг має бути:
- зручним та комфортним при їзді
- в обтяжку (для зменьшення опору зустрічному повітрю)
- синтетичним (швидко сохне)
- яскравим, з помітних кольорів, зі світловідбиваючими елементами (щоб помічали водії на дорозі) 
Пам'ятаючи про ці вимоги можна підібрати одяг для мандрівки зі свого звичайного гардеробу. 

 
Велошолом
Хороший шолом виконує відразу кілька функцій:
      1. Активна безпека велосипедиста на дорозі.
Найважливіша роль шолома в тому, що водії автомобілів ставляться до байкера в шоломі і яскравому велоодязі на порядок уважніше, ніж до велосипедиста в тренувальному костюмі і кепці. Нехтувати цим фактором - означає нехтувати здоров'ям і життям.

     2. Пасивна безпека.
Тобто безпосередній захист голови при падіннях. Деякі молоді байкери усвідомлюють необхідність такого захисту тільки після струсу мозку і травм голови. Від падінь не застрахований ніхто, як би акуратно і обережно він не їздив.

     3. Захист голови від перегріву і сонця.
Хороший шолом має безліч вентиляційних отворів і каналів, що забезпечує хорошу вентиляцію голови навіть в жаркий сонячний день. Що стосується захисту від сонячного випромінювання, то порівняти велосипедний шоломом можна лише з "африканським" пробковим капелюхом. У холодну пору року під шолом одягають спеціальну тонку балаклаву, що не продувається, з комбінації сучасних високотехнологічних матеріалів. Високоякісні велосипедні шоломи коштують від 70 до 130$. Прості популярні моделі- від 30$.   

Якщо ви ще сумніваєтесь, можете переглянути дописи на форумі.

При купівлі варто звернути увагу на: 
- відповідність стандартам безпеки (наклейка з позначкою EN1078 чи CPSC чи Snell B95 (B90))
- відповідність формі голови
- достатню кількість вентеляційнх отворів
- зручність системи фіксування на голові та регулювання розміру
- яскравий колір, наявність світловідбиваючих елементів
Наявність шолома обов'язкова. 

Велошорти (велотруси)
Забезпечують більшу збереженість сідниць від синців та потертостей, оскільки накладка між ногами має певну товщину, не має грубих швів, всмоктує вологу та зазвичай має певну дезінфекуючу дію. Як правило, використовуються без нижньої білизни.   
Альтернатива: звичайні шорти
   
Штани
Потрібні для їзди в негоду чи при температурі нижче +15 градусів. Можуть бути різної "теплоти" залежно від погоди. Бажано, щоб були достатньо щільні і не продувались під час їзди, та були достатньо вільними, щоб в них було зручно ввечері на біваку. Як правило, велоштани мають дещо підвищену талію (щоб не відкривалась спина), достатньо довгі штанки (щоб не відкривались гомілки) та покрій, який не заважає педалюванню.   
Альтернатива: спортивні (тренувальні) штани
   
Веломайка
Часто мають гумки на комірці та рукавах (щоб не задувало), дещо подовжену задню частину, кишеньки на спині. Коли прохолодно, використовують веломайки з довгим рукавом. 
Альтернатива: звичайна футболка яскравого кольору
   
Кофта (термокуртка)
Потрібна для їзди в негоду, при температурі нижче +15 градусів, а також ввечері на біваку. Може бути з флісу, полартеку чи віндстопера. 
Альтернатива: легкий светр чи теплий гольф
   
Рукавички
В поході варто мати повні рукавички ("з пальцями"), особливо, якщо передбачається температура нижче +15 градусів вдень, а також, якщо похід проходить в гірській місцевості. Основна їх функція - захист рук від охолодження та обвітрювання, отже матеріал має бути достатньо щільним. Рукавички також зберігають руки при падінні.   
Альтернатива: інші легкі рукавички "з пальцями"
   
Дощовик (вітровка)
Захищає від дощу та вітру, бажано з капюшоном та подовженою задньою частиною (для захисту спини). Може бути виготовлений з гортексу, лайкри, поліаміду та інших.   
Альтернатива: поліетиленовий дощовик
   
Взуття
Для нескладних походів підходять просто міцні комфортні кросівки. Бажано, щоб вони мали жорстку підошву з рифленням, яке добре зчіплюється з педаллю. 

Велосипед
Для походу найкраще підходить кросовий або MTB. Велосипед має бути обладнано велобагажником, бажано крилами та катафотами.
   
Велорюкзак
Бажано монооб'ємний, місткістю близько 70 л.   
   
Велочохол
Для перевезення велосипеда в потязі.
Альтернатива: кусок поліетилену або переконливість у спілкуванні з провідником

Фара
Фара може бути діодною (світить довше, але слабше) або галогеновою (світить краще, але менше часу).
Альтернатива: діодний налобний ліхтарик

Блимак
Блимак - червоний блимаючий ліхтарик ззаду, щоб водій авто вчасно помітив велосипедиста ввечері, в тумані чи в дощ.   
   
Окуляри
В поході захищають очі від пилу та комашок, також іноді  від сонця. Тому мають бути достатньо світлі для комфортної їзди в хмарну походу чи в сутінках. 

Спальник
Розрахований на мінімальну температуру (екстрім) - 5 - 0 градусів. Вага спальника має бути в межах 1 - 1.5 кг. 
   
Килимок
Бажано щоб складався, а не скручувався в довгий рулон. Тому варто використовувати якнайтонші моделі.
Альтернатива: будівельна плівка (поліізол) з фольгою з однієї сторони (товщина 0.5 см) 
   
Ложка, миска, горня
Бажано металеві, неважкі. Зручно, коли горня поміщається в миску, а миска має кришку.   
Альтернатива: звичайний посуд

   
Ніж
Простий, маленький складний. 
   
Туалетний набір
Зубна щітка, паста, мило, маленький рушничок, туалетний папір

Особиста аптечка
Ліки від індивідуальних хвороб (якщо такі є), гігієнічна помада. 
   
Фотоапарат

Посвідчення особи та гроші


Взято: http://www.tourclub.com.ua/info/kor_info/sporyaha_velo.htm

53
Ось звіт про подорож:
За день до подорожі коли всі відмовились з Тернополя їхати, коли дивлячись погоду в інтернеті я вагався чи їхати чи ні... Але все одно надумав, купивши болотники і почепивши їх на роверика я вирушаю в дорогу.Вечором пів 9,  8 числа я сідаю на електричку до Львова і вирушаю. Десь біля опівночі прибуваю у Львів, де мене зустрічає друг в якого я ночував в гуртожитку. Трохи поспавши знову вирушаю в дорогу, поблукавши ранковим Львом по мокрій бруківці знаходжу жд вокзал. По дорозі ще фотографую старовинний костел:

Доїхавши на жд вокзал:

я побачив велосипедистів біля 20-25 чоловік, спочатку подумав що це все з нами, але виявилось не так наших було тіки 8 чоловік,

Сівши в електричку Львів-Мукачево ми їдемо до Станції Сколе.
В Стрию підсідаю ще двоє велоучаснегів.


Заїждаємо в Сколе до старовинної церквушки:



Виїхавши за місто:


Претнувши річку Стрий:

Ми наближаємось все ближче до Карпат, далі підйом тіки вгору...
Вїхавши в Заповідник Сколівські Бескиди ми наближаємось до першої зупинки водоспад Кам’янка:







Подивившись на водоспад ми вирушаємо далі, проїхавши хвилин 10--15 наступна зупинка, лишивши ровери ми піднімаємось до Журавлиного(Мертвого) озера:




Помилувашись красотою озера вертаємось за роверами і знову вдорогу, піднімаємось на хребет, милуючись красою Карпат (потічки, полонини):





От такі дороги були:


Деколи переносили ровери в руках через численнв потічки:

Останній підйом на хребет виявився цікавим, купа болота і глини:

але подолавши цей участок дороги хто ровером, хто ногами ми виходимо на хребет, якраз тут межа львівської з франківською областями,
Панорама з хребта:

От такі були наші роверики після підйому:


Трохи відпочивши, почистивши роверики від глини та болота:

перекусивши вирушаємо далі, тепер вниз скидуємся з хребта в долину:



Покрутивши педалі майже по рівній місцевості наближеємось до скель Довбуша.
Перед вїздом в заповідник робимо зупинку:


тепер знову вверх до скель, майже перед самими скелями робимо зупинку на обід, в такій альтанці ми обідали:

На обід ми вчасно зупинились, під час обіду пройшла 15 хвилинна злива.
Колиба:

:))))

Пообідавши ми нарешті потрапляємо до мети нашої поїздки Скелі Довбуша:
На скелі проглядається голова лева:

А це просто краєвиди скель :










Учаснеги велопоходу:


панорама Карпат зі скель Довбуша:

Подивившись на скелі вирушаємо далі спускаємось зі скель в долину, що найбільше запямяталось з походу це ті спуски по лісовим тропинкам, камінням:)))))
Спустившись вниз фотографуємо гарні краєвиди:


Спускаючись вниз до села ми мали переїхати через річку через міст, а коли наблизились побачили що його не має,

перейшовши в брід вїждаємо в село, в селі біля річечки миємо велосипеди,

побачивши що йде велика хмара(блискало, гриміло) врахувавши що є час в запасі вирішуємо перечекати
 дощ під мостом де розпалюємо ватру і жаримо ковбаски...


Перечекавши дощ їдемо далі черз годину виїждаємо на трасу і по асфальту їдемо 25км до Стрия

В Стрию приїждаємо на вокзал де беремо квитки на потяг, я пакую свій ровер для перевезення в швидкому потязі

Львівяни сідають скоріше на електричку до Львова, я і gipsa залишаємо на вокзалі, gipsa пізніше сідає на електричку до Дрогобича я через пів години сідаю в швидкий потяг Ужгород-Київ і їду до Тернополя.
В Тернополь прибуваю в 01,30 ночі.
Для мене це був перший похід в гори, дуже сподобались гірські, деколи даунхільні спуски, переїзди через потічки на швидкості і навіть те болото і глина через яке ми їхали...:)))
дякую львіським хлопакам з http://www.beskyd.lviv.ua за організацію походу!
От сиджу друкую звіт а так хочеться знову в гори.До наступних зустрічей.
Фото: Sonce, Globetrotter, Skinnyman. ©

54
Майбутні / Поїздка 9 травня...
« : 03.05.2007, 14:15:19 »
Планую 9 травня поїхати на день в карпати, вірніше приєднатися до львівських велосипедистів. Маршут скелі Довбуша, що біля Бубнища. Дорогою відвідаємо водоспад на річці Кам'янка, Мертве (Лебедине) озеро і, взагалі, гарно проведемо час.
Шлях від Сколого до Стрия складе орієнтовно 90км. Буде два рази вгору, відповідно два рази вниз, але нічого страшного. Більше інфо http://www.beskyd.lviv.ua/viewtopic.php?t=93&postdays=0&postorder=asc&start=0


Хто хоче приєднуйтесь...

55
Звіти / веломандрівка 29-30квітня
« : 01.05.2007, 11:20:53 »
Ось і закінчилась ще одна веломандрівка, побували в трьох облястях нашої країни, проїхали близько 160 км за два дні, погода була різна в перший день більше половини мандрівки йшов дощ, а другий день було тепло але був зустрічний вітер...
Ось фотозвіт з цієї веломандрівки:
Зранку збираємось в Тернополі сідаємо на потяг до Чорткова, їдучи лорогою починається маленьки дощ, коли вийшли в Чорткові дощ продовжувався там ми зустріли дрімленда який своїм ходом їхав з микулинець, ось ми осідлавши коней вирушаємо в мандрівку, проїхавши по Чорткову і побачивши ратушу і костел, ми виїждаємо на обїзну, перша зупинка в с.Лосяч (В 50-60х рр. ХХ ст. Лосяцький костел був єдиним діючим римо-католицьким храмом тодішнього Скала-Подільського району. При вході до костелу св. Антонія Падуанського збереглася плита з присвятою на латині тому-ж таки Антонію за його святі діяння від Болеслава Тарковського) взято з http://www.mycastles.com.ua/index.php?id=los...

а це середина цього костелу:

декілька фоток морих велосипедистів:



а це такий собі комплекс(готель, бар, баня) і хто б міг подумати що таке є в селі яке навіть не є районим центром, тут ми обідали,і перечекали коли пройде сильний дощ:


після гарного обіду вирушили далі у подорож, дощу вже не було і через 40км ми вже були у Камянці-Подільському:





помилувавшись краєвидами Камянця-Подільського ми вирушили на пошуки місця для ночівлі, зупинились за Камянцем-Подільским в с.Панівці в лісі, розклавши намети і розпалили ватру ми посушились і повечеряли і на цьому закінчився наш перший день веломандрівки:

Наступний день нас розбудив спів пташок, виглянувши з наметів ми побачили сонце це нас дуже втішило що цей день буде теплим.
Зранку поснідавши ми зібрали намети і вирушили далі, два км їхали лісом, ми виїхали на трасу до Хотина.
Проїхавши міст через Дністер ми опинилися в Чернівецькій обл:

Віїзд у Хотин:

Ось і нарешті фортеця:


але спочатку ми вирішили спуститись до Дністра помити своїх залізних коней від першоденного доща, болота:

Далі ми розлядаємо всю велич хотинської фортеці:


намилувавшись краєвидами хотинської фортеці ми вирушаємо назад,знову переїждаємо дністер:


перетинаємо межу Хмельницької і Тернопільської обл. ось нарешті ми в Тернопільській обл., проїзждаємо ще останніх 30км. ми вїзждаємо в Іване-Пусте де сідаємо на потяг до Тернополя:

Розташувавшись в вагоні дизеля ми вертаємось в Тернопіль:


Після 4,5годинної поїздки потягом ми в Тернополі.
Всім дякую за увагу, до нових подорожей!:)))))

56
ми будемо проводити чемпіонат европи по футболу 2012 УРА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

57
яким маслом треба змащувати підшипники, деталі перекидачок...??

58
як правильно мити ланцюг?
і яким маслом бажано змазувати його?

59
Звіти / поїздка 15 квітня...
« : 18.04.2007, 12:05:27 »
мандрівка відбулась ось декілька світлин з неї...
Костел с.Жабинці:

В середині цього костелу:


костел с.Сидорів:

середина костелу:

колись цей орган грав чарівно-мелодійну музику...

крипта під костелом:

панорама самого замку:

трохи інший ракурс замку -корабля...

учасники веломандрівки:

а це я:

а це bhagavan:

Гусятин і Сім самураїв:

с.Личківці

залишки костелу з середини:

панський будинок в Личківцях:

проїхали близько 80 км...погода була чудова але декли був зустрічний вітер...

60
подробиці тут...
http://uz.gov.ua/?m=info.normd%20ocs.otherdocs&f=Doc.View&p=pravpass.3&lng=uk
http://www.beskyd.lviv.ua/viewtopic.php?t=32

Дозволяється перевозити при собі, за рахунок норми ручної поклажі пасажира, дитячі коляски, байдарки у розібраному стані, велосипеди в розібраному та впакованому стані (не більше одного) та інші речі, які за своїми розмірами можуть бути розташовані у вагоні на місцях, призначених для ручної поклажі.

Перевезення велосипедів у приміському сполученні здійснюється у тамбурі поїзда або виділених для цього місцях із оплатою перевезення відповідно до пункту 6.2.5.

Сторінок: 1 2 3 [4]