16
Вітальня / вітаємо Еразела...
« : 04.10.2008, 20:55:14 »
вітаю Еразела з придбанням нового коня...хай служить тобі вірою і правдою...і ще раді тебе будемо бачити в рядах кроскантрійщиків ...
Будьласка залогіньтеся або зареєструйтеся на shpryha
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Приходь, можна буде потренуватись і позмагатись. Погода буде добра :-)
з 5 по 7 вересня 2008 р. у м.Тернополі відбудеться практичний семінар з техніки водного туризму "ВОДА: перший крок".
Семінар проводиться з метою:
-- ознайомлення учасників із основами водного туризму
-- популяризації даного виду активності серед української молоді
-- підвищення тактичної і технічної майстерності туристів-водників
-- масового залучення української молоді до здорового способу життя
-- обміну туристським досвідом
-- підготовки команд до водних туристських походів і змагань різного рангу
На семінарі можна буде освоїти навики сплаву на катамарані, байдарці, каяку.
Організатор:
Тернопільський Спортивно-Туристський Клуб
Час і місце проведення:
-- семінар проводитиметься з 5 по 7 вересня 2008 року в м.Тернополі на р.Серет, у гідропарку “Топільче”, в районі зоокутка.
Для іногородніх
В парку буде розгорнуте наметове містечко, тому можна приїжджати з власними наметами і жити по сусідству. Вода є, магазин з продуктами під боком, місце затишне.
На території змагань заборонене вживання алкоголю, тютюну, наркотиків.
Додаткова інформація:
-- на сайті клубу: www.forum.tourclub.com.ua (в розділі водний туризм)
-- за телефоном: 097 217 214 5 Горон Володимир
Запрошуються усі бажаючі.
Семінар є безкоштовним.
Положення
про велоперегони “Волинський рейд 2008”
1. Вступні положення.
Велоперегони “Волинський рейд 2008” (далі – велоперегони) – некомерційні командні пригодницькі велосипедні змагання, які мають на меті:
- популяризацію здорового способу життя та української культури, насамперед – серед молоді;
- популяризації даного виду активності серед української молоді
- презентацію природнього району Кременнецькі гори – багатого на пам’ятки природи, історії і архітектури
- підвищення екологічної культури громадян України через залучення до тих видів активного відпочинку, які не завдають шкоди довкіллю;
- надання спортсменам, мандрівникам та шанувальникам велотуризму можливості зустрітися, перевірити свої сили та вдосконалити навички.
2. Час і місце проведення.
Велоперегони проводитимуться з 30 по 31 серпня 2008 року в Кременецьких горах (Шумський і Кременецький район Тернопільської області).
3. Організатор
Тернопільський спортивно-туристський клуб – www.tourclub.com.ua
4. Умови участі
Велоперегони командні. Команда складається з двох учасників на велосипедах. Вік учасників від 16 років (до 16 років - в команді з батьком чи матір'ю). До старту допускаються команди, що заплатили членський внесок.
Команди можуть бути чоловічі, змішані і жіночі. (за наявності відповідної кількості команд у кожній групі – 5 команд)
Кожна команда має бути вкоплектована двома велосипедами, ліхтарями і відбивачами – для їзди в темну пору доби, велошоломами, цифровим фотоапаратом, компасом, мобільним телефоном.
Організатори не несуть відповідальності перед учасниками за шкоди здоров’ю і майну, які можуть наступити перед, під час і після велоперегонів. Учасники стартують на власну відповідальність. Учасники несуть цивільну і правову відповідальність за всі шкоди, заподіяні третім особам. Учасник не може у будь-якому випадку висувати ніяких юридичних претензій до організатора. Учасник знає, що необхідно дотримуватись Правил дорожнього руху. Своїм підписом стверджує, що ознайомлений з правилами велоперегонів. Велоперегони відбудуться при будь-якій погоді.
Кожен учасник повинен сповідувати правила чесної гри (Fair play). Всі спірні питання вирішуватимуться оргкомітетом і судівською колегією. Умови велоперегонів можуть частково змінюватись організаторами безпосередньо перед стартом, про що усіх зареєстрованих учасників буде повідомлено.
5. Програма велоперегонів
Місцем старту велоперегонів є м.Шумськ (місце уточнюється), що на Тернопільщині. Командам пропонується географічний район, на якому зосереджені певні об’єкти. Команда за контрольний час повинна відшукати максимальну кількість таких об’єктів і фінішувати у вказаному місці. Фактом знаходження об’єкту є представлення судівській колегії файлу цифрової фотографії із зображенням об’єкту і 1 учасником команди (з номерком команди) на його фоні.
30 серпня (субота)
7.00 - 9.00 – робота мандатної комісії, заявки команд, жеребкування.
9.00 – 9.45 – відкриття велоперегонів, оголошення технічних умов, вручення командам картосхем місцевості.
10.00 – 11.00 – старт велоперегонів. Старт роздільний, згідно результатів жеребкування.
20.00 – обов’язковий фініш усіх команд в зазначеному на картосхемі місці, звітування по проміжних результатах
21.00 – 22.00 – ватра знайомств
22.00 – оголошення проміжних результатів.
31 серпня (неділя)
9.00 – старт другого етапу велоперегонів (проводиться відповідно до проміжних результатів 1 дня)
15.00 – обов’язковий фініш усіх команд у зазначеному на картосхемі місці
15.00 – 18.00 – підбиття підсумків, оглошення результатів, нагородження переможців, закриття велоперегонів.
6. Зголошення і реєстрація
До 25 серпня бажаючі взяти участь у велоперегонах зголошуються на клубному форумі http://forum.tourclub.com.ua/viewtopic.php?p=1994#1994,
або за телефоном: +38 097 217 214 5, Володимир. Після перерахунку членського внеску (50 грн з команди) команда вважається такою, що зареєструвалась і допускається до змагань.
Після 25 серпня команда може зареєструватись за тією ж схемою, або безпосередньо на місці змагань, але членський внесок у такому випадку становитиме 100 грн з команди.
Внесок не повертається.
За додатковою інформацією звертатись до голови оргкомітету: Горона Володимира (моб.: +38 097 217 214 5)
7. Визначення результатів та нагородження
Переможцем оголошується команда, яка в повному складі за контрольний час подолає дистанцію і знайде найбільшу кількість об’єктів.
Pезультат визначається по першому дню і по другому дню окремо, а потім зайняті місця сумуються.
Команда яка за сумою двох днів набере найменшу кількість балів – оголошується переможцем.
При рівності результатів перевага надається екіпажу з меншим часом подолання дистанції.
Переможці (1, 2 та 3 місця) велоперегонів нагороджуються грамотами і пам’ятними призами.
8. Фінансування, матеріальне забезпечення.
Витрати на проведення велоперегонів здійснюються за рахунок коштів тернопільського спортивно-туристського клубу (www.tourclub.com.ua)
Запрошуються спонсори для співпраці.
9. Інше.
Харчування команд під час змагань відбувається за власний кошт
Організатори забезпечують перевезення особистих речей учасників з місця старту на місце ночівлі (речі мають бути компактно складені, водоізольовані і промарковані командним номерком)
Членський внесок команди – 50 грн. Приймаються на картковий рахунок, або готівкою (детальніше тут: http://forum.tourclub.com.ua/viewtopic.php?p=1995#1995).
За додаткові кошти організатори можуть організувати доїзд-довезення учасників змагань з Тернополя на місце старту і назад в Тернопіль.
Ночівля відбуватиметься під відкритим небом, тому варто мати намети, спальні мішки і килимки.
Pекомендоване спорядження на перегони: питна вода, перекус, велоаптечка, запасна камера, помпа, документи, гроші
Дане положення є офіційним запрошенням на велоперегони.